Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2911 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים ,

יש לי חיפושית שנת 2000 מנוע 2.0 בנזין

בתקופה האחרונה הרכב שלי מוציא עשן שחור בכמויות ומשפריץ פיח.

והצריכת דלק ממש ממש נמוכה(1ל4 אם לא פחות) ויוצא ריח מסריח גם

אמרו לי אנשים ש90% הבעיה הייא בחיישן חמצן.

עכשיו רציתי לשאול האם אפשר לנקות את החיישן הזה ?

יש לי ספריי קרבורטור שלא פוגע בגומי.. או שרק עם ספריי מיוחד?

החיישן של חברת בוש קראתי שיש חיישנים שאסור לפרק כי הם לא יעבדו יותר.. אז האם זה רלוונטי לגבי החיישן שלי.

רוצים על חיישן כזה באיזור 1000 שקל ובאייבי 100 שקל בגג, אם יש למישהו איזה חיישן כזה משומש במחיר סמלי אני ישמח שיצור איתי קשר.

 

איזה אופציות עוד יש חוץ מחיישן אוויר?

הבעיה הזאת קרתה לי כמה פעמים בשנה האחרונה וזה עובר וחוזר

פורסם (נערך)

בס"ד

 

למרות הדעה הרווחת, לא מנקים עם ספריי קרבורטורים.

לא נדלקה לך מנורת check engine?

מדובר במצב מאוד גרוע אם זה החיישן.

אתה יכול לנסות לנקות עם לחץ אוויר, אבל לא לכוון ישירות לחיישן לאורך זמן.

100 ש"ח לחיישן?, תבדוק מאיזה פירמה הוא מיוצר.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

עדיף לבדוק קודם את הדברים" הזולים"...

פלגים, פילטר אוויר, כויל הצתה(תפקוד)..

עריכה אחרונה על ידי rotemb

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם

יכול להיות גם חיישן טמפ.

נסיעה במצב הזה מאד לא בריאה למנוע (ולסביבה..)

מעבר לפיח, עודף דלק מהר מאד יחלחל לאגן השמן, וידפוק את הלאגרים של הטלטלים, ומשם הדרך לשיפוץ מנוע קצרה.

×
×
  • תוכן חדש...