Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למה להשחית


sti05
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7768 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבוע שעבר נסעתי לפ"ת לחבר.

חניתי את הרכב לצד המדרכה.

עליתי לקפה וירדתי כעבור חצי שעה.

כשראיתי את הרכב חשכו עיניי- הרכב הושחת כולו בעזרת מסמר.

עכשיו צריך לעשות צבע כללי לרכב ועוד זה רכב חדש!!!

למה? למה? למה?

BMW330i

למכירה מגבר 8011S MBL + רמקולים MONTANA EPS

פרטים בה"פ

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

זה הדבר הכי מגעיל שיכול להיות...

 

סתם קינאה....

אני לא יודע מה הייתי מסוגל לעשות לאותו בנאדם אם הייתי טופס אותו....

תודה מראש.

פורסם

אני פעם תפסתי מישהו על חם! ילד בן 7....סתם איזה פוץ שהרס איזה מגאן...פשוט חולני

-------------------------------------------

אהובת חיי

 

f430 spider

פורסם

אני פשוט לא מצליח להבין מה מניע את האנשים הנ"ל.

עוד דבר שאני לא מבין זה איך אלוהים נותן לאנשים כאלה להמשיך ללכת על פני כדור הארץ.

מה שעשו לי לאוטו זה פשוט ונדליזם לשמו. עשו לי איקסים על המכסה, ו"גלים" כפולים ומשולשים לאורך ומסביב כל הרכב

BMW330i

למכירה מגבר 8011S MBL + רמקולים MONTANA EPS

פרטים בה"פ

פורסם

זה לא פיתרון ריאלי לכסות את האוטו כל פעם שאתה חונה לחצי שעה.

הכי טוב לקנות שני כלבים שאוכלים ילדים ולקשור אותם לאוטו כשאתה הולך, אני יכול להבטיח שכלום לא יקרה לאוטו.

תמונות של הבובה http://Ami18.pic.co.il :razz:

פורסם
הפתרון לדעתי - לכסות את האוטו.

 

פשוט אין ברירה.

 

(וגם זה לא תמיד יעזור...)

את הרכבים הקודמים (פיאט קופה, אלפא 156 V6 2.5) שלי הייתי מכסה כל הזמן אחרי ששרטו לי.

 

עברו שנתיים!!! ללא שריטות אז נהייתי שאנן.

 

זה עניין מתיש

BMW330i

למכירה מגבר 8011S MBL + רמקולים MONTANA EPS

פרטים בה"פ

פורסם
זה לא פיתרון ריאלי לכסות את האוטו כל פעם שאתה חונה לחצי שעה.

הכי טוב לקנות שני כלבים שאוכלים ילדים ולקשור אותם לאוטו כשאתה הולך, אני יכול להבטיח שכלום לא יקרה לאוטו.

במקרה שלי לא מדובר בילידים קטנים, אין לי ספק.

 

פשוט מה שעשו (החריטות) בעוצמה מאד חזקה וילד לא מסוגל להפעיל כזה כוח.

BMW330i

למכירה מגבר 8011S MBL + רמקולים MONTANA EPS

פרטים בה"פ

פורסם

תאמין לי אני יודע איך אתה מרגיש.

 

אומנם לי רק גנבו את הסמל בקאדילק אך עדיין זו אותה הרגשה, כאילו פגעו לך בפרטיות,

לא יודע אם פרצו לך אי פעם לבית, אך זו אותה הרגשה.

מאז אני משתדל תמיד לכסות את הרכב, או להחנות אותו במקום הומה אדם.

פורסם
תאמין לי אני יודע איך אתה מרגיש.

 

אומנם לי רק גנבו את הסמל בקאדילק אך עדיין זו אותה הרגשה, כאילו פגעו לך בפרטיות,

לא יודע אם פרצו לך אי פעם לבית, אך זו אותה הרגשה.

מאז אני משתדל תמיד לכסות את הרכב, או להחנות אותו במקום הומה אדם.

 

פרצו לי בעבר לבית (אמנם לבית הורי)... וגם גנבו לי ספולייר מהאימפרזה

BMW330i

למכירה מגבר 8011S MBL + רמקולים MONTANA EPS

פרטים בה"פ

פורסם
זה לא פיתרון ריאלי לכסות את האוטו כל פעם שאתה חונה לחצי שעה.

הכי טוב לקנות שני כלבים שאוכלים ילדים ולקשור אותם לאוטו כשאתה הולך, אני יכול להבטיח שכלום לא יקרה לאוטו.

לכסות את האוטו לחצי שעה זה לא ריאלי, אבל לקשור שני כלבים מסביב לאוטו זה ריאלי לחלוטין!!

 

:loco::screwy:

פורסם
אותה הרגשה, נכון?

אפשר לומר.

 

מילא גונבים אבל למה להשחית.

 

כשגנבו לי את הספוייליר הרסו לי את תא המטען בדרך

BMW330i

למכירה מגבר 8011S MBL + רמקולים MONTANA EPS

פרטים בה"פ


×
×
  • תוכן חדש...