Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה ההייט נגד האלפות


elmatan21
שימו לב! השרשור הזה בן 1731 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

מחזיק אלפות כבר יותר מ 25 שנה.

האמינות סבבה לגמרי, מפחד לומר מעולה שלא יקפצו עליי כאן אבל כן, אף פעם לא נתקעתי עם אלפא. היו שטויות פה ושם במשך השנים אבל היי, מאות אלפי ק"מ עם רכבי המותג.

נוהג כבר שנתיים וחצי על ג'ולייטה תלתן ומרוצה מאד. הרכב כבר עם 90K ק"מ ולא החסיר פעימה.

בקיצור, אנשים של פעם עם דעות קדומות.

  • נוכחים מושלמים: אלפא 156 +סוזוקי 1990 rgv250 + ימאהה yzf-R1 2001 + הונדה SP-2 2002
    נוכחים לא מושלמים: אלפאסוד TI, קטאנה 1100, 1987 GSXR750, טייפון.
    נוכחים בניכר: בימר F-850-GS, בימר 330i ידנית.
    בקרוב: 997 S, אלפאSZ, בימר E36 M3, דוקאטי 851,916,1098, בימוטה YB6.
     
     
  •  

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין עשן בלי אש, כנ"ל עם הצרפתיות.

או כמו שאבא של חבר שלי נוהג לומר: "קניתי אלפא 3 פעמים בחיי. פעם ראשונה, פעם אחרונה ואף פעם לא!!!"

לא אשכח איך הוא לחץ על השפריצרים וזה אוטומטית פתח לו את הסאן רוף ונרטבה לו הקרחת :lol:

עכשיו מה אלפיסט יגיד? "זה לא באג, זה פיצ'ר". כשהייתי בא מידי פעם בעבר למפגשים היו בעלי אלפות שחנו ביחד

ומשיחה של דקה עם רובם (אני לא אכליל פה אז תרגעו) אתה מבין שיש להם אהבת יתר למותג סתם, ללא סיבה.

בגלל זה צריך לקחת את מה שהם אומרים בערבון מוגבל. שוב, יש גם מעט אובייקטיביים.

בזמנו רציתי אלפא 159. אמרתי בוא נעזוב את הסטיגמות, אולי הרכב הזה מוצלח?

לקחתי כ-20 מספרי רישוי מיד2 של 159 וגם כ-20 רישויים של לקסוס IS250 שגם רציתי בזמנו.

קצת קשרים ובדקו לי את ההיסטוריה של כל רכב. מזכיר, כולם רכבים בני 3 שנים גג.

באלפא חוץ מרכב או שניים בכולם תקלות והחליפו כמה דברים במסגרת האחריות ולפעמים החליפו משהו פעמיים!

בלקסוס בכל הרכבים 0 תקלות, נאדה. רק טיפולים שגרתיים.

הייתה אז כתבה במגזין אירופאי שבאלפא ג'וליה תלתן הקיצונית, חצי שנה אחרי שהתחילה להמכר, רכבים התפוררו

והיה מחסור חמור בחלק מחלקי החילוף. ממה שאני זוכר, דובר שם על הפסקה זמנית של הייצור.

על הרכבים שהם מוכרים היום בחיים לא בדקתי ולא עניין אותי, אבל בטוח שיש נתונים ברשת.

"If you can't explain it to a six year old, you don't understand it yourself."

- Albert Einstein

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל היא עדיין לא בשורה הראשונה. תוסיף לזה איכות הרכבה בינונית (פלסטיקים רועשים וכיו״ב) + מחיר גבוה יחסית, וקיבלת מה שקיבלת.

 

ממש לא נכון. הג'ולייטה האחרונה שלי היתה אצלי קרוב לשלוש שנים עם אפס תקלות. אפס קרקושים ואפס רעשים.

אתה עוד מושפע מהסטיגמה :-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור אחד שלא מתרגש מרכב "לא מאובזר", לא אכפת לי שיהיה רק מערכת שמע איכותית,מזגן טוב וזהו [ בלי קשר לאיבזורים בטיחותיים ורמת גימור של הפנים ]

 

אני לאא מחפש להיות אוהד או פאנבוי ואני גם לא שופט אנשים שהם כן, סתם באמת נמשך לעיצוב הפנימי והחיצוני ולאופי הספורטיבי

 

סתם לא הבנתי מה כל ההייט ואיך זה שאני באמת לא שומע הרבה על המותג אם בכלל ואם באמת יש בסיס לזה..

