Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך ניתן לבדוק לעומק תקינות טורבו לפני רכישת רכב?


nimrod7676
שימו לב! השרשור הזה בן 1763 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לגבי המאזדה,אפילו ממחיש את הנקודה שלי..

הרכב יותר חלש,יותר קטן,פחות נוח ועולה פי2 יותר.

 

אם המנוע וגיר שונים אז המכלולים שעוטפים אותם ישירות כנראה גם יהיו שונים.

אני לא מכיר את הרכב מעבר לקריאה פה בפורום של 2 משתמשים שמתחזקים כאלה.

אתה מחפש לקנות אחת,רצוי שתתעמק בנושא.

 

זה רכב שעלויות האחזקה צריכות לשחק בו תפקיד חשוב לפחות כמו מחיר הרכב.

ואם התקציב שלך הוא 25 אז יש רכבים שיותר מתאימים לתקציב(הרי לא סתם הוא 25 ולא 125).

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

במחיר שהוא קונה את הרכב זו לדעתי יכולה להיות רכישה טובה. נניח והיו תקלות בסכום של 10K, עדיין לא תמצא רכב שמתקרב לתמורה הזו ביחס לכסף.

שים לב לא לקנות אחת שחוטה, יש בסכום יותר גבוה טיטניום שנת 2012 מהטרייד של מאזדה פורד עם אחריות לשלוש שנים ו 100K ק"מ, ממליץ לבדוק.

הכי חושב להקפיד למצוא אחת עם היסטוריית טיפולים מלאה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מסכים.. הייתה לי פוקוס 2009 שתי ליטר ששווה גרושים והיא הייתה מהנה ומאובזרת.

 

מה, ה מונדאו טיטניום כזאת נוראית?

 

המונדאו 2.3 גם 2011 שלנו עם אמינות מופתית

 

הפוקוס הזו היתה מהנה ומאובזרת וגם כנראה אמינה.

 

גם ה 2.3 נחשבת אמינה

 

אתה שואל על רכב שידוע כלא אמין.

מבחינתי במחירים הללו ההנאה מהרכב היא בעיקר אם אמין.

 

תראה, זו רכישה הגינית אם אתה ערוך לתקלות שייתכן ויבואו

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנוע שונה, גיר שונה, וטורבו, כל הרכיבים האלו לא אמינים ברכב הזה ותיקונם עלול לעלות יותר ממחיר הרכב ואף כפול מכך.

זאת הסיבה למחיר הזול.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יכול לתת דוגמא לתקלה שתעלה כמו הרכב ואף כפול מכך? בהנחה שמחיר הרכב הוא 30k

כן, תיבת הילוכים למשל.

תיקון טורבו: 8000 שקל.

מנוע: יותר ממחיר הרכב.

תיבת הילוכים: כ30 אלף שקל, גם תיקון מגיע ל5 ספרות.

 

כל אחד מאלו לא כל כך נדיר ברכב הזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה?? באמת זה המחירים?

 

במונדאו 2002 כשהלך הגיר החלפנו אותו ב5,000 וזהו

 

גיר אוטומטי ישן.שככל הנראה הוחלף לגיר מפירוק.

פה מדובר על גיר רובוטי שעלות הייצור שלו יקרה באופן יחסי.

בנוסף,אין הרבה רכבים כאלה ככה שאין מאיפה לפרק ואתה תרכיב גיר חדש רוב הסיכויים,חדש עולה המון.

 

לגבי מנוע,אותו הסיפור,לא נמכרו הרכב ואין כאלה מפירוק.

היה שרשור של פוקוס 1.6טורבו שהחלפת מנוע הגיעה שם ל25K.

אין לרכבים האלה חלקים בארץ בכמויות,אם להחליף זה במורשה ולחדש מה שיעלה המון כסף.

 

סתם לצורך דוגמה,בסובארו לפרק רצועת טיימינג זה כאב ראש,טיפול גדול עם טיימינג עולה לסובארו B4 במורשה סביבות ה6000 שקל.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נמרוד מה שלומך ?

 

דבר איתי בפרטי ואשלח אותך למקום אמין שייתן לך חוות דעת טובה על הרכב, ולעניין פה.

 

המנוע\טורבו של האקובוסט ידוע כאמיו, רכיבי הטורבו נדפקו בשל טיפולים לקויים לרוב ממוסכי ליסינג מעפנים ברחבי הארץ, לראייה - K03 של בורג וורנר מותקן בהרבה סוגי רכבים ולא וזוכה לאמינות טובה וגם המנוע.

 

הגיר הוא החלק הכי רגיש ברכב, וטיפול לקוי בו יגרום לתקלות כואבות, יש בו מצמדים שדורשים החלפה בשל בלאי, ואם למשל, הגיר הוזנח, מחשב גיר ומחזיר שמן ילכו אחריו.

 

עלויות התיקון הם לא 30 אלף שקל (היום)... היבואן מחזיק כמות של גירים משופצים במוסך המרכזי, גיר כזה כולל עבודה וכולל שמן גיר חדש יכול להגיע לאזור 11 אש"ח, המחיר בדוק מול מוסך מורשה נכון לאתמול...

