Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה ההייט נגד האלפות


elmatan21
שימו לב! השרשור הזה בן 1730 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני אישית מאוד אוהב את העיצוב החיצוני של האלפות, לא מתרגש מתקלה-פה-שם-פעם-ב.. אבל בהחלט יכול להגיד שגם ב 159 וגם בג'ולייטה הסלון הרגיש לי ספרטני מידי למחיר, שלא לדבר על אבזור. פשוט הרגשה.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אני אישית מאוד אוהב את העיצוב החיצוני של האלפות, לא מתרגש מתקלה-פה-שם-פעם-ב..

אבל בהחלט יכול להגיד שגם ב 159 וגם בג'ולייטה הסלון הרגיש לי ספרטני מידי למחיר,

שלא לדבר על אבזור. פשוט הרגשה.

 

עם הנקודה הזו.. אני מסכים מאוד.

התמחור בתחילה תמיד הזוי לרכבים חצי מאובזרים - (מה לעשות שהיום העולם פתוח ואנו יודעים מחירים ורמות אבזור בבריטניה ספרד וכו')

 

אפשר לאבזר יפה, ולתמחר בהיגיון זו החלטת היבואן בישראל - ולבסוף אחרי שהם נתקעים, הם חותכים את המחירים

אבל בנתיים - הם אבדו את המומנטום של הדגמים החדשים.. ומנגד יצרו מומנטום של הריסת התדמית בתמחור וקמצנות הזויה.

 

ונראה כי קובעי מדיניות התמחור והאבזור ב סמל"ת - מתאמצים לעזור ולתת סיבות לפסול את האלפות.

 

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעייה של סמלת זה המחירים שהם קונים מהאיטלקים את הרכבים ולכן התמחור הגבוהה והאיבזור הנמוך.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יודע באמת מה קורה עם האמינות שלהם בשנים האחרונות, אבל ,

מניסיון עבר{רחוק} אישי אני יכול לומר, שאחרי שהיו לי כמה אלפות, [סוד 1.3 ,1.2, ספרינט 1.5, GTV 2.0,] די אהבתי אותם.

וגם די רוששו אותי. ולא יודע למה, אבל המשכתי לקנות אותם. כמו אנשים אחרים, שבזמנו עשו אותו דבר.

 

ה"תופעות" שדי היו אופייניות לדגמים הללו היו, התחממויות, חריקה בהילוך שני בגיר, קלאצי שלא מחזיק הרבה זמן, משאבות מים, תושבות, קרבורטורים שכל חודש וחצי יוצאים מהכיוון, ועוד...

ב-GTV למשל, הייתה בעיית התחממות, שלא הצלחתי לפתור אותה. עד כדי כך שפורק הראש מנוע, והוחלפו חלקים. וגם לא עזר כלום.

 

מישהו מזקני הפורום זוכר שפעם היו 2 מומחים בחיפה שניהלו את "מוסך הכוכב" בציק פוסט? קוראים להם חיים, ויעקב.

חיים זה היה המומחה במנועי הבוקסר של ה-סוד, והספרינט, ויעקב ברכבי האלפתה, גיוניור, GTV.

 

היום במבט אחורנית, נראה לי שדי עזרתי להם בקניית דירה...

אני משוכנע שכיום, כל התופעות הללו נעלמו מהעולם. האם הרכב הבא שלי יהיה אלפה? לא יודע. האם הם שוות את המחיר שהיבואן מבקש אליהם? זה כבר נושא לדיון אחר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

מוסך הכוכב נמכר מזמן וכיום הוא מוסך מרשת סמל"ת.

אחד מהחברים הוותיקים ההם נפטר, לא זוכר מי.

 

לי עצמי לא היו בעיות מהותיות עם האלפות שהיו לי, כולל הסוד שעשתה המון קילומטרים. זוכר שתי גרירות עקב בלאי מפתיע על פני כמה מאות אלפי ק"מ עם 3 רכבים שונים.

עם זאת אני לא מתכחש לעובדה שיש להן עניינים ייחודיים משלהן ולא תמיד קל או זול לתחזק ולטפל.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

RK - נאה דורש נאה מקיים... מה שכתבת זו התחושה שלי לתגובותיך בשרשורי VAG .

 

אני כבר עם האלפא החמישית שלי. GT ואחר כך 150 ואחר כך שוב GT ואחר כך גולייטה ואחר כך סטלביו 280.

חוץ משב159 התפוצץ לי המיכל של המים שמוביל לרדייטור (המיכל פלסטיק) עד עכשיו 0 תקלות בכל הרכבים שהיו לי.

לגבי המחירים אני כן חושב שיש בעיה שהמחירים יקרים מדי ומאובזרים בקמצנות יחסית.

אני מאוד מאוד מרוצה מהסטלביו שלי,נהנה להסתכל עליה ובמיוחד לנהוג עליה, אני לא מכיר עוד גיפון במחיר הזה עם ביצועים כאלה והתנהגות ספורטיבית, חייב לציין שאני גם מאוד אוהב את הבפנים של הרכבים ואת המושבים.

בשנה הבאה היא תפנה את החנייה לאיטלקיה אחרת, ממליץ בחום על הסטלביו.

 

מצד שני אתה נמצא בראש שרשרת המזון ומחליף רכב כל שנה שנתיים לחדש מהחברה אז הסיכוי שלך לחוות תקלות הוא נמוך .

רוב החבר'ה כאן פוגשים את הכלים כשהם בני 3-4-5 וזה קנה מידה יותר מדוייק לאמינות לאורך זמן.

 

 

הג'וליה רכב מדליק, אין מה לומר .

מישהו מהעבודה שלי רכש כזה וכמובן מיהר להזמין אותי להתרשם .

לא יצא לי לנהוג אבל איכות הסלון קצת אכזבה אותי בשביל רכב של רבע מליון ש"ח ,

לאחר מספר חודשים ו9000 ק"מ מסיבות שלא הבנתי עד הסוף, הרכב פורסם ונמכר לאחר כ3 חודשים בלוח כשהוא בן פחות משנה.

עריכה אחרונה על ידי אייל

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1730 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...