Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2561 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבוע טוב,

 

האם אפשרי להחליף מידה מ 15 ל 16 ללא אישור?

 

והאם החלפת מידה תגרע/תשנה משהו באחיזה של הרכב?

 

כרגע יש לי טסות רגילות של הרכב, אני רוצה להחליף לגאנט מידה גדולה יותר, בגלל זה השאלה

פורסם (נערך)

אתה מוכרח לאשר את השינוי במכון רישוי.

 

מציע לך ללכת פעמיים:

פעם ראשונה אתה מבקש לקבל תדפיס של כל המידות שמאושרות לרכבך. הם יוציאו את זה מתוכנת Autodata שנמצאת אצלהם במכון.

פעם שניה אתה מגיע למכון הרישוי עם הג'אנטים החדשים מורכבים על הרכב ואז הם ישנו את זה ברישיון. התהליך עולה פחות ממאה שקל.

 

כל שיטה אחרת כרוכה בסיכון שלא יאשרו ואז הרכב לא עובד טסט.

עריכה אחרונה על ידי shugiflex

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם
אתה מוכרח לאשר את השינוי במכון רישוי.

 

מציע לך ללכת פעמיים:

פעם ראשונה אתה מבקש לקבל תדפיס של כל המידות שמאושרות לרכבך. הם יוציאו את זה מתוכנת Autodata שנמצאת אצלהם במכון.

פעם שניה אתה מגיע למכון הרישוי עם הג'אנטים החדשים מורכבים על הרכב ואז הם ישנו את זה ברישיון. התהליך עולה פחות ממאה שקל.

 

כל שיטה אחרת כרוכה בסיכון שלא יאשרו ואז הרכב לא עובד טסט.

 

אתה מודע לשינומ כל שהוא בנסיעה בשינוי מידה?

פורסם (נערך)

אילולא אתר משרד התחבורה היה לא פעיל (לפחות אצלי), הייתי שולף את מסמך ה-PDF המתאים וחוסך לבחור נסיעה מיותרת למכון.

יכול לבדוק מאוחר יותר: car.mot.gov.il

יכול גם להריץ חיפוש כאן: https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?96688 (אגב, אם אין שם, kompy עשוי לעזור שם עם צילום מסך של אוטודאטה).

 

עלות השינוי ברשיון פחות מ-30 ש"ח (לכאורה, 25 ש"ח בלבד).

תקבל ספח אישור שעליך לשאת עם הרשיון עד לחידושו. אז תעודכן בו כבר המידה החדשה.

 

שינויים בנסיעה? ראה כאן:

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?72344

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם

אתר משרד התחבורה חזר לפעול כשורה - זוהי הוראת הרישום האחרונה לדגם רכבך.

כפי שניתן לראות, מותר להרכיב 205/55R16 - 91V.

 

ב'אוטודאטה' אין מידה אחרת זולת זו המופיעה לעיל.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...