 

 

המונדאו טיטניום זה רכב שנותן המון, חווית נהיגה, כח, מרווח ויציבות ומעל הכל הרבה בטיחות, הלפרין, תחבר את ההודנה שלך ואת הספיריט ואולי תקבל את היכולות של המונדאו... ככה שלא צריך ללכלך, לא הייתה לך כזאת, אל תגיד דברים סתם.

 

נכון - יש תקלות , ובכל דגם של כל רכב יש תקלות, הבעיה הגדולה בפורד, שמחירי התיקון גבוהים, תסכים איתי שאם מחיר של גיר היה 5 אש"ח וטורבו 3 אש"ח אז היו פי 2 יותר בעלי מונדאו\ אסמקס...

 

:)

Opel INSIGNIA 2013 2.0T Edition - For me

ReflashTeam IL stage 1 Remap.

Opel INSIGNIA 2015 2.0T Cosmo - For the wife ;)

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גיר אוטומטי ישן.שככל הנראה הוחלף לגיר מפירוק.

פה מדובר על גיר רובוטי שעלות הייצור שלו יקרה באופן יחסי.

בנוסף,אין הרבה רכבים כאלה ככה שאין מאיפה לפרק ואתה תרכיב גיר חדש רוב הסיכויים,חדש עולה המון.

 

לגבי מנוע,אותו הסיפור,לא נמכרו הרכב ואין כאלה מפירוק.

היה שרשור של פוקוס 1.6טורבו שהחלפת מנוע הגיעה שם ל25K.

אין לרכבים האלה חלקים בארץ בכמויות,אם להחליף זה במורשה ולחדש מה שיעלה המון כסף.

 

סתם לצורך דוגמה,בסובארו לפרק רצועת טיימינג זה כאב ראש,טיפול גדול עם טיימינג עולה לסובארו B4 במורשה סביבות ה6000 שקל.

 

למה? במונדאו אני מחוייב להחליף לגיר חדש מהניילונים?

 

האם ל-S Max ולגלקסי אין שילוב מנוע גיר זהה?

 

האם יש שוני במנוע, גיר וטורבו בין הטיטניום ללא-טיטניום? (203 כ"ס)

 

להבנתי מדובר בשינוי תוכנתי בלבד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מכיר מישהו עם S MAX שלא מצא מנוע ונאלץ להחליף לחדש.

אם תמצא רכב כזה בפירוק(ואתה לא תמצא) זה עדיין יעלה לך המון והסיכון יישאר אותו סיכון.

חדש תמצא אצל היבואן ויעלה בהתאם.

הרכב מ2012,עכשו 2019,אני בכלל לא בטוח שהם מחויבים לייבא לו חלקי חילוף על פי חוק

 

אלון,המונדאו רכב גדול ושם היתרונות שלו נגמרים.

מכיר את הרכב הזה משבועיים כרכב חלופי,הסובארו המקבילה "יושבת" על הכביש יותר טוב,המאזדה המקבילה יותר כייפית לנהיגה והסיטרואן נוחה וכנראה בטיחותית ממנה.

אל תהפוך את הרכב הזה למשהו שהוא לא.זה שהוא מתאים לך לא אומר שצריך להגן עליו.

הוא זריז יחסית בגלל שילוב מנוע וגיר מוצלח כשהם תקינים.

להונדה ולמאזדה יתרונות וחסרונות,המאזדה זריזה ומתקשרת טוב עם הנהג,ההונדה מעוצבת מעניין מבפנים וחסכונית בדלק.

אין צורך לחבר שום דבר לאף אחד.

 

לקנות רכב ב25K עם ידיעה שבסבירות לא מאוד נמוכה יהיו תקלות שמגיעות למחצית ואף יותר משווי הרכב והתיקון שלהן לא מוסיף לRESALE VALUE.

זה "סיכון" שלוקחים אנשים בשביל רכבים מיוחדים,לא המצב פה בכל מקרה.

עריכה אחרונה על ידי halperin96

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ולצורך העניין - ב-15K רכב תקין עם טורבו חדש מהניילון - שווה את הסיכון לדעתך?

 

זה שאלה קריטית האם השילוב גיר, מנוע טורבו זהה גם במונדאו 203 כ"ס - כי מהם יש יחסית הרבה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא,זה לא שווה את הכאב ראש ואת ההוצאה הזו.

 

הסתקרנתי ונכנסתי ליד 2.

הרכבים עם ק"מ נמוך ומאובזרים עולים 35 ולא 15.

ב45 אתה כבר יכול לקנות מאזדה 6 מהדגם החדש עם נתונים סבירים,ורוב הסיכויים שהיא תחזיק לך יותר וליותר ק"מ.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה שאלה קריטית האם השילוב גיר, מנוע טורבו זהה גם במונדאו 203 כ"ס - כי מהם יש יחסית הרבה

 

אני ממש אודה אם מישהו יוכל לענות על זה - כי זה יכול לשנות דרמטית את שיקול הדעת שלי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1763 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...