Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2542 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתי כמה אלפות.

בהתחלה אחת שחורה 2013 93 קמ יד 1, אבל הרגישה מוזר,באתי עם ציפיות יצאתי מאוכזב,הרכב מתחיל נסיעה ברעידות והוא לא היה כזה חזק והנסיעה עצמה לא חלקה נקרא לזה.

עליתי אחר כך באותו יום לאלפא אחרת.

לבנה 2012 83 קמ יד 2 פרטית.

האוטו היה מאובזר יותר ההבדלים היו העברת הילוכים מההגה ובקרת אקלים.

הוא הוסיף מולטימדיה עם וייז וכו.

מההתחלה הרכב הרגיש הרבה יותר טוב, מרגישים שזה לא אוטומטי פלאנטרי בהרגשה,אבל? פי 10 יותר חלקה מהקודמת.

הרגשה טובה לא מהוססת.

בלחיצות האוטו הרגיש נורא בריא.

שמור בפנים ובחוץ.

בחוץ ממש שריטות מעטות שכוסו בצביעה עצמאית עם מכחול אם אני לא טועה, בקוד צבע אבל רואים את זה.

הראשון רצה 51 מחירון 53 לטענתו, השנייה? מחירון 61 לטענתו, צריך לבדוק את זה אבל הרמת אבזור יותר גבוהה קמ קצת יותר נמוך אולי זה יכול להיות.

הוא רצה 50 בפאלפון אמרתי לו שאני קרוב לסכום (חייל) ונראה את הרכב נתקדם.

כרגע ישלי 45 מזומן, בשני הבא שאצא מהבסיס אני אמור לתת הצעת מחיר סופית (כנראה יעמוד על 46-7).

ומשם לקחת לבדיקה עליי אם היא תקינה, אם שילדה גיר מנוע היא עליו ואני לא רוכש, אם דברים קטנים אמרתי שנתקזז.

הוא טוען שאין לו כבר לאן, אני מבין אותו אבל זה ממש תלוי איך תצא הבדיקה...

העברת בעלות גם עליי.

הפחד שלי שבכלל שכחתי לפתוח מכסה מנוע,לא שאני מבין גדול אבל זה נראלי מינימאלי.

בראשונה כן פתחתי.

הרכב טופל אצל הבעלים הקומדים כל 30 אלף שזה מרתיע אותי, אבל התקשרתי לאלפא והם טוענים שזאת ההוראה של היצרן.

הוא יישר קו איך שקנה את הרכב

טיפול ראשון עם קבלה שמן ופילטר. 76 קמ

לאחר מכן ב78 הוחלף רפידות ופלאגים (רשם במחברת הטיפולים שלו אני עוד לא ראיתי קבלה)

וב82 שוב החלפה של שמן ופילטר, אותו דבר לגבי הקבלה.

נראה טיפוס נורא אמין בגילי בערך.

הבנתי שאת 2 הטיפולים האחרונים עשה אצל בן אדם קרוב? אני בבירורים מה זה אומר.

אני ביקשתי גם היסטוריית טיפולים של הבעלים הקודם מאלפא לראות שטופל כמו שצריך+ לראות שהוחלף טיימינג אחרי 4 שנים (?).

ראיתי עוד אלפא שהיא לא רלוונטית בשבילי בגלל מצב קוסמטי חיצוני.

אבל יכול להיות שגם היא הרגישה לי שונה באופי ובהתנהגות? גיר מנוע.

אולי גם מעט יותר חזקה? למרות שזה יכול להיות 2 סיבות

פסיכלוגי

בשלישית כבר היה לי יותר ביטחון ללחוץ כי אני מכיר את הרכב? לא יודע ממש מבולבל אבל נעול על הדגם כנראה.

צריך את עזרתכם אם אני מפספס משהו? מה לבדוק, מחיר הוגן? מודל 12 טיפה ישן מידי? מפחד קצת מהטורבו והגיר.

האוטו עבר גם טסט ביחד עם הטיפול והצמיגים דיי חדשים של פרלי אמור להיות לי קצת שקט בזמן הקרוב (מקווה).

רוצה עד שני הבא להחליט סופית אם זה הרכב בשבילי או לא.

פורסם

בס"ד

 

טיפול כל 30, זה בדיחה לא מוצלחת בתנאים הסביבתיים בארץ, על אחת כמה וכמה כשטורבו נכנס למשוואה.

צמצום טווח טיפולים ע"י הבעלים של הרכב השני, זה בהחלט הכיוון הנכון ונראה שהוא הבין את זה.

מצד שני, הבעלים שלפניו עשו טיפול כל שנה וחצי לערך (במידה והרכב עשה 20 אלף בשנה).

לא הכי הכי.

את האלפא אני לא מכיר מבחינה מכנית, אבל בתור כלל אצבע, תבדוק את מרקם וצבע השמן(לשלול סימני בוצה), שימוש בנוזל קירור איכותי.

אם הבחור היה בעל רגל כבדה, שים אקסטרה תשומת לב על הטורבו(גדישה ופעולה תקינה).

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם
בס"ד

 

טיפול כל 30, זה בדיחה לא מוצלחת בתנאים הסביבתיים בארץ, על אחת כמה וכמה כשטורבו נכנס למשוואה.

צמצום טווח טיפולים ע"י הבעלים של הרכב השני, זה בהחלט הכיוון הנכון ונראה שהוא הבין את זה.

מצד שני, הבעלים שלפניו עשו טיפול כל שנה וחצי לערך (במידה והרכב עשה 20 אלף בשנה).

לא הכי הכי.

