שלום
השאלה על איזה רמת באס אתה מחפש ?
באס זה צליל שמופעל רק דרך ציוד ובלי ציוד אתה לא תמצא באס ובחינם גם לא תשמע באס
במידה ואתה רוצה לשמוע באס תקנה לך פזוקה של 300 ואאט ויש לה מגבר פינימי רק מה שעליך לחבר פלוס מינוס ורמוט וrca והא זולה בסביבות ה 900 שקל היא נראת קומקטית ומעצבת בצורה יפה בבאזוקה שאני מיתקוון אילה תשמע באס ותסדר לך עם הרמקולים שיש לך את הצליל