Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8496 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כרגע יש לי באוטו ג'נטים 15' של BBS אבל אני רוצה להגדיל ל-17' השאלה שנשאלת היא אם אני מגדיל את הגלגל האם אני צריך לשנות משהו ברישיון הרכב ?

האם השינוי יגרום לאיבוד כוח באוטו ?

ולאיזו חברה כדאי לי להחליף ? איפה ? מי ? מה ??מו ? אין לי מושג בנושא :roll:

8)
פורסם

ישנה החובה לבצע שינוי רישום צמיגים ברישיון הרכב.

בשני מקומות הנך יכול לבצע את השינוי רישום:

(1)משרד הרישוי האזורי במקום מגוריך(חולון,י-ם,נצרת,ב"ש,חיפה).

(2)מכוני הרישוי.

 

אך אליה וקוץ בה.

קודם כל תבדוק האם מאושר לרכבל ל"נעול" ג'נטים וצמיגים במידה בה הנך חפץ.

תוכל לבדוק זאת במס' מוקדים:

(1)ספר רכב.

(2)מדבקה על עמוד דלת נהג עם פירוט המידות נמותרות.

(3)מח' טכנית של היבואן, יעזור לך באם ישנו דגם דומה לשלך "נעול" המידה הרצויה.

(4)אגף התקינה במשרד הרישוי(לפנות לחגאי אסף).

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

יש לי POLO GTI חושב שילך 17" ?

אני אבדוק בספר אבל השאלה היא ונניח שזה אפשרי האם יש מקום שבו אני יכול ללכת ולהמיר את הג'נטים הישנים שלי להוסיף כסף ולקבל במקומם ג'נטים חדשים ב-17" כמובן :)

8)
פורסם

לפי מה שאני יודע כמעט כל מוסך לגלגלים (צמיגים וגאנטים)

ישמח לעשות איתך עיסקת טרייד אין על הגאנטים ואם הצמיגים שלך במצב טוב

אז אולי הוא גם יקח אותם

אבל אל תשכח גם את הגלגל רזרבי...

מוסך אמור לתת לך בערך 100 שקל על כל גלגל תלוי מה מצבו אבל זה לא סגור יכול

להיות יותר או פחות תלוי בבעל המוסך \ החנות שאליו תלך

אני מציע לך לעשות סקר במוסכים שקרובים לביתך לראות מי יתן לך את ההצעה הטובה

ביותר במקום לרוץ למקום אחד

חווית הנהיגה המושלמת

ב.מ.וו

פורסם

אהלן עוזי.

 

קודם כל,אתה לא משוגע.17 נכנס בפולו בכיף.וזה אפילו נראה מדהים עם ההנמכה הנכונה.

 

מעבר לזאת-אל תמכור את הג'נטים הישנים במחיר מתחת ל1500 שקלים (בלי הצמיגים)-מדובר בג'נטים מאוד יקרים של BBS ובצמיגים במידה שהרבה אנשים היו מוכנים לבצע בשבילה מין אוראלי.

 

לגבי המידות,אני לא יודע (ומתקשה להאמין)אם מישהו שפוי בצ'מפיון ייאשר ג'נט 17.אבל גם לזה יש פיתרונות....צור קשר בה"פ.

 

לגבי ביצועים-גם אם הצמיגים יהיו בחתך ממש ממש נמוך,יהיה הבדל בביצועים-יחסי ההעברה יפגעו וגם ההתנהגות.השאלה היא אם אתה מוכן לשלם את המחיר.מה שבטוח-זה נראה מדהים.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם
יש למישהו איזו הצעה על מקום שכדאי לי לפנות ?

ואם אני לא אעשה הנמכה ?? זה יהיה מכוער ???? :mad:

 

אתה בטוח ששווה לך לעשות 17 אינץ'?

 

ה-15 של הפולו יפים, ומספקים, כנראה את רמת ההתנהגות והביצועים הטובה ביותר לפולו.

17 אינץ' אולי ייראו מדהים אבל יפגעו קשות בנוחות של הרכב, בביצועים ובהתנהגות. אתה בטוח שאתה רוצה להסתכן בפגיעה כזאת רק בשביל המראה?

 

לדוגמא, גם אם היו נכנסים 17 אינץ' בסקסו (אולי נכנסים, לא יודע) לא הייתי שם. מקסימום הייתי מעלה ל-15. אני לא רוצה לפגוע בתכונות הטובות של הרכב...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
לדוגמא, גם אם היו נכנסים 17 אינץ' בסקסו (אולי נכנסים, לא יודע) לא הייתי שם. מקסימום הייתי מעלה ל-15. אני לא רוצה לפגוע בתכונות הטובות של הרכב...

 

רוני

 

תכונות טובות ?! לסיטרואן ?!! ועוד אחת כזו קטנה ?!

 

טל, מתחיל להתייאש :wink: .

×
×
  • תוכן חדש...