Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2770 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,



קיבלתי לפני כשבועיים מקרובי משפחה סוזוקי Sx4 שנת 2015. מסתבר שבשנה האחרונה הרכב רועד במהירויות גבוהות (בערך החל מ110 קמ״ש) - הרצפה, המושבים, אבל ההגה לא רועד. לפני שנתנו לי את האוטו הבעלים הישנים החליפו צמיגים ועשו איזון, אבל האוטו עדיין רועד (הם אומרים שלפני החלפת הגלגלים הרעידות היו יותר רציניות).

הלכתי לפנצ׳ר מאכר נוסף שיבדוק את הגלגלים, בדק אחד אחד וראה שהם תקינים ומאוזנים. העלה רעיון שאולי הגלגלים הקודמים לא הוחלפו במשך 3 שנים, כבר היו פגומים, והנסיעה המרובה עליהם גרמה לאיזשהו נזק ברכב.

הלכתי למוסך, והבעלים אמר שזה בעייתי לבדוק מה גורם לבעיה (יכול להיות ציריה, תושבות וכו׳), ושאין ממש איך לבדוק איפה הבעיה חוץ מכל פעם להחליף חלק אחר ולקוות לטוב. המליץ לי לנסות לפנות לסוזוקי ולשאול אם יודעים שם על בעיה מהסוג הזה בדגם הזה, כך שאולי ככה נקבל כיוון לגבי איזה חלק להחליף.

אפנה לסוזוקי בשבוע הבא, אבל אולי מישהו פה יודע על חלק שמועד לפורענות בדגם הזה שעלול לגרום לבעיה הזו? או למישהו יש רעיון לאיזה כיוון לפנות?

 

תודה רבה

פורסם

רעידות מעל 100 קמ"ש בבודי של הרכב מעידות על גלגלים אחוריים לא מאוזנים.

ישנה סבירות שגם אם במכשיר יוצא שמאוזן מאחורה, הדבר מורגש במהירות גבוהה יותר (על הרכב שלי יש גלגל אחד כזה מאחור באותו מצב)

 

אם יש לך אפשרות להחליף בין הקדמיים לאחוריים, או יותר טוב להחליף לגלגלים אחוריים של חבר שתואמים לרכב שלך ולנסות נסיעת מבחן.

 

נראה לי שזו דרך פותחת הכי טובה שיש.

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם
רעידות מעל 100 קמ"ש בבודי של הרכב מעידות על גלגלים אחוריים לא מאוזנים.

ישנה סבירות שגם אם במכשיר יוצא שמאוזן מאחורה, הדבר מורגש במהירות גבוהה יותר (על הרכב שלי יש גלגל אחד כזה מאחור באותו מצב)

 

אם יש לך אפשרות להחליף בין הקדמיים לאחוריים, או יותר טוב להחליף לגלגלים אחוריים של חבר שתואמים לרכב שלך ולנסות נסיעת מבחן.

 

נראה לי שזו דרך פותחת הכי טובה שיש.

 

תודה!

היום שמתי לב שכשמורידים את הרגל מהגז (ונשארים באותה מהירות גבוהה), הרעידות מפסיקות. האם זה נותן איזשהו כיוון למה הבעיה?

פורסם

כשלי קרתה בעיה דומה למה שמתואר, היא התרחשה עקב כיוון גלגלים לא נכון. אחרי נסיעה לא מאוד רבה אפשר היה לראות חוסר איזון בשחיקה של הצמיגים (החלק הפנימי היה כמעט חלק לעומת החיצוני). גם אצלי, לאחר הורדת הרגל מהגז (והרכב חזר לרכון יותר קדימה) תופעת הרעידות היתה נפסקת (עד לחיצת הגז הבאה).

 

לדעתי כדי ללכת לוד פנצ'ריה לחוות דעת נוספת.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם
תודה!

היום שמתי לב שכשמורידים את הרגל מהגז (ונשארים באותה מהירות גבוהה), הרעידות מפסיקות. האם זה נותן איזשהו כיוון למה הבעיה?

 

בהחלט , זה נותן אפשרות נוספת של צירייה לא מאוזנת שיש לך ברכב. אולי אפשר לומר שזה מבודד את הבעיה מולה בעיקר מאשר הגלגלים.

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם
תודה!

היום שמתי לב שכשמורידים את הרגל מהגז (ונשארים באותה מהירות גבוהה), הרעידות מפסיקות. האם זה נותן איזשהו כיוון למה הבעיה?

 

חופש בציריות ותצטרך להחליפם. בדוק אם בשניהם יש חופש.

×
×
  • תוכן חדש...