כנראה שסתם עוד אנשים שנתקעים עם סטיגמות או שיש להם ניסיון רע

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין עשן בלי אש, כנ"ל עם הצרפתיות.

או כמו שאבא של חבר שלי נוהג לומר: "קניתי אלפא 3 פעמים בחיי. פעם ראשונה, פעם אחרונה ואף פעם לא!!!"

לא אשכח איך הוא לחץ על השפריצרים וזה אוטומטית פתח לו את הסאן רוף ונרטבה לו הקרחת :lol:

עכשיו מה אלפיסט יגיד? "זה לא באג, זה פיצ'ר". כשהייתי בא מידי פעם בעבר למפגשים היו בעלי אלפות שחנו ביחד

ומשיחה של דקה עם רובם (אני לא אכליל פה אז תרגעו) אתה מבין שיש להם אהבת יתר למותג סתם, ללא סיבה.

בגלל זה צריך לקחת את מה שהם אומרים בערבון מוגבל. שוב, יש גם מעט אובייקטיביים.

בזמנו רציתי אלפא 159. אמרתי בוא נעזוב את הסטיגמות, אולי הרכב הזה מוצלח?

לקחתי כ-20 מספרי רישוי מיד2 של 159 וגם כ-20 רישויים של לקסוס IS250 שגם רציתי בזמנו.

קצת קשרים ובדקו לי את ההיסטוריה של כל רכב. מזכיר, כולם רכבים בני 3 שנים גג.

באלפא חוץ מרכב או שניים בכולם תקלות והחליפו כמה דברים במסגרת האחריות ולפעמים החליפו משהו פעמיים!

בלקסוס בכל הרכבים 0 תקלות, נאדה. רק טיפולים שגרתיים.

הייתה אז כתבה במגזין אירופאי שבאלפא ג'וליה תלתן הקיצונית, חצי שנה אחרי שהתחילה להמכר, רכבים התפוררו

והיה מחסור חמור בחלק מחלקי החילוף. ממה שאני זוכר, דובר שם על הפסקה זמנית של הייצור.

על הרכבים שהם מוכרים היום בחיים לא בדקתי ולא עניין אותי, אבל בטוח שיש נתונים ברשת.

מצטער. באמת מצטער(וקראתי אותך מספיק שנים בפורום בכדי לדעת שאתה לא כותב שטויות) אבל הפעם הרוב כאן שטויות.

היו לי פעמיים סוד, ספרינט, 75, 3 פעמים 164, 4 פעמים 156, 145, ג'וניור וכרגע ג'ולייטה תלתן אז אני מדבר מנסיון של מאות אלפי ק"מ. אף פעם לא נתקעתי, אף פעם לא הייתה לי תקלה גדולה, לא חושב שאי פעם הייתה לי בכלל תקלה למעט בלאי טיפה מואץ בדברים מסויימים(תושבות, חיישן מזייף). סה"כ לא חושב שיש למותג מה להתבייש לאורך השנים.

ואני אלפיסט שלא מחזיק מעצמו מוטרף, לראייה החזקתי ומחזיק כל השנים גם מותגים אחרים וכנראה גם אחליף את הג'ולייטה תלתן שלי (המצויינת, האמינה מאד, הנעימה, היפה והאיכותית) ברכב מתוצרת אחרת וכנראה בהמשך אחזור לאלפות.

אי אפשר לחשוד בי שאני לא מבין על מה אני מדבר או גרוע מכך שאני לא מבין על מה אני מדבר בהקשר של מכוניות.

האלפות ובמיוחד של העשור האחרון אמינות בהחלט! יש שטויות קטנות מדי פעם אבל זה בטל בשישים לעומת הערך המוסף שמקבלים בדמות ייחודיות.

