Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2510 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, אחרי שנים שאני קורא פסיבי נרשמתי כדי להתייעץ.

 

יש לי חלום להסב רכב לשינה (לא ממש קראוון רק פלטפורמת שינה, מקרר וכירת בישול) ולטייל איתו באירופה.

 

שתי האפשרויות ששחשבתי עליהן הן:

1. קניית רכב באחת ממדינות אירופה ומכירתו בסוף הטיול.

2. יציאה מהארץ עם הרכב שלי באוניה ליוון ומשם נסיעה באירופה והחזרת הרכב לארץ.

 

כרגע האופציה הראשונה טיפה פחות רלוונטית כי אין לי אזרחות אירופאיות ולפי מה שהבנתי לא אוכל לקנות רכב באירופה בלי, לכל הפחות, כתובת מגורים באותה מדינה (אם מישהו מכיר דרך לקנות רכב באירופה ולרשום אותו על שמי בלי אזרחות או כתובת, אשמח לשמוע).

 

מה שמותיר אותי עם האופציה השניה של להוציא את הרכב שלי מהארץ במעבורת ליוון. לאופציה זו מספר ייתרונות:

1. אני יכול להסב את הרכב למגורים בלי לחץ זמן ועם הכלים שלי שנמצאים בארץ.

2. אני לא מזבזב זמן באירופה על הכשרת הרכב וקניית ציוד.

3. אני לא מסתבך עם קניית רכב בארז זרה ולא צריך למכור אותו בסוף התקופה.

4. אני מכיר וסומך על הרכב שלי

5. אני לא מבזבז כסף על רכב ששוכב בארץ ולא על קנייה ומכירה של רכב נוסף.

 

ראיתי שני שרשורים בנוגע להוצאת רכבים מהארץ:

לוחיות צהובות

והשרשור של שמוליק

שענו לי על הרבה שאלות אבל עדיין נותרו לי מספר נושאים פתוחים:

1. האם יש תקופה מירבית של שהיית הרכב באירופה או במדינות ספציפיות? אם יוצאים ממדינות שנגן האם התקופה מתאפסת?

2. האם צריך לעבור מבחן רישוי אחרי תקופה מסויימת באירופה?

3. מה קורה אם במהלך התקופה נגמר הרישוי הישראלי וצריך לעבור טסט?

 

אשמח לכל עצה ממישהו שהתנסה בעניין ויכול לשפוך טיפה אור.

 

תודה רבה.

פורסם

הטיול המאתגר ביותר שנעשה לדעתי זה הטיול של בחור בשם אריה שנסע חצי עולם עם כבאית ישנה מפתח תקווה

 

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?542065-%D7%AA%D7%9E%D7%95%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%9E%D7%9E%D7%A1%D7%A2-%D7%AA%D7%90%D7%99%D7%9C%D7%A0%D7%93-%D7%98%D7%95%D7%A8%D7%A7%D7%99%D7%94-%D7%A2%D7%9C-%D7%9B%D7%91%D7%90%D7%99%D7%AA-%D7%9E%D7%A4%D7%AA%D7%97-%D7%AA%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%94/page17

 

אני מניח שאריה עדיין פעיל , לפחות עד ינואר השנה , לפי הפרופיל. נסה לברר איתו.

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
הטיול המאתגר ביותר שנעשה לדעתי זה הטיול של בחור בשם אריה שנסע חצי עולם עם כבאית ישנה מפתח תקווה

 

אכן מסע מרתק אבל פחות עונה לי על השאלות בנוגע לבירוקרטיה האירופאית

פורסם (נערך)
יש בחור בג'יפולוג שכתב מדריך קצר ויעיל:

http://www.jeepolog.com/forums/archive/index.php/t-108067.html

 

תודה רבה,

מוסיף עוד מידע רלוונטי.

מישהו יודע לגבי השאלה שעלתה שם על תקופת השהיה המקסימאלית של הרכב במדינות שנגן ואם כמו לתיירים ניתן לצאת למזרח אירופה ולחזור אחרי 90 יום?

עריכה אחרונה על ידי StavBH
×
×
  • תוכן חדש...