Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נעילה מרכזית


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7767 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי באוטו נעילה מרכזית ובאוטו אני לא יכול לפתוח את הרכב אם המפתח אז מה אני

יכול לעסות אמרו לי שאפר לחבר איזה חוטים ל + ו ל- הוא משהו כזה

מי שהוא יכול לעזור לי

 

בתודה יוסי ושבת שלום לכולם

יונדאי גטס :-D

פורסם

סובארו DL 87

אני לא יכול לפתוח את הרכב עם מפתח רק עם השלט

ואמרו לי שעם המצבר ניגמר לי אני לא יכול לפתוח את האוטו

אז השאלה שלי זה לעשות איזה משהו לגיבועי

 

בתודה יוסי

יונדאי גטס :-D

פורסם

בהמשך להודעה מעליי - אנא פרט אם הבעייה היא שאינך יכול לסובב את המנעול (צילינדר) של הדלת (יותר הגיוני) , או שאתה מסובב והכפתורים קופצים חזרה לנעילה(פחות הגיוני).

פורסם

עשיתי שאפשר לפתוח את הדלת עם מפתח אז אני מחפד שיום אחד אני ישאר את האורות באוטו דלוקות אז אני לא יכול לפתוח את הדלתות

 

בתודה יוסי

יונדאי גטס :-D

פורסם

אני אנסה להסביר את מה שהוא מתכוון בתקווה שאני הבנתי כי גם לי יש בעיה דומה.

 

הנעילה מרכזית נפתחת רק עם השלט של האזעקה, בלעדיו האוטו לא יפתח כי הצילינדר לא מחובר למנוע של הנעילה מרכזית.

אצלי עשיתי את זה בגלל שנשבר לי הצילינדר.

אם הצילינדר שלך תקין נראה לי שאפשר לסדר את זה.

תמונות של הבובה http://Ami18.pic.co.il :razz:

פורסם

אצלי עשיתי את זה בגלל שנשבר לי הצילינדר.

אם הצילינדר שלך תקין נראה לי שאפשר לסדר את זה.

גם אם מדובר בצילינדר שבור, עדיין אפשר להכנס לרכב מדלת הנוסע או מתא המטען...

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
עשיתי שאפשר לפתוח את הדלת עם מפתח אז אני מחפד שיום אחד אני ישאר את האורות באוטו דלוקות אז אני לא יכול לפתוח את הדלתות

 

בתודה יוסי

ועכשיו תסביר לנו בבקשה בעברית ,תוך שימת לב לשאלה ששאלתי. אתה יכול לפתוח את הדלת עם המפתח או לא ?

אם לא , מה בדיוק? ניתן לסובב את המפתח במנעול או לא?

 

צביקה - בסובארו אי אפשר להיכנס דרך הבגאז' (לעומת זאת קל לפרוץ כל חלון צדדי )

פורסם
גם אם מדובר בצילינדר שבור, עדיין אפשר להכנס לרכב מדלת הנוסע או מתא המטען...

אצלי משום מה גם בצד הנוסע אי אפשר לפתוח עם המפתח ואני נכנס דרך הפגוש כאשר הנעילה לא עובדת.

אולי באמת יש איזה דרך לפתור את זה חוץ מלקנות צילינדר חדש.? כי צילינדר עולה יקר.

אולי הכפתור של הנעילה לא מחובר לצילינדר?(אני לא מבין בזה אם זה שטויות אל תהרגו אותי:? )

תמונות של הבובה http://Ami18.pic.co.il :razz:

פורסם
אני נכנס דרך הפגוש כאשר הנעילה לא עובדת.

:? )

איך אתה מצליח?

 

ולשאלתך

לך למתקין אזעקות ואביזרים

תקבל תשובה במקום

פורסם

חחחחח אני די קטן(1.76 מטר) וגמיש אז אין לי בעיה להיכנס.

מתקין אזעקות ירצה גם כסף וזה דבר שאין לי כרגע. אני מקווה שבעתיד.

אולי יש למישהו פיתרון קל או שהצילינדר שבור ואין מה לעשות?

 

תודה

תמונות של הבובה http://Ami18.pic.co.il :razz:

פורסם

אז ככה אני רוצה לעשות לנעילה מרכזית גיבוי כאלו אם נגמר לי המצבר אז היה לי אזה משהו חילופי ?

מתודה יוסי

ותודה הכל כל מי שעונה לי

יונדאי גטס :-D

×
×
  • תוכן חדש...