Jump to content

stlior

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי stlior

  1. שלום רב אשמח לקבל חוות דעת מבחינת מי אשם: נסעתי עם הרכב שלי בכביש מהיר לפתע מהנתיב שמימין לנתיב שלי, חתך רכב אחר, משאית, לנתיב שלי (כי הייתה לו סכנה בנתיב שלו) לא הספקתי לבלום ונכנסתי לו בחלק האחורי שמאלי. הנהג כמובן תובע אותי כי נכנסתי בו מאחור מה הדין לגבי מצב כזה?
×
×
  • תוכן חדש...