Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2571 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה קשור בריבוע וחצי! אל תיתן לו שוב את הסוג הזה, זו תגובה אלרגית כלשהי. עברתי את זה בעצמי בזמנו, והחלפנו לרבולושן.

אפרופו, מאיפה קונים אמפולות כאלו בימינו? בחנות חיות אמרו לי "אצל ווטרינר". הווטרינר אמר לי "בחנות חיות".

:?

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
הבנת נכון.

עוד עדכון. אחד שדווקא עשה קונצים ולא בלע הכל, אחרי כמה דקות התחיל לרייר ולנשום במהירות עם הלשון בחוץ. עד שהתארגנו לקחת אותו לוטרינר עברה כמעט שעה ואז זה כבר עבר לו. לא יודע אם קשור או לא, מאמין שכן. לשאר החתולים עבר בלי בעיה

 

אבוי!

לא לעשות זאת שוב עם שום תרופה או חומר הדברה.

1. זה שלמותג מסויים יש מוצר עם שם זהה לטיפול בכלבים וחתולים לא אומר שזה אותו חומר ואתה עלול להרעיל את החיה שלך.

2. גם אם זה אותו חומר למינונים יש חשיבות. גם אם מדובר על מינון לכלב קטן במשקל דומה לחתול, זה לא אומר שחתול וכלב במשקל דומה אמורים לקבל את אותו מינון. יש להם מטבוליזם שונה.

 

בלי קשר, יתכן שמדובר בתגובה אלרגית ספציפית של החתול הזה לחומר המדובר. שווה להתייעץ עם וטרינר כי בפעם הבאה התגובה עלולה להיות חריפה יותר.

פורסם

הוא כתב שהוא עשה זאת בהמלצת הוטרינר.

 

החומר הפעיל והמינון רשומים על המוצרים. לחלק אמפולה לכלב גדול לטובת כמה חתולים זו טכניקה מוכרת ומומלצת כלכלית. פה מדובר בכדור בבליעה אז שונה (ובעייתי בחלק מהחתולים).

:turn-l:
פורסם

אכן זה היה בהמלצת הוטרינר, לחסוך עלויות.

דרך אגב, היום ניסינו לתת לעוד חתולה שלא קיבלה אתמול, ואחת שכן קיבלה אתמול חטפה לה ולקחה מנה כפולה... [emoji50][emoji50][emoji50].

בנתיים היא כרגיל.

קטעים עם החתולים האלו.

×
×
  • תוכן חדש...