Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2705 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב הוא מאזדה 3 2016(עדיין באחריות) נקנתה לפני שבוע.

הכנסתי את הרכב מייד לטיפול שבו הוחלפו שמן+פילטר+נוזל בלמים+חריטה צלחות קדמיות+רפידות.

הרכב עשה 45K.

 

הבעיה:

שמתי לב כי במהירות 80-90 קמש ישנו זמזום שכנראה מגיע מאיזור הגלגלים כי אני מרגיש אותו גם בדוושת הגז שנעלם כאשר עולים מעל 100 קמש או יורדים מ 80 קמש.

הזמזום הזה מגיע באינטרוולים קבועים כל שניה שניה וחצי.

ההרגשה בדוושת הגז דומה להרגשה כאשר עולים על שוליים שיש להם הגנה מירידה מהכביש רק הרבה יותר עדין.

יש לציין שההגה לא רועד והרכב שומר על נתיב.

 

מחיפוש פה בפורום הבנתי שאולי זה יכול להיות קשור לאיזון גלגלים?

אולי גם יכול להיות קשור למייסבים?

 

כמובן שאני הולך להכניס את הרכב למוסך מרכזי במסגרת האחריות כדי שיבדקו אבל אני יודע שרמת הידע שם לא בשמיים ולכן הייתי רוצה להגיע מוכן עם כמה שיותר ידע.

 

אשמח להצעות.

תודה.

×
×
  • תוכן חדש...