Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7772 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

http://www.tomcar.co.il/index.php?productid=3

 

שלום לכולם רציתי לקבל חוות דעת על הדגם הזה?

 

עוד שאלה :האם מישהו מכיר את החנות הזו? ויכל להגיד איך השירות שלהם?.

 

ראיתי שגם מתקינים את הרדיו דיסק חינם וגם את הרמקולים,האם יכול ליהיות מצב שהם יתקינו חרא?

פורסם

הבנתי מחיפוש שהמספר 4 בדגמים של פיוניר מצין תשנה.

 

ראיתי בדגם הספציפי הזה שכולם מרוצים ממנו והוא קיבל 5 כוכבים אז האם שווה לקחת אותו למרות שהוא ישן?

פורסם
המספר 4 בהתחלה לא מציין את השנה אלה המספר השני משמאל 7 זה 2005 6 זה 2004 וכך הלאה

 

לירן

 

אההה הבנתי,מישהו מכיר תרדיו דיסק הזה?

פורסם

לי היה את ה4650 הוא היה אחלה רדיו דיסק עושה את העבודה שלו אבל הוא משעמם כזה ויש לו יציאה אחת למגבר בלי שליטה על סאב...

 

אבל בתאכלס הוא סבבה לגמרי.

 

לירן

פורסם

אחי הוא סבבה של מכשיר מכל הבחינות אצלי הוא היה מחובר לפיונייר 400 מוגברים ברוקפורד פאנצ' 400.4 ושמעו בן ז**ה.

 

הוא אחלה של בחירה אחי.

×
×
  • תוכן חדש...