את האלפא אני לא מכיר מבחינה מכנית, אבל בתור כלל אצבע, תבדוק את מרקם וצבע השמן(לשלול סימני בוצה), שימוש בנוזל קירור איכותי.

אם הבחור היה בעל רגל כבדה, שים אקסטרה תשומת לב על הטורבו(גדישה ופעולה תקינה).

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

 

איך אני בודק בוצה במנוע? עולים על זה בבדיקה? איך מסדרים את זה בכלל?

ואני לא יודע מה להגיד לגבי כל 30 שאלפא דורשים, אחכה להיסטוריית טיפולים מלאה ואפרסם אותה פה.

יכול להיול שנגרם נזק? עולים גם על זה בבדיקה?

פורסם
איך אני בודק בוצה במנוע? עולים על זה בבדיקה? איך מסדרים את זה בכלל?

ואני לא יודע מה להגיד לגבי כל 30 שאלפא דורשים, אחכה להיסטוריית טיפולים מלאה ואפרסם אותה פה.

יכול להיול שנגרם נזק? עולים גם על זה בבדיקה?

בס"ד

 

המלצה שלי, תלך למוסך שמתמחה בדגם (תבצע חיפוש בפורום), יתן לך את חוות הדעת הכי טובה.

לגבי בדיקת שילדה, אתה יכול ללכת למכון בדיקה.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם
בס"ד

 

המלצה שלי, תלך למוסך שמתמחה בדגם (תבצע חיפוש בפורום), יתן לך את חוות הדעת הכי טובה.

לגבי בדיקת שילדה, אתה יכול ללכת למכון בדיקה.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

 

דיברתי גם עם המרכזי וגם עם מוסך עדי בחדרה הם לא מבצעים בדיקות לפני רכישה.

חוזר על אותן השאלות מההודעה הקודמת :)

פורסם

מאוד כדאי לעשות בדיקה במכון בדיקה (פחחות ושילדה) ומוסך מתמחה. נסה מיכאל-אלפא בתל אביב, התלתן בפתח תיקווה.

לאחר שתקנה - תצטרף לקבוצות ה WhatsApp השונות.

 

יהבי

פורסם
מאוד כדאי לעשות בדיקה במכון בדיקה (פחחות ושילדה) ומוסך מתמחה. נסה מיכאל-אלפא בתל אביב, התלתן בפתח תיקווה.

לאחר שתקנה - תצטרף לקבוצות ה WhatsApp השונות.

 

יהבי

 

אני אבדוק אם הם מוכנים לבדוק את הרכב.

וסבבה אחי מחכה בקוצר רוח :)

פורסם

טוב אי אפשר בלי מנחוס אחד, נכון? הייתה לי ג'ולייטה (ידנית), אהבתי אותה, בטח תהיה עוד אחת מתישהו.

אבל אני לא חייל שמותח את התקציב שלו עד הסוף הסוף בלי גרוש ליישור קו ובלתמים לרכב שמה לעשות, האמינות והחיסכון הם לא הדגלים שלו. (לא מדבר על הכיף).

אז השאלה, אם זה באמת הרכב שמתאים לך בשלב הזה בחיים.

מה שלא תהיה התשובה, בהצלחה.

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם
טוב אי אפשר בלי מנחוס אחד, נכון? הייתה לי ג'ולייטה (ידנית), אהבתי אותה, בטח תהיה עוד אחת מתישהו.

אבל אני לא חייל שמותח את התקציב שלו עד הסוף הסוף בלי גרוש ליישור קו ובלתמים לרכב שמה לעשות, האמינות והחיסכון הם לא הדגלים שלו. (לא מדבר על הכיף).

אז השאלה, אם זה באמת הרכב שמתאים לך בשלב הזה בחיים.

מה שלא תהיה התשובה, בהצלחה.

 

חחחחח תודה על התשובה הכנה.

השארתי בצד כסף לביטוח חובה, ועוד 8k לתקלות לא צפויות.

אבל אני מרגיש לא בטוח בקנייה הזאת...

הבעיה שאני קונה רכב עם אחי הקטן והוא נעול.

בלי קשר אנחנו שותפים ברכב וההורים עוזרים אני לא חושב שזה יהיה בעיייתי להחזיק אותה גם במקרה של נזק פה ושם אבל השאלה אם אני רוצה להיכנס לזה.

חשבתי גם באותו תקציב על.

פיג'ו 308 2015 פרטית 60 אפשר לסגור 41 אלף ביקשתי מאחי שיסע לראות אם הוא מרוצה ניקח.

סיאט טולדו 15/6 גם איזור ה45 אלף שקל.

ומה שנראלי אופציה הכי צעירה וגם תיהיה יותר קלה לאחזקה מהאלפא (שהתאהבתי בה מודה קשה לי לשחרר) זאת איביזה 2016 סטייל.

יד ראשונה גם איזור ה46-49 המחירים נעים אחרי מיקוח קצר בפאלפון.

העניין שגם להם יש חסרונות.

אני רואה ביד 2 פיג'ו שראיתי עוד לפני חודשיים+ שהתעניימתי ואנע מפחד שארצה למכור בשחרור (שנה וחצי) גם חצי מחיר וגם יעשו לי טובה שיקנו ממני.

הטולדו עוד לא ראיתי אותה אבל אני חושב שגם יש לה יש בעיה בשוק+dsg שהבנתי שהיום התקלות במחיר שפוי יותר?

סיאט איביזה סטייל אני מקבל רכב בן 3,הוא יהיה הכי חסכוני פה ולדעתי גם הביטוח לא יעקוץ אותי.

מאמין שקל יחסית למכור? אותו דבר לגבי הdsg.

×
×
  • תוכן חדש...