Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2531 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אל תצחקו, אבל בגלל הנזק לצבע אני מסתובב עם מגבונים באוטו לנקות כל פעם.

יש מדבונים/ מטליות מיוחדות לרכב לדברים כאלה?

פורסם

אתה צריך להכנס לפורום דיטיילינג בפועל ולא, לא צוחקים - החומצה בלשלשת שלהם אוכלת את שכבת הלקה תוך מספר ימים.

 

בפועל אם אתה ממש רוצה להגן על הרכב תבצע לו ציפוי קרמי או ציפוי מגן כמו אופטי-סיל או ג'ט סיל ודומיהם

או שתלך על כל הקופה ותעשה לו ציפוי ויניל שקוף (ציפוי פילם) לפחות לגג ולמכסה המנוע.

 

אני משתמש לסירוגין באופטי סיל או בג'ט סיל - לשלשת הציפורים יורדת ממש בקלות. בקבוק התזה עם מי סבון או NOR - מחכה כמה שניות ובעדינות עם מטלית מיקרופיבר זה יורד בנגיעה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

ממש לא צחוק,

אצלי זה גרם ל2 נקודות חלודה, שגרם לתיקון רציני שכלל הסר החלודה וצבע, היום אני כבר לא משאיר אותם דקה מהרגע שרואה אותם על האוטו.

פורסם

אני מחזיק חבילת כפפות לטקס בשביל הרבה מהפעולות על הרכב שמלכלכות את הידיים - זה ממש מזהמים מה שהולך בסביבת הצמיגים ותא המנוע.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

הכי טוב להחזיק באוטו מגבונים ובקבוק ספריי עם מים מעורבב עם סבון יעודי לרכב , לרסס את החרא ולאחר מכן להניח מגבון עליו ושוב לרסס, לחכות חצי דקה שיתרכך ו ולבסוף לנגב בעדינות.

 

 

פורסם

מחזיק Meguiar's Ultimate Waterless Wash & Wax ומגבות מיקרופייבר בתא המטען. שפריץ קטן, מחכה כמה שניות ומנגב.

מאזדה מיאטה 2008 משופרת לנפש

פורד פיאסטה 2016 למבצעים מיוחדים

פורסם
אתה צריך להכנס לפורום דיטיילינג בפועל ולא, לא צוחקים - החומצה בלשלשת שלהם אוכלת את שכבת הלקה תוך מספר ימים.

 

בפועל אם אתה ממש רוצה להגן על הרכב תבצע לו ציפוי קרמי או ציפוי מגן כמו אופטי-סיל או ג'ט סיל ודומיהם

או שתלך על כל הקופה ותעשה לו ציפוי ויניל שקוף (ציפוי פילם) לפחות לגג ולמכסה המנוע.

 

אני משתמש לסירוגין באופטי סיל או בג'ט סיל - לשלשת הציפורים יורדת ממש בקלות. בקבוק התזה עם מי סבון או NOR - מחכה כמה שניות ובעדינות עם מטלית מיקרופיבר זה יורד בנגיעה.

 

אחלה תודה

פורסם

אני מחזיק קבוע ברכב את המסיר של MG

[h=1]MEGUIAR'S G180515 Bug & Tar Remover https://www.amazon.com/Meguiars-G180515-Bug-Remover-Pack/dp/B06Y1T9PLH?ref_=fsclp_pl_dp_6[/h]

קניתי בזמנו באייס ב 30 שקל , היה מבצע ללא מע"מ או משהו .

לצערי מכיוון שאי חונה קרוב לעצים חלק מהבד"ח מידי בוקר זה לנקות את הלישלשת.

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

הצמד/מעך מגבון או שניים על הכתם לשלשת, השאר אותו שם והמתן כדקה או שתיים, ואז הסר את הלשלשת בקלות לאחר שהתרככה.

פורסם

איך אתם לא חושבים לקנות כיסוי לרכב? מפליא אותי שכבר מאוד נדיר לראות רכב עם כיסוי, לי אישית אין כי הרכב שלי כבר עם קילופים

 טויוטה פריוס 1.8 2009

 יונדאי גטס GLS 2006

 

×
×
  • תוכן חדש...