Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2524 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האלן חברים

 

אני מחפש את המתקן האידיאלי למי שלא אוהב שהפלאפון תקוע לי בשדה הראיה.

את ARKON אני דווקא מכיר(לא מהתנסות) כחברה עם מוצרי איכות!

 

מה דעתכם על התצורה הזו?

 

אשמח לשמוע את דעתכם.

תודה

 

שדש.JPG

פורסם

אם אתה משתמש ב WAZE דווקא שהטלפון תקוע לך בשדה ראיה זה המקום האידיאלי.

כמה שפחות להוריד את העניים מהכביש יותר טוב.

 

אחרי הרבה מתקנים מתפרקים הגעתי ל iOttie Easy One Touch 4 והוא פשוט מעולה.[h=1][/h]

פורסם

זו גם סיבה שקצת מבאסת

בא לי משהו איכותי אז אני קונה מתקן ב-30$ .... אך בארץ לא עומד

נראה שאזמין את ה-

ARKON



תודה

פורסם

מיקום גרוע ומסוכן. גם נמוך וגם רחוק. כדי להבין מה קורה על המסך אתה נדרש לסכן את עצמך, נוסעי הרכב ומשתמשי הדרך האחרים.

פורסם
מיקום גרוע ומסוכן. גם נמוך וגם רחוק. כדי להבין מה קורה על המסך אתה נדרש לסכן את עצמך, נוסעי הרכב ומשתמשי הדרך האחרים.

זה לגבי הזרוע של ARKON שמתחברת למושב?

פורסם

לי יש את המתקן שלהם ואני מאוד מרוצה. אני לא מסתכל על הטלפון בכלל בזמן הנסיעה - יש ברכב אנדרואיד אוטו, והכל על המסך של הרכב. המיקום אצלי דומה לזה שמוצג בתמונה - אידאלי בשבילי כי זה ממש קרוב לחיבור USB של הרכב, וכמובן שזה לא בשדה הראייה.

Fiat Uno 1994 - Mazda 3 2005 - Volkswagen Jetta 2011 - Seat Leon 2013 - Subaru XV 2018

×
×
  • תוכן חדש...