Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2660 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

יונדאי i10 2011 1.1 ידני 131 אלף קילומטר

נכשל בטסט בגלל נזילת שמן ונקישה מההגה.

מכון רישוי: אלישע אזה"ת פולג נתניה.

נזילת שמן: בשנה האחרונה הרכב "אכל" חצי ליטר שמן... הייתי בטוח שהמנוע התחיל לשרוף קצת שמן.

נקישות מההגה: בזמן נסיעה ההיגוי חלק – לא מורגשת שום נקישה.

הגיוני שפסלו את הרכב על נקישה מההגה כשלא מורגשת שום בעיה עם ההיגוי?

אפשרי לשערך כמה עולה תיקון של הליקויים הנ"ל?

עדיף לגשת למוסך מורשה יונדאי או להימנע (מבחינת המחיר) ?

תודה לעוזרים!

פורסם

בקבוץ שפיים יש את "מוסך דרך השטח" שהנם "מוסך מומחה לקיה ויונדאי"

ע"י משרד התחבורה (לא מורשי היבואן אבל עמדו בדרישות לרכבים אלו במשרד התחבורה)

והטל' שלהם הנו 09-9523536.

בברכה - רפי לין

פורסם

מוסך מורשה יבואן ייקרע לך את הכיס ובאמת חבל על הכסף. הרכב הוא פשוט מאוד וכל מוסך יידע להתמודד איתו. לגבי הנקישה מההגה אתה לא תשמע זאת בנסיעה וצריך לבדוק זאת במצב שהרכב סטטי. ההגה אצלך הוא חשמלי ואם צריך להחליף מסרק הגה עלותו כ 600 שח בחנויות חלפים עבודה של החלפה של מסרק עוד כ 400 שח אני מאמין במוסך רגיל. לגבי נזילה של שמן צריך לראות מהיכן בדיוק ולפי זה להיתקדם. מהיכן אתה שנדע לאן לשלוח אותך?

×
×
  • תוכן חדש...