Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2895 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב

אשמח לקבל חוות דעת מבחינת מי אשם:

נסעתי עם הרכב שלי בכביש מהיר לפתע מהנתיב שמימין לנתיב שלי, חתך רכב אחר, משאית, לנתיב שלי (כי הייתה לו סכנה בנתיב שלו) לא הספקתי לבלום ונכנסתי לו בחלק האחורי שמאלי.

 

הנהג כמובן תובע אותי כי נכנסתי בו מאחור

 

מה הדין לגבי מצב כזה?

פורסם

אם יש לך מצלמת רכב או עד מהימן תוכל להוכיח את הסיטואציה ואז כמובן שאשמת נהג המשאית ברורה יותר.

 

אחרת יקשה עליך.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

הכל תלוי במיקום פגיעות הרכבים. בגדול ,אם הרכב שלפניך הספיק להתיישר בנתיב טרם הפגיעה - אשמתך, אם לא - אשמתו. יש לך תמונות הרכבים לאחר הפגיעה?

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם

לא מיקום הפגיעה קובע, הרכב יכול להדחף ולהתיישר בזריזות, ועדיין לנהג שמאחור לא יהיה זמן מספיק כדי לבלום.

שמירת מרחק מחוייבת מרכב שנוסע לפניך זמן מה, לא מרכב שזה עתה סטה לנתיב שלך.

 

הבעיה שחברות הביטוח לא מעונינות להתעסק עם המקרים האלה וצריך להלחם לבד.

אם פות:ש יצליח להקליט את נהג המשאית לפחות מודה שהוא עבר נתיב בפתאומיות, זה יוכל לעזור, כי אז העובדות תומכות בגרסתו, גם אם הנהג השני עדיין מתנער מאשמה.

פורסם

אם הרכב נדחף ומתיישר טרם הפגיעה, זה אומר שהיה מספיק זמן לנהג מאחוריו להגיב. לכן ,בהעדר תיעוד מצולם, נהוג בתביעות קטנות להתייחס בעיקר למיקומי הפגיעה.

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם
שלום רב

אשמח לקבל חוות דעת מבחינת מי אשם:

נסעתי עם הרכב שלי בכביש מהיר לפתע מהנתיב שמימין לנתיב שלי, חתך רכב אחר, משאית, לנתיב שלי (כי הייתה לו סכנה בנתיב שלו) לא הספקתי לבלום ונכנסתי לו בחלק האחורי שמאלי.

 

הנהג כמובן תובע אותי כי נכנסתי בו מאחור

 

מה הדין לגבי מצב כזה?

 

איך תיאר בעל המשאית את קרות האירוע בכתב התביעה שלו?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
אם הרכב נדחף ומתיישר טרם הפגיעה, זה אומר שהיה מספיק זמן לנהג מאחוריו להגיב. לכן ,בהעדר תיעוד מצולם, נהוג בתביעות קטנות להתייחס בעיקר למיקומי הפגיעה.

 

בהודעה המקורית קבעת אשמה, לא התייחסת לבית המשפט. מבחינת אשמה, מה שאתה קובע אינו נכון. רכב יכול להדחף ולהתיישר ועדיין זו תהיה עבירה שלו של סטיה מנתיב אם גרם לרכב שמאחור לבלום כדי להמנע מפגיעה. להבדיל מרכב שעובר נתיב בנחת ונותן לרכב שמאחור זמן להגדיל את המרחק בינהם.

פורסם

BE ROO הניסוח בהודעה הראשונה אכן דורש תיקון קל. באין תיעוד, האשמה לגרימת תאונה תקבע על סמך מיקומי פגיעות ברכבים המעורבים. בוחנים משטרתיים, כמו גם שופטי/רשמי בימ"ש השלום, בד"כ יתייחסו בבואם לקבוע את זהות האשם כפי שתיארתי.

אתן לך נקודה למחשבה, האם תוכל לקבוע , באין תיעוד מצולם , כמה שניות טרם פגיעת חזית/אחור מושלמת (ללא פגיעות צד כלשהן), הרכב שנפגע בחלקו האחורי עבר נתיב. האם יהיה הבדל במיקום הפגיעות, במידה ועברה שניה לאחר שהוא התיישר לחלוטין בנתיב הנסיעה החדש, או במידה ועברו 5 שניות או 10?

התשובה - לא.

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

×
×
  • תוכן חדש...