Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2769 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

באירוע השקה בלונדון הערב לנד רובר השיקה את הדור השני של הבייבי שלהם - רינג׳ רובר איווק.

לדבריו של ראש חטיבת העיצוב שלהם המטרה היתה לעצב את הדור החדש בצורה כזו שלא תהיינה ספקות שאכן מדובר באיווק, אך איווק חדשה. לטעמי היא נראית כמו גרסה מוקטנת של הוולאר, שזה לא מפתיע במיוחד.

שלוש גרסאות בנזין (כולן 4 צילינדרים כמיטב האופנה היום) ושלוש גרסאות דיזל תוצענה מההשקה. בנזין 197, 247, ו296 כ״ס, ודיזל 148,178, ו237 כ״ס לגרסה הבכירה. גרסת הדיזל הבסיסית תוצע עם גיר ידני והנעה קדמית, כאשר שאר הגרסאות יגיעו עם הנעה כפולה (משופרת לעומת הדור הראשון) וגיר 9 הילוכים חדש.

בהמשך יגיע גם מנוע בנזין שלושה צילינדרים חלש יותר, שיוצע גם כחלק מחבילת פלאג-אין היבריד, אבל מההתחלה כל הגרסאות מגיעות עם מנוע היבריד קל מה שנקרא, שמנתק את מנוע הבנזין במהירויות של 17 קמ״ש ומטה, ועובר לחשמל.

למרות שהיא קצרה במעט מהדור הראשון שלה, מרווח הפנים אמור להשתפר, וקיבולת תא המטען צמחה בכעשרה אחוז ל590 ליטר.

וסתם בשביל לבאס, מחיר הגרסה הבסיסית עם הנעה כפולה וגיר אוטומטי באנגליה יתחיל ב£35k שזה כ160 אלף ש״ח (הגרסה הידנית זולה יותר כמובן).

 

IMG_1888.jpgIMG_1886.jpgIMG_1889.jpg

IMG_1892.jpgIMG_1890.jpg

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

וסתם בשביל לבאס, מחיר הגרסה הבסיסית עם הנעה כפולה וגיר אוטומטי באנגליה יתחיל ב£35k שזה כ160 אלף ש״ח (הגרסה הידנית זולה יותר כמובן).

 

פה טוסון שם לנד רובר.. כמה עצוב

פורסם

בקרוב אצלנו החל מ499K, יבואן הזוי.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם

לגמרי, לא מסוגלים מבחינה מנטלית להגיד "יש לנו רכב פרימיום עם גרסת כניסה תחרותית". בכל מקרה הייתי מעדיף לשלם 160 אלף על X3 משומש יותר מאשר על so called Range חדש בניילון. גם מבחינת אמינות, גם עלויות אחזקה, וגם סחירות.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

יש לחברת המזרח כנראה קטע לתמחר יקר את המוצרים שלה - אפילו עם הסופר מיני של גרייט וול הסינית זה ככה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
נראה יותר כמו מתיחת פנים מאשר דגם חדש.

זה רכב חדש לגמרי, יותר דומה לדגמים הגדולים יותר.

הכי מיוחד זאת המראה המרכזית שמתחלפת למסך עם מצלמה אחורית בלחיצת כפתור.

חוקית לא בכל מדינה אפשר לבטל את המראות אז אילתרו פטנטים

אייל

פורסם
לגמרי, לא מסוגלים מבחינה מנטלית להגיד "יש לנו רכב פרימיום עם גרסת כניסה תחרותית". בכל מקרה הייתי מעדיף לשלם 160 אלף על X3 משומש יותר מאשר על so called Range חדש בניילון. גם מבחינת אמינות, גם עלויות אחזקה, וגם סחירות.

 

מבחינת מימדים היא הרבה יותר קרובה ל-x1 ולוולוו xc40.

כשהייתי בהשקה של הוולוו בחו״ל, היא היתה אחת מהמתחרות שנהגתי בה.

