Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

"מקצוענים למקצוענים" - רשמים מכנס NEXUS ACADEMY של לקוחות VIP פרומט


מוסך רון
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2311 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • ספונסר פורום

שלום לחברי הפורום ולמנהלים,

 

 

כידוע לרובכם ענף הרכב עומד לפני כמה שינויים מרכזיים:

1. בינה המלאכותית ונהיגה אוטונומית משתלטת על התחבורה במטרה לצמצם את תאונות הדרכים.

2. ישנה התקדמות מדהימה במנועי בעירה והנעה חשמלית במטרה להפחית את זיהום האוויר.

 

 

הוזמנתי לכנס "מקצוענים למקצוענים" שימשך 3 ימים אל תוך סוף השבוע הזה, יחד עם עוד 60 בעלי מוסכים במלון ישרוטל בים המלח.

הכנס אורגן ע"י פרומט (Ferromat) יבואנית של MAHLE ו- Liquy Moly ומוזמנים אליו לקוחות פרומט שהם בעיקר כל המוסכים שמשתמשים במסננים והשמנים של שתי החברות הענקיות הללו.

 

 

נושאי הכנס:

1. הנעות אלטרנטיביות, דגש להנעה חשמלית.

2. הפחתת חיכוך מנוע והפחתת צמיגות השמן (0W8)

לכנס הוזמנו 5 מרצים מחו"ל: מהנדסי פיתוח מחברת MAHLE שאותה ביקרתי בקיץ האחרון ומהנדסים מחברת השמנים והתוספים Liquy Moly.

מצרף את לוח הזמנים של הכנס ונושאי ההרצאות.

מבטיח לעדכן אתכם,

רון

 

 

WhatsApp Image 2019-01-31 at 21.29.34.jpg

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה יצתרכו להתצמצם ולעשות התאמות.

אכן ברכבים חשמליים אין שמן מנוע אבל עדיין יש שמנים ונוזלים אחרים (בלמים\תמסורת\מערכות קרור או חימום למנוע ולסוללות) זה לא גזר דין מוות לחברות השמנים אך הן יצתכו לבצע התאמה וליישר קו עם העידן החדש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשעידן המכונית החשמלית יתפוס תאוצה, שוב לא יצטרכו שמן מנוע. מעניין איך חברות השמנים מתכוננות לכך.

גם ביחידות ההנעה החשמליות כיום (לדוגמא ניסן ליף) ישנו שמן מנוע, שמקרר את המנוע החשמלי, מסכך את המייסבים, ואת מרכיבי התמסורת.

אבל הבלאי שלו נמוך משמעותית ומרווחי ההחלפה ארוכים מאוד

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום
תודה על השיתוף.

 

במה עוסקת חברת נקסוס ?

 

נקסוס הינה תאגיד רב לאומי שמטרתו רכישת חלפי רכב מיצרנים של

חלקי החילוף והפצתם בכל העולם דרך השותפים שלהם בכל מדינה .

באמצעות כך יכול יבואן חלקי חילוף ישראלי, במקרה הזה "קבוצת זבדה" לרכוש ולהפיץ חלקי חילוף של כל

יצרן שחברת נקסוס עובדת מולו, ובכך בעצם לעקוף את היבואן הבלעדי בישראל שאותו היצרן

עובד מולו .

למעשה כל יבואני החלפים הגדולים בארץ קשורים בתאגידים שכאלו כיוון שאחרת לא היו יכולים לשווק

חלקי חילוף של יצרנים מובילים מאחר ולאלו יש כבר נציגים בארץ .

 

לדוגמא חברת אטוורקס אשר מקום מושבה בלוד אחת החברות הגדולות בארץ בתחום יבוא חלקי החילוף לרכב

חברה זו שותפה בתאגיד temot international במקרה הזה הבעלים של חברת אוטוורקס הוא גם יושב הראש

של התאגיד הבינלאומי הזה .

 

עוד דוגמא חברת "אהרון מונטקיו" יבואן גדול מאד אשר מקום מושבו בחולון

חברה זו הינה חלק מהתאגיד הוותיק atr .

 

תאגידים אלו שפועלים בשוק האפטרמרקט במחזורים עצומים של עשרות מליארדים יכולים כמובן להשיג מחירים

תחרותיים עבור חברי התאגיד בכל העולם ולאפשר להם גישה לספקי חלקי חילוף שאחרת לא יכלו להגיע אליהם .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

הכנס התחיל ואיזה כיף לראות שהמלון מלא במוסכניקים כמוני עם שחור מתחת לציפורניים נפגשים ומדברים על ברזלים.

בשעה 17.00 ההרצאה הראשונה כאשר הדובר מר bas donders הסביר על קבוצת נקסוס ובעיקר על נושאים מסחריים שקשורים לענף חלקי החילוף לרכב .

לאחר מכן קיבלנו סקירה מקיפה על חברת mhale ולאחריה נציג של חברת liqui moly נשא דברים והסביר על מוצרי החברה ועל התמיכה הטכנית שמוסכים יכולים לקבל .

