Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עזרה בבחירת 9*6


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7765 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, המערכת שלי באוטו היא: פנאל של אלפיין 9833, קומפוננט מורל היבריד איבולושין, מגבר של קנווד KAC - 8401, סאב 10 125R של קיקר

ברצוני להוסיף 9*6 באיכות שלא תפריע לצליל שיש עכשיו, למישהו יש הצעות?

פורסם

ההצעה שלי היא לשים עוד קומפוננט במקום 6 על 9 ...

 

אני חושב שכל חברי הפורום ימליצו לך על כך !

 

בהצלחה !

מש"ק זרזור

פורסם

בוא נהרוס את השלמות של כל חברי הפורום ונגיד לך ש..אל תשים קומפוננט.

קודם כל, צריך לדעת אם החבר פה בכלל יכול לשים קומפוננט מאחורה, אולי אין לו מקום בדלתות?

שנית חבל להוציא סתם כסף על סט קומפוננט שסתם התפקיד שלו יהיה להשלים סאונד ליושבים מאוחר.

אם אתה שואל אותי, קח את הכסף הזה ותשקיע אותו באיטום.

גולף...כי לא כל אחד יכול להרשות לעצמו אחת כזאת :wink:

פורסם

עם תשימי קומפננט מאחורה זה יעשה לך סלט בצליל עם כבר את צריכה לשים רק מיד להשלמת הצליל מאחור ...

חוץ מזה לא חסר לך צליל באוטו עד כמה שאני יודע

פורסם

אם ברשותך הרכב שבתמונה (בורה) אז כפי שידוע לי יש מקום לקומפוננט מאחורה בדלתות, וקומפוננט לא בהרכח יהרוס את האיכות לדעתי הקומפוננט של מאגנאט שעולה פחות מ 9*6 טובים ינגן יפה יותר (באסים כבר יש לך לפי מה שאני מבין מהסאב, ככה שאת לא ממש צריכה להשלים במה אחורית עם באס)

פורסם

אבל אם כבר אני אלך על עוד קומפוננט מאחורה אז עדיף לקחת את ההיבריד איבולושיין שיש מקדימה לא?

פורסם

שלום לך

לדעתי תרכיבי את ה 6X9 של מורל פולס

רמקול מאוד מאוד איכותי ויכול לספוג הספק גבוה יחסית

מחיר 450

לדעתי ולדעת רבים שווה כול שקל

פורסם

המטרה שלי לשמוע יותר חזק אך לא לפגוע באיכות בקשר לתקציב זה עוד לא ידוע, הבורה היא שלי פרטית ותלוי כמה יעלה לי הביטוח בעוד חודש, אך אם ההצעות יהיו טובות וישפרו לי את המערכת התקציב לא יהיו בעיה.

פורסם

שלום לך

אני היית ממליץ לך סט רמקולים 6*9 של פלאנט אודיו שהם רמקולים טובים וזולים יחסית

ולחבר אותם למכשיר שיש לך לא למגבר כי המגבר שלך כבר חסום ואם את רוצה המלצה מיקצועית ממני אל תחשבי על רמקולים 6*9

×
×
  • תוכן חדש...