Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2881 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האוטו בשלבי גסיסתו האחרונים.

אני לא הייתי נוסע בו, ובטח שלא באוגוסט.

כל השאר, לשיקולך, אבל אל תעמיד פנים שהסיכון הוא מחושב. הוא לא, ואתה תיתקע עם אוטו בלי מנוע.

פורסם (נערך)

אני שואל ברצינות: מה לא מחושב?

1. הרי המנוע לא יכול להישרף כשאני עוצר כל פעם שהמדחום מתחיל לעלות.

2. הסיכון היחיד בלהיתקע עם רכב בלי מנוע הוא איבוד יום ואם אני מחשב את זה מה הבעיה?

עריכה אחרונה על ידי tza
פורסם

1. על פי מה החלטת? אינך יודע מה מצב הרכיבים + ספק אמינותו של המחוג וגם, איבוד מי קירור כתוצאה מקרע או נזילה בצנרת מתרחשת במיידי ואתה מוצא את עצמך מושבת.

 

2. אני (וזה עבורך כל לטובתך בסה"כ) מחשב את זה אחרת, אומנם אתה תאבד יום אבל מה עוד? תצטרך לחפש רכב וזה כבר, השבתה של כמה ימי עסקים ככל הנראה. אתה יודע האם ייכנסו לך עבודות מסויימות?

סביר להניח שתצטרך לפנות לליסינג במיידי אבל גם זה יכול לקחת זמן מה ולכן, העדיפות או לתקן או לנסות להחליף רכב או לכל הפחות להיות מוכן עם פתרונות, ככה אני רואה את זה.

 

אם אתה רואה את זה שהרכב מושבת וזה רק יום עבודה שהלך ושום דבר מסביב לא ישתבש לך? אתה טועה.

זה יקרה לך בדיוק ביום חמישי אחר הצהריים ואז... לא נעים.

פורסם (נערך)

1. המחוג כרגע עובד כמו שצריך וצריכת המים מדודה ולא רצינית, קרע תמיד יכול להיות ולזה התייחסתי ב2.

2.סדר היום ובכלל החיים שלי מנוהלים בצורה כ"כ שונה מהשגרה שאתה מתאר שכל מה שאמרת פשוט לא רלוונטי לי, כשכתבתי שהסיכון היחיד הוא איבוד יום התכוונתי שמבחינתי אין משמעות לאיבוד זמן אלא לסיכונים אמיתיים כדוגמת סיכון חיי אדם וכדו'.

ואגב, זה לא הרכב היחיד במשפחה.

 

ובהחלט אני מעריך את ההתייחסות שלכם לנושא.

עריכה אחרונה על ידי tza
פורסם

כשאתה באמצע כביש מהיר מלא בעמך ישראל הממהרים והמחוג מתחיל לטפס, אל תעמיד פנים שאין כאן גם סכנת חיים.

השרשור הזה מקומו לא בטכני. אולי צריך לפתוח תת פורום בטכני שכותרתו "אני נוסע באוטו דפוק ומעמיד פנים שאין בעיה, מה כבר עשוי לקרות?".

 

אל תקח את זה אישית.

×
×
  • תוכן חדש...