#הכתבה על הג'וליה תלתן הייתה במגזין אמריקאי והייתה בולשיט בהתגלמותו. נדלקו לו נורות מספר פעמים-שום תקלה משביתה. בנוסף היה לו רעש מהדיפ' שבאמת לקח זמן להחליף במסגרת האחריות עד שהגיע החלק. תאמין לי שאני יודע כי חפרתי עמוק בין השאר בגלל ששוקל אותה כרכב הבא שלי.

  • נוכחים מושלמים: אלפא 156 +סוזוקי 1990 rgv250 + ימאהה yzf-R1 2001 + הונדה SP-2 2002
    נוכחים לא מושלמים: אלפאסוד TI, קטאנה 1100, 1987 GSXR750, טייפון.
    נוכחים בניכר: בימר F-850-GS, בימר 330i ידנית.
    בקרוב: 997 S, אלפאSZ, בימר E36 M3, דוקאטי 851,916,1098, בימוטה YB6.
     
     
  •  

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי אין דיעה מגובשת לגבי נושא האמינות באלפא אבל לאחרים דווקא יש, אז אני רק אניח את זה פה.

 

הכתבה מעניינת, להלן משפט HIGH LEVEL אופייני לתוכן:

 

Alfa C&D.png

עריכה אחרונה על ידי X9500

The older you get, the better you used to be

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל הכותבים נגד אלפא - מעולם לא הייתה להם אלפא כל שהיא.. גם לא כרכב צעצוע.. כנראה לכן :wink: יש להם חסכים שונים.

 

איכות ובעיות באלפא, יש (ואולי פחות מ .. ) - בדיוק כמו ברכבים של יצרניות אחרות.. כגון BMW ופורשה (אז אלפא במקום טוב)

פשוט כייף ללכלך - ראה את הבעיות ב מנועים ובממסרות של קונצרן VAG - והם.. מהמתאמצים ללכלך.. על אלפא

 

מצורפים חוו"ד מהשנה האחרונה - נסו לקשר .. ל איזה רכבים הם נרשמו.

 



That didn't last long. Early-build M... had differential woes that either cropped up soon after delivery or never

Break-in miles behind it

we took ours to the dealer and learned that it was one of the defective ones

We had a leak and a half-shaft that was working its way out of engagement with the diff...

The replacement required another round of break-in miles



 



Our time with the Box... wasn't all sunshine and country lanes, though

A cracked line temporarily disabled the windshield washers in the dead

of winter. Intermittent bouts of mild overheating in city driving

and the whiff of sticky-sweet coolant sent us to the dealer twice

in nearly four months

Technicians eventually replaced a coolant hose, the water pump, and finally the thermostat housing



 

מזל כי תרגמו לי - ... אחרת לאור הכתוב עכשיו בדיון, :roll: הייתי מאמין כי זה נכתב על אלפא.

 

א - https://www.caranddriver.com/reviews/a24402269/2017-bmw-m2-reliability-mainentance-ownership/

ב - https://www.caranddriver.com/reviews/a22760681/2017-porsche-boxster-engine-overheating-problem/

 

 

 

אייל.

עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

pasparto חבר יקר,

כמו הרוב המוחלט של האלפיסטים, אתה עוד אלפיסט שעושה המון שכנוע עצמי.

"זו תקלה קטנה ולא גדולה, בלאי טיפה מואץ, חיישן קצת מזייף, שוקל ג'וליה תלתן כאוטו הבא" :lol:

בול אותו שטאנצ כמו שאר חובבי המותג שלא נותנים לעובדות לבלבל אותם.

אז לך היו כמה אלפות (שהתפוררו בהשוואה ליפניות המקבילות שהבעלים שלהן

לא זכרו אפילו איך פותחים מכסה מנוע), אבל אתה צריך את החתך של כלל הרכבים

שנמכרו בארץ, כי אתה זה לא מדגם מייצג. לי יש גישה לנתונים האלה והם לרעתך.

אני מדבר על מגזין אירופאי, לא אמריקאי שמדבר על רכב ספציפי, אלא ברמה שעצרו ייצור לתקופה שתבין.

כדי לקנות ג'וליה תלתן ללא אחריות מפגוש לפגוש והתחייבות ל-BUYBACK צריך ביצים של שור.

"If you can't explain it to a six year old, you don't understand it yourself."