בארץ היא עולה יותר מ-xc60 מאובזרת. פשוט הזייה.

פורסם (נערך)
בקרוב אצלנו החל מ499K, יבואן הזוי.

מאיפה הקרצת את המחיר הזה? הגרסאות המפוארת נמכרות במחירים האלו.

איווק SE חדשה עולה היום 420 ,ולא מזמן היה מבצע 389 על איווק SE בלאק פק.

בחו"ל מתחילה מ42 אלף ליש"ט.

זה כמעט 200 אלף לפני מיסים.

חוץ מזה אין שוק בארץ לריינג' רובר ועוד ידנית,אף אחד לא יקנה דבר כזה.

עריכה אחרונה על ידי ArikC

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

לא ברורה לי האופנה של חלונות בגודל של חרכי ירי ושטח פח גדול. תנו שטח זכוכית גדול, אור קבינה, ותחושה פחות קלסטרופובית לנוסעים!

פורסם (נערך)

איווק 2 ליטר 240 כ"ס עולה באנגליה 42 אלף פאונד. בדיוק כמו סורנטו דיזל 2.2 המפואר ביותר.

איכשהו בחברת המזרח תרגמו את הייבוא מאנגליה לגרסת כניסה ב 425 אלף, ואילו בקיה תרגמו ל 275 אלף. בלי לחשב יותר מידי מיסים. זה שאתה כותב 200 אלף לפני מס, זה לרוכש הפרטי וכאילו שאין מס על הרכב באנגליה שכבר נכלל שם והתעלמת ממנו. באירלנד זה 35% ובאנגליה יש תוספת 2000 פאונד לרכב מזהם שכבר כלולה. מה גם שמר עיני משלם לייצרן מחירון מלא על כל רכב בדיוק כמו מר ג'יימס אינגליש מטוטנהם. כן. בטח.

איך שלא תסתכל על זה המחיר לרכבים האלה מפומפם קשות. זה שבמבחן של פיזו 5008 אומרים שהוא עדיף על הדיסקברי ספורט בכמה אספקטים זה אומר דרשני. הפיזו 5008 GT הכי יקר עולה כאן 240 אלף ש"ח מאובזר עד השיניים כולל כל מערכות הבטיחות המתקדמות כשגרסת הכניסה הערומה של הרובר עולה 390 אלף ל 7 מקומות 180 כ"ס. באנגליה שתיהן עולות כ 35 אלף פאונד.יבואן חזיר. נקודה

עריכה אחרונה על ידי ST12345

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם
מאיפה הקרצת את המחיר הזה? הגרסאות המפוארת נמכרות במחירים האלו.

איווק SE חדשה עולה היום 420 ,ולא מזמן היה מבצע 389 על איווק SE בלאק פק.

בחו"ל מתחילה מ42 אלף ליש"ט.

זה כמעט 200 אלף לפני מיסים.

חוץ מזה אין שוק בארץ לריינג' רובר ועוד ידנית,אף אחד לא יקנה דבר כזה.

 

הגזמתי בכוונה אבל פחות מ400 זה לא יהיה.

 

הייתי בהתחלה של מו"מ איתם על וולאר, זה מתחיל אם זה שאין את הרמת גימור הזאת בכלל למכירה חוץ מבמחירון, ואז קופצים איתך לרמת גימור S (שגם היא עם מובלאיי ובלי בקרת שיוט אדפטיבית) שהיא מגרדת כבר את ה600 על הכביש, הנחה של 10 אחוז בקושי נותנים, בקיצור בינתיים הם תקועים עם הרבה בנמל, במחיר הגיוני היה יכול להיות להיט.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם

אולי לא בנויים למכור הרבה, לא מעוניינים, ולכן מתמחרים בהתאם.

זה לא שונה עם המותג השני שלהם, יגואר. הם מכרו לדעתי פחות מ25 חתיכות מהXE השנה למשל. כמות מצחיקה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...