Jump to content

גובראן

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי גובראן

  1. שלום השאלה על איזה רמת באס אתה מחפש ? באס זה צליל שמופעל רק דרך ציוד ובלי ציוד אתה לא תמצא באס ובחינם גם לא תשמע באס במידה ואתה רוצה לשמוע באס תקנה לך פזוקה של 300 ואאט ויש לה מגבר פינימי רק מה שעליך לחבר פלוס מינוס ורמוט וrca והא זולה בסביבות ה 900 שקל היא נראת קומקטית ומעצבת בצורה יפה בבאזוקה שאני מיתקוון אילה תשמע באס ותסדר לך עם הרמקולים שיש לך את הצליל
  2. שלום לך אחי אם בחרת אז נכון שמעת קודם את הציוד הזה תמשיך תלך על זה תשקיע על קבל ועל החלפת אלטנאטור וזהו זאת הדרך היעלה במאזדה אפילו שתתקין לך מגבר אחר או ציוד אחר כי רוב המכניות היפניות שמתנקנים להם מערכות צריך להשקיע באלטנאטור ובמצבר אחרת יווצר לך סיבוכים עם מערכת האזעקה ועם מערכת החשמל לא תרגיש את זה על המקום
  3. שלום לך אני היית ממליץ לך סט רמקולים 6*9 של פלאנט אודיו שהם רמקולים טובים וזולים יחסית ולחבר אותם למכשיר שיש לך לא למגבר כי המגבר שלך כבר חסום ואם את רוצה המלצה מיקצועית ממני אל תחשבי על רמקולים 6*9
×
×
  • תוכן חדש...