- Albert Einstein

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין, נחלש. פעם שרשור אלפות היה צומח לעשרות עמודים תוך יום, הטרולים של היום הם לא הטרולים של פעם.

 

בגדול, כואב לאנשים שאנשים אחרים אוהבים מכוניות שהם לא אוהבים.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

שמלוב, אפשר לקחת את הטקסט שלך ולהחליף שם ל"וואג" ו"dsg" וזה יראה בול אותו דבר.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני כבר עם האלפא החמישית שלי. GT ואחר כך 150 ואחר כך שוב GT ואחר כך גולייטה ואחר כך סטלביו 280.

חוץ משב159 התפוצץ לי המיכל של המים שמוביל לרדייטור (המיכל פלסטיק) עד עכשיו 0 תקלות בכל הרכבים שהיו לי.

לגבי המחירים אני כן חושב שיש בעיה שהמחירים יקרים מדי ומאובזרים בקמצנות יחסית.

אני מאוד מאוד מרוצה מהסטלביו שלי,נהנה להסתכל עליה ובמיוחד לנהוג עליה, אני לא מכיר עוד גיפון במחיר הזה עם ביצועים כאלה והתנהגות ספורטיבית, חייב לציין שאני גם מאוד אוהב את הבפנים של הרכבים ואת המושבים.

בשנה הבאה היא תפנה את החנייה לאיטלקיה אחרת, ממליץ בחום על הסטלביו.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

#הכתבה על הג'וליה תלתן הייתה במגזין אמריקאי והייתה בולשיט בהתגלמותו. נדלקו לו נורות מספר פעמים-שום תקלה משביתה. בנוסף היה לו רעש מהדיפ' שבאמת לקח זמן להחליף במסגרת האחריות עד שהגיע החלק. תאמין לי שאני יודע כי חפרתי עמוק בין השאר בגלל ששוקל אותה כרכב הבא שלי.

הרכב הנ"ל מחפש קונה, אתה מעוניין ? בנוסף על פי הכתבה הזו :

https://www.carscoops.com/2019/07/remember-car-drivers-infamously-unreliable-alfa-romeo-giulia-qv-long-termer-its-for-sale/#Echobox=1564442054

שפורסמה אתמול, הבעיות היו קשות בהרבה...

ובנוסף הערה למנסח הכותרת, למה לא לנסח אותה בעברית פשוטה שנבין במה השרשור עוסק ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

pasparto חבר יקר,

כמו הרוב המוחלט של האלפיסטים, אתה עוד אלפיסט שעושה המון שכנוע עצמי.

"זו תקלה קטנה ולא גדולה, בלאי טיפה מואץ, חיישן קצת מזייף, שוקל ג'וליה תלתן כאוטו הבא" :lol:

בול אותו שטאנצ כמו שאר חובבי המותג שלא נותנים לעובדות לבלבל אותם.

אז לך היו כמה אלפות (שהתפוררו בהשוואה ליפניות המקבילות שהבעלים שלהן

לא זכרו אפילו איך פותחים מכסה מנוע), אבל אתה צריך את החתך של כלל הרכבים

שנמכרו בארץ, כי אתה זה לא מדגם מייצג. לי יש גישה לנתונים האלה והם לרעתך.

אני מדבר על מגזין אירופאי, לא אמריקאי שמדבר על רכב ספציפי, אלא ברמה שעצרו ייצור לתקופה שתבין.

כדי לקנות ג'וליה תלתן ללא אחריות מפגוש לפגוש והתחייבות ל-BUYBACK צריך ביצים של שור.

:roll:

ביצים גדול גדול

:lol:

  • נוכחים מושלמים: אלפא 156 +סוזוקי 1990 rgv250 + ימאהה yzf-R1 2001 + הונדה SP-2 2002
    נוכחים לא מושלמים: אלפאסוד TI, קטאנה 1100, 1987 GSXR750, טייפון.
    נוכחים בניכר: בימר F-850-GS, בימר 330i ידנית.
    בקרוב: 997 S, אלפאSZ, בימר E36 M3, דוקאטי 851,916,1098, בימוטה YB6.
     
     
  •  

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1731 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...