Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2918 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

אני שוכר רכב בליסינג פרטי מאחת מחברות הליסינג.

במסגרת ההסכם אני מקבל מהם חבילת טיפולים.

 

בטיפול האחרון הופניתי למוסך שלהם. החליף שמן והחליט לבחליף גם בלמים אחוריים.

לא נאמר לי שזה בתשלום או כמה זה יעלה.

 

קיבלתי היום דרישה לתשלום מחברת הליסינג

המורכבת ממחיר הבלמים ו״דמי טיפול״.

הדמי טיפול הביא לי את הסעיף.

 

עכשיו מילא להחליף לי בלמים בלי לשאול או ליידע מה המחיר.

אולי אני יכול לטפל בזול יותר?

 

אחרי שהטיפול בוצע השמן מהמנוע התרוקן, הלכתי ורכשתי 4 ליטר שמן ומילאתי ונסעתי בהוראת חברת הליסינג למוסך מורשה יונדאי שאמר לי שאלך למי שעשה לי את הטיפול, שכנראה לא סגר שם משהו טוב.

 

אז אני שואל, האם זה בסדר שהם ידרשו דמי טיפול ואני על החצי יום שבזבזתי והשמן שעלה לי 80₪ לא מקבל החזר?

 

או שאני סתם טרחן והזוי?

פורסם

לא יודע מה החוזה שיש לך. יש לי רכב ליסינג מהעבודה וכל הטיפולים עליהם, לא משנה מה. מגיע נציג, לוקח את האוטו, נותן חליפי ואחרי הטיפול מחזיר את שלי.

פורסם

ליסינג פרטי זה לא תפעולי - האחריות היא של הלקוח עם חבילת טיפולים מוגדרת של חברת הליסינג.

 

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

אם הם החליפו בלמים ללא אישורך ואחר כך נגבה ממך תשלום על זה, הרי זה גם חמור שלעצמו.

לגבי הדמי טיפול, יכול להיות שזה משהו שפיספספת בחוזה מולם, בכל מקרה הם היו צריכים ליידע אותך על תשלום כזה לפני ביצוע.

תדרוש לדעת מה בדיוק כוללים הדמי טיפול? הרי בטח גובים ממך תשלום על עבודה, אז למה גם וגם?

פורסם

אף פעם לא הבנתי את הקטע של ליסינג פרטי.

כבעל רכב ליסינג תפעולי אני משלם הון מידי חודש על הרכב אבל נהנה משקט מוחלט.

אתה גם משלם הון על רכבתך, גם לא נהנה משקט מוחלט וגם דופקים אותך מכל כיוון כי אתה לקוח כבול.

פורסם

פשוט ליסינג פרטי זול משמעותית מליסינג תפעולי מלא, זה הכל,

כאן השרשור עוסק בדמי טיפול חד פעמיים שנתיים בזמן שאתה משלם דמי טיפול כל חודש בסכום גבוה הרבה יותר.

אכן שקט נפשי אך במחיר יקר

×
×
  • תוכן חדש...