Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2579 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

איך I25 כרכב משפחתי עד 60K?

 

לשנתונים 2015-2016 יש משהו שאפשר למצוא יד 2 יותר טוב מהרכב הזה?

 

הנסיעות יהיו פעם/פעמיים ביום בתוך העיר ומדי פעם לבחוץ.

פורסם

בתקציב הזה כבר עדיף I35 -רובן מאובזרות יותר ובעלות פתחי מזגן גם מאחור- בדוק מחירים כדי לראות איזה שנתון יכנס.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

רכב בינוני, לא לגמרי משפחתי ( משהו בין סופר מיני למשפחתי ), אמין, לא חסכוני, נוחות בינונית.

יש לא מעט רכבים עדיפים.

כמה אנשים צפויים לנסוע ברכב ומה הגילאים שלהם?

בתקציב הזה אפשר למצוא קיה פורטה משנתון זהה, שהוא לפחות מבחינת הגודל רכב משפחתי לכל דבר. גם מיצובישי לנסר, סובארו אימפרזה.

אפשר לרדת בשנה ולקנות הונדה סיוויק i35 או אולי מאזדה 3.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

הוא לא מצטיין בשום דבר למעשה, I35 תהיה עדיפה בגלל גיר חדיש יותר שעוזר לצריכת דלק נורמלית לצד רכב יותר מרווח ויותר מאובזר.

כמו כן גם פורטה תענה על זה.

פורסם

אז לפי מה שאני מבין מכם עדיף

I35

מיצובישי לנסר (ספורטבק בסדר גם?)

קיה פורטה?

 

עד 60K אפשר למצוא משהו תקין? כי ביד 2 כולם או עפים עם המחירים לשמיים או מה שאתם אומרים I35 שנת 2014 או I25 2015-2016.

פורטה נעה במחירים של 60K גם לשנת 2015.

 

נ.ב.

שתדעו , מאזדה 3 שנתון 2013 נע בין 60-70K...מגזימים עם המחירים

פורסם

הצצתי בלוח מכירות..

מיצובישי סדן 1.6 מודל 2015 אפשר לקנות ב 40 אלף שקלים.

יש אחת לבנה בת"א למכירה ביד 2.

במיצובישי היתרון לצבע לבן שלא מתקלף עם הזמן.

יש עוד אחת אפורה ברמת גימור פרמיום ( המאובזר ) עם קילומטראז' נמוך, אבל היה חצי שנה בהשכרה ( לדברי המוכר ).

 

משאיר 20 אלף₪ עודף מיונדאי i25 וגם יותר טוב ממנו.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

פיאט טיפו תוכל למצוא משנת 2016 מיד פרטית גם בפחות 60K, ועם עוד שנתיים של אחריות יצרן.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

שים לב הדגמים הישנים יותר הגיעו עם גיר אוטומטי 4 הילוכים והחדשים יותר (לא זוכר מאיזה שנה ואם כל הגרסאות) הגיעו עם גיר 6 הילוכים אוטומטי.

I35 רכב יותר מרווח. הI25 למעשה מבחינת מרחב מזכירה משפחתיות מתחילת שנות ה2000 מבחינת מרווח פנימי.

פורסם

I25 היא פשוט סוג של יונדאי אקסנט משודרגת (ד"א זה גם השם הרשמי של הרכב למי שיסתכל I25 אקסנט).

ה I35 היא רכב משפחתי קלאסי,בשנתונים הגבוהנים כבר עם גיר 6 הילוכים.

עדיין פה ושם ענייני סליל כרית אוויר וקופלונג הגה/מסרק הגה הן לא תקלות נדירות.

לגבי המיצובישי- הרכב אינו חסכוני,הגיר הרציף מעצבן ומסרס את המנוע (בעיקר מדובר על גרסת הספורטבק מנוע 1800 עם 140 כ"ס),שאמנם רחוק "רק" 2 כ"ס ממנוע של הסיוויק 5 הילוכים שאני מחזיק בה אבל הבדל בין זריזות הרכב והחסכוניות הוא שמים וארץ.

לגבי מאזדה 3- לא הייתי קונה אחת עם מנוע 1500 וגרסת הספיריט,תיאלץ את פותח הנושא לרדת לשנתון 2012,צורה אחת לפני החדשה,שהיא עולם אחר לגמרי.

ד"א- מאוד קשה למצוא ספיריט 2013 מהצורה החדשה ביד 2,אין לי מושג מדוע) ושנתון 2014 יאלץ מתיחת תקציב של 15K.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

למה לשים 60K ש"ח על רכב כ"כ ביינוני?

 

308 נותנת לה נוק אווט בכל פרמטר ועולה חצי.

 

זה הולך להיות רכב שמשרת אותך? משפחה?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

רכב שלדעתי מכוער, בינוני ועובדתית שיונדאי לא נטולים תקלות.

דבר שני

היונדאי איי 25 קיבלה ציון גרוע במבחן הריסוק ה small overlap

של ארגוו IIHS וציון בינוני במבחן פגיעת צד.

יש רכבים מוצלחים הרבה יותר ממנה.

×
×
  • תוכן חדש...