Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2924 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חשבתי שזה יהיה רעיון מגניב שכל אחד יציג לראווה את קולקציית מוצרי הדיטיילינג שהוא אסף במשך השנים - לפרסם תמונה עם תיאור קצר של מה ואיפה.

 

אז אני אתחיל.

 

לפני קניית עגלה ייעודית לדיטיילינג הבנתי שרעיון יותר טוב יהיה לקנות ארון ייעודי מכיוון שהמחסן שלי קצת מתחיל להיות מבולגן (אבי נהג גרר ואוהב לאסוף שטויות). מצאתי ארון פלסטיק קשיח מבית Logico דגם XL באייס. המחיר שלו הוא 850 ש"ח, כרגע בהנחה ל-550 ש"ח ועם הנחת מועדון "חבר" יצא לי 300 ש"ח לערך. אחלה עסקה.

 

WhatsAppImage2018-06-16at12.45.16.jpeg

 

הארון מגיע עם 4 מדפים, אך מכיוון שחלק פלסטיק קטן שמחזיק את המדף האחרון נשבר לי איכשהו החלטתי לשים רק שלושה, ובכך גם לפנות מקום למוצרים גבוהים כמו דליים וכו'. עם זאת, אחרי שסידרתי הכל שמתי לב שהגובה אכן באמת גבוהמדי ועוד מדף היה יכול להיות שימושי אז אנסה להדביק את החלק ולהרכיב את המדף הנוסף.

 

הקומה הראשונה היא למגבות, אפליקטורים, פדים, כפפות וכו'. טרם מסודרת/מכילה את כל הקולקצייה שלי כי חלקן בניקוי אז עוד לא טיפלתי בזה.

 

הקומה השניה מכילה מוצרי ניקוי/כימיקלים (משמאל לימין: שטיפה, הגנה לצבע, ניקוי חלונות ושמשות, ניקוי פנים, ניקוי גלגלים).

 

הקומה השלישית מכילה (כרגע) כלים לניקוי כמו מברשות, ספוגים, ועוד כמה שטויות כמו מכונת פוליש וכבל מאריך.

 

הקומה האחרונה כרגע מכילה רק דליים.

 

כמובן שלאט לאט יתווספו עוד מוצרים וכלים, אני רק בהתחלה ;-).

2016 BMW M235i.

פורסם
לפני 4 שנים ואחרי 4 שנים ותוסיף עוד ארון שלם של מגבות וחדר שלם של גלונים ופדים[emoji4][emoji4][ATTACH]505909[/ATTACH][ATTACH]505910[/ATTACH]

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

 

*אחמ* *אחמ* לבעלי עסקים אסור לפרסם בנושא זה *אחמ*.

 

פאק, זה מרשים. כל הכבוד!

2016 BMW M235i.

פורסם

אשמח לדעת מאיפה משיגים דליים כמו של הכימיקל גייס שיש לך במחיר משתלם או משהו, בעבר לדוגמה היו מוכרים אבקות כביסה בדלי כזה וחשבתי לקנות ולאחר שיגמר להשתמש בו אבל לצערי אני לא מוצא, חוץ מזה לקנות רק את הדלי עם המשלוח יוצא לא זול לבסה"כ "דלי"

Peugeot 206 XS 2008 1.6 Manual

Peugeot 207 2008 Sport 1.6 Manual

Seat Ibiza 2010 Sport 1.6 Manual

פורסם
אשמח לדעת מאיפה משיגים דליים כמו של הכימיקל גייס שיש לך במחיר משתלם או משהו, בעבר לדוגמה היו מוכרים אבקות כביסה בדלי כזה וחשבתי לקנות ולאחר שיגמר להשתמש בו אבל לצערי אני לא מוצא, חוץ מזה לקנות רק את הדלי עם המשלוח יוצא לא זול לבסה"כ "דלי"

 

אני אישית קניתי את שלי מאוטוסטור. זו הייתה קניה פזיזה כי הייתי חייב דלאיים ומאז זה נשאר. לא יודע אם הייתי ממליץ לקנות את הדלי הזה ספציפית, אולי כדאי להשקיע בדלי גנרי ולא ממותג כי 60 שקל עבור דלי נראית לי סתם הוצאה חסרת משמעות אבל איך שתרצה. בכל אופן, הוא נורא גדול, שזה יתרון.

2016 BMW M235i.

פורסם

25 בחנות לחומרי בניין.

מה שצריך בארץ זה דולי לדליים.

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

פורסם

ממש לא מעניין אותי המותג, רק הגודל, אלך לבדוק כמו שציינו פה בחנות לחומרי בעניין, תודה על העזרה

Peugeot 206 XS 2008 1.6 Manual

Peugeot 207 2008 Sport 1.6 Manual

Seat Ibiza 2010 Sport 1.6 Manual

פורסם

 

א. בנושא ששלחת מדברים על צורות אחסון. ייעוד הנושא הזה הוא להציג את פאר המוצרים והכלים של חובבי התחום. איך זה קשור אחד לשני?

ב. גם בהנחה שהנושא שפתחתי היה קשור אליו, הנושא השני בן 5 שנים. ונניח שפתחתי עוד אחד. מה הבעיה בזה? אתה מעדיף שאני אקפיץ

נושא בן 5 שנים, מאשר לפתוח דיון חדש? למה אנשים פה כל כך יפי נפש כשזה מגיע לריבוי נושאים? זה עולה כסף? זה פורום, מדברים.

2016 BMW M235i.

פורסם
אשמח לדעת מאיפה משיגים דליים כמו של הכימיקל גייס שיש לך במחיר משתלם או משהו, בעבר לדוגמה היו מוכרים אבקות כביסה בדלי כזה וחשבתי לקנות ולאחר שיגמר להשתמש בו אבל לצערי אני לא מוצא, חוץ מזה לקנות רק את הדלי עם המשלוח יוצא לא זול לבסה"כ "דלי"

 

יש לי עסק בתחום הבנייה,

אז אני משתמש הרבה בדליים,

מצאתי דלי שמתאמים בול לגריד גראד של כימיקל גייז

והגריד גארד שמוכרים באלי אקספרס.

קניתי ספרייר בצבע שחור צבעתי אותם ויצאה ממש יפה.

אם תרצה דליים בחינם דבר איתי בפרטי אשיג לך כמה שתרצה.

יצא דומה לזה-

HTB1MpgPqyFTMKJjSZFAq6AkJpXaI.jpg

×
×
  • תוכן חדש...