Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2703 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
מנסיון שלי(שימוש בכאלה), הזכוכית 3000W, זה מוצר מדבקה, יש של זק"ש, גולדליין, ועוד כמה פירמות.

עכשיו יש לי זקש והם קצת מאכזבות, חלשות יותר מאלו שהיו לי לפי, אני לא זוכר את המותג אבל נראות בדיוק אותו הדבר, רק ידיות שונות.

לכן המסקנה שלי שכולם יוצאים ממפעלים זהים ורק המדבקה שונה. אם אתה אוהב לבשל אז הם לא מספיקות.

לא הייתי אומר שאני אוהב לבשל, אבל יש דברים שאני מבשל מדי פעם שלדעתי ללא כיריים נורמליות לא יצאו טוב (עד עכשיו הייתי מכין דברים בסגנון של פאד תאי על כיריים חשמליות מובנות עם הספק רציני, והעוצמה הייתה מספיקה. זאת למרות שצריך לבשל את זה על ווק ואש גדולה).

שאר השימושים די סטנדרטיים - קוואקר, רביולי, פסטה, פילמני, חביתה ושות'.

עריכה אחרונה על ידי Step

פורסם

ההתעקשות למצוא כיריים חשמליות שאינן אינדוקציה רק כדי לחסוך החלפה של חלק מהכלים, תגרום לך בסוף להוצאה כפולה.

גם רכישה של כיריים חשמליות (שתגלה שלא יהיו מספיק טובות - כי אם היה משהו כזה, היו מציעים לך אותו כבר בעמוד הראשון), כתוצאה מכך, רכישה של כיריים אינדוקציה ולבסוף, אותה החלפה של הכלים שאתה רוצה להימנע ממנה כל כך.

אישית, משתמש בכיריים גז, אז אין לי אפשרות להמליץ על משהו ממקור ראשון.

פורסם

כל הכיריים החשמליות שהן לא תלת פאזיות זה בזבוז כסף . חלקן לא מתחמם מספיק חלקן מתחמם ובדיוק כשנראה שהחום טוב זה מפסיק לעבוד בגלל טרמוסטת סבלנו עם כאלו שנה וקצת החלפנו 3 סוגים הכל אותו זבל עד שעברנו לדירה עם גז. אפשר לבשל אבל רחוק מהבישול הנורמלי.

פורסם

פסח מתקרב ואתו מבצעים והוזלות.

 

כמה כבר עולה להחליף את כלי הבישול בכלי נירוסטה או אלומיניום המתאימים לאינדוקציה? בדרך כלל ממילא חלק מהכלים הקיימים מתאימים לכך.

לא חייבים לקנות סירים גרמניים או שויצריים, גם כלים זולים יחסית יעשו את רוב העבודה.

נכון שפיזור החום פחות אחיד אבל כמה מכם באמת מבשלים ברמה שהדקויות חשובות?

אפשר להתפלסף שעות על התאמת מוקד החימום האינדוקטיבי לגודל ולצורת כלי הבישול אבל למרבית המשתמשים זה משני.

תמיד אפשר לבחוש קצת את התבשיל ולהשיג בכך אחידות של הבישול, מניעת גושים וכדומה, גם באינדוקציה אפשר לטעום בתהליך החימום וכיוצא בזה.

ממילא כלים המתאימים לאינדוקציה נפוצים היום יותר ויותר, אז למה ההתעקשות?

 

יש נקודה אחרת שלא עלתה בדיון והיא הדרך בה כיריים אינדוקטיביים משנים את החום שהם מייצרים.

זו מערכת דיגיטלית (לפחות בדגמים בהם התנסיתי) כלומר יש בה דרגות ולא ויסות רציף וזה מצריך הסתגלות מסוימת, אבל מעבר לכך הכל דבש.

האישה לא מסתדרת זה לא נימוק. כל אדם יכול להסתגל אם היתרונות יוצגו בפניו, ואם יסיעו לו להסתגל בכך שיתקנו אתו בצוותא טעויות בשימוש.

 

למי שמרבה להשתמש בסיר לחץ זה בכלל פשוט. הבישול בסיר לחץ מחייב תכנון מראש של משך הבישול כי סיר לחץ לא מיועד לפתיחה ולבדיקה תוך כדי הבישול. לכן להשתמש בטיימר של האינדוקציה זה טבעי לחלוטין ומאד נוח.

 

ולדני שהגיב מעלי, אתה מדבר על כיריים חשמליים ולא על אינדוקציה. חשוב להבהיר זאת.

 

יוסי

פורסם

לאחר בדיקה מעמיקה יותר של כלי הבישול בבית, גיליתי שחצי מהם מתאימים לאינדוקציה.

לכן, נקנו אתמול כיריים אינדוקציה של MIDEA, וגם סיר קטן שהיה חסר לבישול בסיסי.

תודה לכל המייעצים והמשכנעים.

אעדכן בהתפתחויות.

יש עוד משהו שצריך לדעת מבחינת שיטות עבודה במעבר לאינדוקציה?

פורסם
לאחר בדיקה מעמיקה יותר של כלי הבישול בבית, גיליתי שחצי מהם מתאימים לאינדוקציה.

לכן, נקנו אתמול כיריים אינדוקציה של MIDEA, וגם סיר קטן שהיה חסר לבישול בסיסי.

תודה לכל המייעצים והמשכנעים.

אעדכן בהתפתחויות.

יש עוד משהו שצריך לדעת מבחינת שיטות עבודה במעבר לאינדוקציה?

 

כן, שהאישה תמיד צודקת.

×
×
  • תוכן חדש...