הרצאות אלו של פתיחת הכנס היו כולם של מנהלי המכירות למזרח התיכון של אותם החברות ולכן עסקו בעיקר בשיווק ובמוצרים חדשים .

אני כמובן יותר מתעניין בנושאים הטכניים ולכן מצפה להרצאות של מחר ממהנדסי הפיתוח של חברת mahle ושל חברת liqui moly .

מבטיח לעדכן מחר .

כמו כן אם למישהו יש שאלה מסויימת לאנשים הטכניים של החברות האלו אתם מוזמנים לשאול כאן ואני יעביר את השאלות בשימכם .

לילה טוב לכולם

WhatsApp Image 2019-02-07 at 22.59.06.jpeg

WhatsApp Image 2019-02-07 at 22.59.07.jpeg

WhatsApp Image 2019-02-07 at 22.59.06 (1).jpeg

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

ערב טוב לחברי הפורום ולמנהלים.

 

את הבוקר התחלנו עם הרצאה מרתקת של מר jan reichenbach מנהל טכני בחברת mahle ענף הרכב אומר jan נמצא בעיצומה של מהפכה שתכליתה הקטנת המזהמים הנפלטים מכלי הרכב והקטנת צריכת הדלק.

החברה הזאת שהתחילה כיצרנית של בוכנות וחלקי מנוע ובהמשך נכנסה לתחום הסינון רואה את המגמות שבתחום ושואפת להוביל אותם ולכן בשנים האחרונות היא רכשה מס חברות מובילות בתחומם מה שמאפשר לה ראיה כוללת של כלי הרכב

והשתלבות בכל חלקי הפיתוח של כל רכב חדש.

לפי התחזיות של החברה מנועי שריפה פנימית (ice )

הולכים להישאר איתנו עוד הרבה שנים אך אלו יעברו אופטימיזציה לשיפור היעילות והפליטה.

לדוגמא פרוייקט "מזעור מנועים" ללא פגיעה בביצועים שמובילה החברה בשיתוף עם יצרני הרכב כבר עכשיו משפיע על כל התעשיה שכן צמצום מנוע ב 35 אחוז מפחיתה את צריכת הדלק ב25 אחוז.

החברה מפתחת מערכות " מגדיל טווח" שהיא בעצם קוביית " מנוע גנרטור" שניתן להתקין בכל מקום ברכב ותפקידו להטעין את המצברים שמספקים את האנרגיה למנועים החשמליים שמניעים את הרכב.

החברה מבצעת פיתוח מלא של מנועי דלק חלופיים ופעילויות מחקר מתקדמות עם שימוש במנוע בסיס לצורכי השוואה.

 

אני מצרף כאן כמה שקפים מעניינים שצלמתי מהמצגת אתם מוזמנים לשאול שאלות כי מדובר בהרבה חומר שניתן להרחיב עליו.

7.jpeg

1.jpeg

2.jpeg

3.jpeg

4.jpeg

5.jpeg

6.jpeg

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על השיתוף.

מה התובנות של המשתמשים לגבי מנוע הדיזל? מתי לדעתם המנוע הזה ייצא משימוש? האם ההנחה שמנועי דיזל יורו 6 הגיעו לקצה גבול האופטימיזציה בכל הקשור לזיהום אוויר?

Subaru BRZ 2.4 6MT | Toyota Avensis 2.0 AT  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על השיתוף.

 

שאלה לגבי שמן צמיגות נמוכה שצובר תאוצה בזמן האחרון.

 

האם למעבר לשמנים כאלו יש יתרונות מכאניים נוספים פרט להפחתת זיהום האוויר ? האם המנועים שמומלץ בהם שימוש בשמנים אלו תוכננו באופן מיוחד כדי להתאים לצמיגות החדשה? (האם ניתן להשתמש בשמן החדש במנוע "ישן" ?)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רון תודה רבה על השיתוף.

אני בדרך כלל משתמש במסננים של חברת MANN.

מה אתה ממליץ כבעל מקצוע לרכבים מקבוצת VW מבחינת מוצרי הסינון?

 

סופ"ש נעים,

אבי

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על השיתוף.

 

שאלה לגבי שמן צמיגות נמוכה שצובר תאוצה בזמן האחרון.

 

האם למעבר לשמנים כאלו יש יתרונות מכאניים נוספים פרט להפחתת זיהום האוויר ? האם המנועים שמומלץ בהם שימוש בשמנים אלו תוכננו באופן מיוחד כדי להתאים לצמיגות החדשה? (האם ניתן להשתמש בשמן החדש במנוע "ישן" ?)

 

באופן כללי: מנוע צריך לעבוד עם הצמיגות והתקן שרשם היצרן.

לא ניתן להוריד צמיגות למנוע שלא תוכנן לעבוד עם צמיגות נמוכה, כמו שלא מומלץ להעלות צמיגות גבוהה ממה שרשום.

 

חברות הרכב מפתחות מנועים חדשים שודרשים שחברות השמנים יפתחנו שמנים בהתאמה כדי לעמוד בדרישות של המנועים הללו.

הזול עולה ביוקר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...