Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2595 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים, מחר בבוקר אני צריך להחליט האם אני רוכש את הרכב הבא:

קיה סיד 2011 95 אלף ק"מ מחיר 23 אלף ש"ח יד 2 (יד קודמת ליסינג).

מה דעתכם על הבדיקה?

אשמח לשמוע דעות בהקדם מפאת הלו"ז הצפוף. תודה

בדיקה.jpg

הונדה סיוויק ES 2002

פורסם

אני לא רואה שום דבר שפוסל את הרכב לקניה.

כמובן, לא ראיתי את הנזילות ומה זה החורים האלה בתא המטען.

 

באמת מצבר מקורי מ 2011?

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

המצבר "התפקשש" לבוחן פנימה. המצבר כמובן הוחלף מאז.

מה משמעות תיקוני המרכב? האם מדובר בקצה שלדה?

לגבי הנזילות שמן אני חייב להודות שאני מודאג. זה יכול להיות משהו רציני?

ותודה על המענה המהיר :)

הונדה סיוויק ES 2002

פורסם

אין שום קצה שלדה. פחחות וצבע מסביב למרכב ( כל רכב אחרי תקופת ליסינג עובר "השבחה" כזאת ).

בקשר לנזילות, בבדיקה גם על הזעה הם רושמים נזילות. רק במוסך תקבל הבחנה, יש נזילה/ אין נזילה, מה חומרתה וכמה יעלה לתקן.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

לגבי נזילות השמן הייתי נוסע למוסך טרם הרכישה לבדוק מה רמת הנזילות ומה העלות, לפעמים זה החלפת אטם פשוטה וזולה, ולפעמים זה רציני ודורש תיקון יקר.

 

לגבי תיקונים במרכב, כנראה שמדובר התיקוני פחחות קטנים, זה לא שלדה.

 

אתה הזמנתה את הבדיקה? נראת טובה.

 

שאלתה לגבי הטיפולים? איך ואיפה הרכב טופל?

פורסם

בדיקה טובה במיוחד לרכב בן 9.

החורים אולי כתוצאה מספוילר שירד/נגנב.

 

את הנזילה אכן הייתי בודק, אולי זאת הזעה קלה.

 

יש היסטורית טיפולים?

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

זו בדיקה מלפני שנה וחצי שהוא הזמין כשהוא רכש את הרכב.

הוא מוכר אותו מכיוון שקיבל רכב מהעבודה.

לטענתו הרכב טופל במוסך מורשה קיה, אך משיחה שעשיתי אליהם נאמר לי שהרכב היה אצלם בפעם האחרונה ב-2017.

כנראה אצטרך לבצע לו יישור קו.

הרכב עבר טסט לפני שבועיים.

אני שוקל לרכוש את הרכב ללא בדיקה, אך ייתכן ומחר אחליט בכל זאת לקחת אותו לבדיקה בטרם ארכוש.

הונדה סיוויק ES 2002

פורסם

לקנות רכב ללא בדיקה זה סיכון.

בדוקה מלםני חצי שנה לא רלוונטית.

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

בדיקה מלפני שנה וחצי לא אומרת שום דבר על מצב הרכב נכון לעכשיו.

אם יש לך מוסך אתה סומך עליו שיבדוק את הרכב בשבילך , אפשר לוותר על הבדיקה במכון. אחרת, בלי בדיקה בכלל, אתה קונה חתול בשק.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

שכנעתם אותי.

קבעתי עם המוכר ב8 בבוקר במכון בדיקה.

אעלה את הבדיקה לפה לעיונכם.

תודה ענקית על התמיכה. מקווה שתהיו פה מחר בשעות הבוקר להגיב.

הונדה סיוויק ES 2002

פורסם

היי חברים,

מצרף את הבדיקה שביצעתי בקומפיוטסט היום בבוקר לעיונכם.

חייב לציין שבאופן כללי הבודק שביצע את הבדיקה נראה לא מקצועי בעליל.

לכן, בכל הקשור לליקויים במנוע שנכתבו בפסקה הראשונה, לקחנו את הרכב למוסך יבואן קיה.

מנהל המוסך הסתכל מתחת לרכב (בלי ליפט) ואמר שאין נזילות כלל, אך יש רטיבות בראש המנוע ויש סימני סיליקון באגן שמן (כנראה נפתח מאיזושהי סיבה, מנהל המוסך טען שייתכן והחליפו מסננת).

 

בעקבות הממצאים המוכר הוריד את המחיר בעוד 2,500 שקל, כך שכעת מחיר הרכב עומד על 20 אלף ש"ח (כזכור קיה סיד 2011 יד 2 עשתה 100K).

האם שווה? או להתרחק? אשמח לשמוע את דעתכם.

בדיקה.jpg

הונדה סיוויק ES 2002

פורסם

אם במוסך לא מצאו משהו חריג, לדעתי לרכב בן 8 בדיקה טובה סך הכול.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

תתחדש

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
היי חברים,

מצרף את הבדיקה שביצעתי בקומפיוטסט היום בבוקר לעיונכם.

חייב לציין שבאופן כללי הבודק שביצע את הבדיקה נראה לא מקצועי בעליל.

לכן, בכל הקשור לליקויים במנוע שנכתבו בפסקה הראשונה, לקחנו את הרכב למוסך יבואן קיה.

מנהל המוסך הסתכל מתחת לרכב (בלי ליפט) ואמר שאין נזילות כלל, אך יש רטיבות בראש המנוע ויש סימני סיליקון באגן שמן (כנראה נפתח מאיזושהי סיבה, מנהל המוסך טען שייתכן והחליפו מסננת).

 

בעקבות הממצאים המוכר הוריד את המחיר בעוד 2,500 שקל, כך שכעת מחיר הרכב עומד על 20 אלף ש"ח (כזכור קיה סיד 2011 יד 2 עשתה 100K).

האם שווה? או להתרחק? אשמח לשמוע את דעתכם.

[ATTACH=CONFIG]518832[/ATTACH]

יתכן שהיתה בעיית בוצה ולכן פתחו אגן שמן. גם לא נוראי בתנאי שהרכב מטופל בזמן וכמו שצריך בשנים האחרונות. אם הוא מטופל במוסך יבואו אז מוסך רושם הערות כמו חסר שמן וכל הממצאים. תבקש ממנו היסטורית טיפולים, לא רק חשבונית.

מנועי יונדאי וקיה רגישים לסוג שמן וחוסר טיפולים בזמן.

×
×
  • תוכן חדש...