Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2703 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה לקנות כיריים חשמליות קטנות, 2 ראשים.

אין אפשרות להתקין גז ואין חיבור תלת פאזי.

למישהו יש המלצות על מוצר טוב שעובד כמו שצריך, ולא יגרום לי לרצות לעבור לגזייה של פק"ל הקפה באמצע הבישול?

 

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

פורסם

מתוצרת 'מידאה' הסינית.

יופי של מוצר במחיר שהוא נמכר.

הדגם הדו-ראשי מכיל טיימר והתרעה לגבי משטח הבישול כל עוד הוא חם.

הבא בחשבון שהכיריים כוללים מאווררים כך שיש רחש קל בעבודה.

מיועדים לעמוד על השיש ובגלל כובדם הם יציבים למדי.

כל שקע המוזן מאמ"ת 16 אמפר יתאים.

 

יוסי

פורסם

אלו כיריים אינדוקציה לפי מה שראיתי בזאפ.

כרגע מעדיף אותן כברירה אחרונה, כי זה יצריך גם החלפה של חלק מהכלים.

יש משהו סביר שהוא חשמלי, אך לא אינדוקציה?

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

פורסם

בדקתי בזאפ השבוע עבור אחד הסטודנטים שלי - כנראה שכיריים חשמליים גנריים יעלו מחיר דומה לאינדוקציה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
אני רוצה לקנות כיריים חשמליות קטנות, 2 ראשים.

אין אפשרות להתקין גז ואין חיבור תלת פאזי.

למישהו יש המלצות על מוצר טוב שעובד כמו שצריך, ולא יגרום לי לרצות לעבור לגזייה של פק"ל הקפה באמצע הבישול?

 

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

 

האם אתה מתכוון לכאלה העומדים על השיש? אם כן - אני רכשתי לפני מספר שנים דו ראשי של רוטל, אצל חנות היבואן (פרקו) בתל אביב.

עד כה לא איכזבו אותי.

פורסם
האם אתה מתכוון לכאלה העומדים על השיש? אם כן - אני רכשתי לפני מספר שנים דו ראשי של רוטל, אצל חנות היבואן (פרקו) בתל אביב.

עד כה לא איכזבו אותי.

אכן, הכוונה לכאלו על השיש.

ניתן לראות את הדגם באינטרנט? לא מצאתי.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

פורסם

למישהו יש המלצות על מוצר טוב שעובד כמו שצריך, ולא יגרום לי לרצות לעבור לגזייה של פק"ל הקפה באמצע הבישול?

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

הכלי החזק ביותר במחיר הטוב ביותר הוא בדיוק המוצר שיוסי המליץ לך עליו.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

הכיריים של מידאה הן מובנות בשיש, אלא אם אני מפספס משהו.

אני צריך משהו שעומד על השיש.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

פורסם
אכן, הכוונה לכאלו על השיש.

ניתן לראות את הדגם באינטרנט? לא מצאתי.

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

 

מוזר, אבל לא מצאתי שוב את האתר שלהם.

הוא גם כך לא היה מציאה גדולה, האתר. אני מציע שתתקשר אליהם. נימצאים בתל אביב ברחוב סעדיה הגאון.

פורסם
הכיריים של מידאה הן מובנות בשיש, אלא אם אני מפספס משהו.

אני צריך משהו שעומד על השיש.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

 

https://www.payngo.co.il/index.php/catalog/product/view/id/52017/s/243090/?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=1463400456&utm_content=53599377501&utm_term=&gclid=EAIaIQobChMIxYiJz62J4AIVlYKyCh1doAioEAQYASABEgJe7fD_BwE

חזיר דיזל

פורסם
כפי שכתבתי קודם, כרגע אינדוקציה זו הברירה האחרונה, כי זה יצריך החלפה של חלק מהכלים.

ולפי מה שראיתי בזאפ, הכיריים של מידאה שאינן אינדוקציה, מגיעות מובנות.

 

לגבי פרקו, דיברתי איתם והם טוענים שאין אצלם במלאי, ויש ללכת לחפש בחנויות.

 

בינתיים ראיתי כיריים של גולד ליין עם הספק של 3000 ואט, למישהו יש המלצות לחיוב או לשלילה?

https://www.payngo.co.il/index.php/catalog/product/view/id/17743/s/211738/?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=1463400456&utm_content=53599377501&utm_term=&gclid=Cj0KCQiAp7DiBRDdARIsABIMfoCA0SDXpfIshMJkjdkX4UsDrTzhX1iCoFVa5s_1BPnyANAl0QFxk8gaAj8qEALw_wcB

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

פורסם (נערך)

ב-Lastprice (מבחינתי אתר מומלץ) אותו מוצר עולה 245 ש"ח ומשלוח כלול. יש להם מבחר לא קטן של כיריים חשמליים, קרמיים ואינדוקציה. הניידים חבויים בין המובנים.

 

בדוק בזאפ, אולי תמצא משהו עוד יותר זול.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מנסיון שלי(שימוש בכאלה), הזכוכית 3000W, זה מוצר מדבקה, יש של זק"ש, גולדליין, ועוד כמה פירמות.

עכשיו יש לי זקש והם קצת מאכזבות, חלשות יותר מאלו שהיו לי לפי, אני לא זוכר את המותג אבל נראות בדיוק אותו הדבר, רק ידיות שונות.

לכן המסקנה שלי שכולם יוצאים ממפעלים זהים ורק המדבקה שונה. אם אתה אוהב לבשל אז הם לא מספיקות.

 

 

כפי שכתבתי קודם, כרגע אינדוקציה זו הברירה האחרונה, כי זה יצריך החלפה של חלק מהכלים.

ולפי מה שראיתי בזאפ, הכיריים של מידאה שאינן אינדוקציה, מגיעות מובנות.

 

לגבי פרקו, דיברתי איתם והם טוענים שאין אצלם במלאי, ויש ללכת לחפש בחנויות.

 

בינתיים ראיתי כיריים של גולד ליין עם הספק של 3000 ואט, למישהו יש המלצות לחיוב או לשלילה?

https://www.payngo.co.il/index.php/catalog/product/view/id/17743/s/211738/?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=1463400456&utm_content=53599377501&utm_term=&gclid=Cj0KCQiAp7DiBRDdARIsABIMfoCA0SDXpfIshMJkjdkX4UsDrTzhX1iCoFVa5s_1BPnyANAl0QFxk8gaAj8qEALw_wcB

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.

×
×
  • תוכן חדש...