Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2571 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני תמיד השתמשתי בADVANTIX BAYER לצערי שמתי לב שהשנה הזאת היא כבר לא אפקטיבית לכן ניסיתי כדור SIMPARICA (לחודש) בהמלצת הוטרינר. עבר שבוע מאז הכדור החבר מתגרד פחות ולא יצא לי לראות עליו פשפשים או פרעושים.

פורסם

bravecto, הכוכב החדש. מלבד היעילות היתרון הוא שהאמפולה מחזיקה 3 חודשים, ויש חתולים שלא קל לשים להם, הופך את המטרד לפשוט יותר.

לא זול, אבל אם זוכרים לחלק את העלות ל-3 הרי שהמחיר לא שונה בהרבה מהמתחרים.

לשים לב לקנות את המינון לפי משקל החתול (מעל או מתחת 6 ק״ג)

פורסם

מעדכן, קנינו את ה bravecto לכלב גדול, 40-56, לפי המלצת הוטרינר, זה מגיע בצורת כדור בטעם בשר, וחילקנו לשישה כדורים, ומשתמשים לפי הצורך.

ליאור.

פורסם

עדכונים מהשטח שקיבלתי מאישתי, היא ערבבה להם את זה עם מזון רך כזה שקנתה בנוסף, ולקחו. הייתה אחת שאפילו הגדילה ראש ואכלה מהכל בלי לערבב.

פורסם

החתולים שלי ילקקו את האוכל מסביב. יש לי חתולה שלא נוגעת באוכל רטוב.

 

לחלקם, להבליע כדור, צריך להיות BRAVE...

:turn-l:
פורסם

תאמין לי, מכיר את כל הסוגים של החתולים, יש לי חמישה. ואת חירשת, פסיכית עם תעודות. יש לנו המזרק כזה שדוחפים לה לתוך הגרון ישר, וסוגרים עניין. עושים את זה בזריזות לפני שהיא מבינה מה קורה. אבל אם מפספסים זו הזדמנות חד פעמית... אי אפשר לנסות שוב [emoji3]

פורסם

ככלל לגבי התכשירים האלה- כדאי לשנות את הסוג לסירוגין בכל פעם שנותנים. כלומר כל פעם לתת של חברה אחרת. בהלצה כדי לבלבל את הפרעושים.

 

גם רבולושין עושה את העבודה.

פורסם

לא מכיר את התכשירים האלה, אבל בשעתו, כאשר היתה לנו בבית חתולה, היא קיבלה את "הגלולה" למניעת הריון פעם בשבוע. הכדור הוטמן בתוך גוש קטן של בשר טחון, הגברת האצילית היתה שמחה לראות את הקופסא כיון שידעה איזה מטעמים תקבל.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

יש חתולים שיותר קל לתת להם כדורים ויש כאלה שבלתי אפשרי, כולל כל הטריקים הידועים (במזון, מרוסק, בנוזל, עם מלקחיים מיוחדים, בכח לגרון ועוד ועוד שלל רעיונות... חתול שבאמת לא רוצה לא תצליח).

פורסם
מעדכן, קנינו את ה bravecto לכלב גדול, 40-56, לפי המלצת הוטרינר, זה מגיע בצורת כדור בטעם בשר, וחילקנו לשישה כדורים, ומשתמשים לפי הצורך.

ליאור.

 

ברבקטו לחתולים זו אמפולה, לא כדור.

 

אם הבנתי נכון - פות"ש חילק כדור לכלב ונתן לחתולים.

:turn-l:
פורסם

הבנת נכון.

עוד עדכון. אחד שדווקא עשה קונצים ולא בלע הכל, אחרי כמה דקות התחיל לרייר ולנשום במהירות עם הלשון בחוץ. עד שהתארגנו לקחת אותו לוטרינר עברה כמעט שעה ואז זה כבר עבר לו. לא יודע אם קשור או לא, מאמין שכן. לשאר החתולים עבר בלי בעיה

×
×
  • תוכן חדש...