Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2687 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

כמו שאתם רואים אני מעוניין ברכב יוקרה

 

תקציב:170K

 

מעוניין ביד שניה

 

שנתונים 2014-2017

 

BMW 320I (2.0T-184HP

 

AUDI A7 300T-310HP

 

אני אוהב את שניי הרכבים הנל. לאיזה מהם להתקרב ו לאיזה לא. מה יהיה יחסית יותר חסכוני בהתאם לנתונים

 

מי מהם יהיה פחות יקר להחזקה. לטיפולים שוטפים. חלקים וכו...

 

מי מהם תיהיה יותר אמינה (פחות מחלות ותקלות פחות מוסכים)

 

איזה מהם יהיה יותר מהנה לנהיגה .. וחוות דעת כללית על מה מהם אתם הייתם הולכים

 

תודה לכול התותחים בפורום שמונעים מימני לעשות שטויות ולקבל החלטות שגויות:-D

עריכה אחרונה על ידי maxcts770
פורסם (נערך)

מה קרה לאוקטביה שרצית?

 

קודם כל הב.מ.וו לא רכב יוקרה. פרימיום, אבל לא יוקרה. האאודי נופלת יותר למשבצת הזו.

הב.מ.וו תהיה זולה יותר לאחזקה, ואני מניח שגם לטיפולים. היא גם תהיה מהנה יותר לנהיגה בהנחה שההגדרה שלך למהנה לנהיגה דומה לשלי, אבל אם ב״מהנה לנהיגה״ אתה מתכוון למסאג׳ בגב ושאר ירקות (וכבר שמעתי פה כאלה שמגדירים את זה כך...) האאודי תהיה מפנקת יותר by far.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי robertf
×
×
  • תוכן חדש...