Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2944 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גם לי יש ווקי טוקי של מוטורולה עם אותן סוללות. (מארז)

גם 3 סוללות נטענות רגילות נכנסות ועובדות.

תוכל לצלם את המיקום של הסוללות במ"ק (ללא הסוללות) על מנת לוודא.

--------------------------

Škoda Fabia IV TSI&DSG

פורסם
גם לי יש ווקי טוקי של מוטורולה עם אותן סוללות. (מארז)

גם 3 סוללות נטענות רגילות נכנסות ועובדות.

תוכל לצלם את המיקום של הסוללות במ"ק (ללא הסוללות) על מנת לוודא.

 

היי, תודה עבור התגובה.

לצערי לא כל כך הבנתי אותך: הרי במארז יש את החיבור בין קוטבי הסוללות. איך יעזרו לי 3 סוללות בתפזורת?

בצילומים שלי ניתן לראות את מגע הפלוס ומגע המינוס של מארז (האחד בולט והשני שטוח).

פורסם

אצלי למרות שהמארז מכיל את החיבורים בין הקטבים, החיבור בתוך המ"ק מכיל את החיבורים גם כן, לכן אפשר גם לשים סוללות בתפזורת, בגלל זה רציתי לראות את התצלום לוודא שזה ככה גם אצלך.

אם אצלך במ"ק אין את זה, אז אני מניח שסוללות בודדות לא יעבדו. (או שאפשר לקמבן משהו עם סלוטייפ וחתיכת מתכת מוליכה).

בכל מקרה עדיף סוללות נורמליות יותר מאילו שנמצאות במארז (כמו eneloop) ששומרות טעינה שהמ"ק לא פעיל.

--------------------------

Škoda Fabia IV TSI&DSG

פורסם
אצלי למרות שהמארז מכיל את החיבורים בין הקטבים, החיבור בתוך המ"ק מכיל את החיבורים גם כן, לכן אפשר גם לשים סוללות בתפזורת, בגלל זה רציתי לראות את התצלום לוודא שזה ככה גם אצלך.

אם אצלך במ"ק אין את זה, אז אני מניח שסוללות בודדות לא יעבדו. (או שאפשר לקמבן משהו עם סלוטייפ וחתיכת מתכת מוליכה).

בכל מקרה עדיף סוללות נורמליות יותר מאילו שנמצאות במארז (כמו eneloop) ששומרות טעינה שהמ"ק לא פעיל.

 

צדקת! למראית העין זה היה ניראה כמו משהו מיוחד, אבל בעצם ניתן להכניס גם בודדות.

כרגע המקוריות הן 650 מיליאמפר/שעה. האם להישאר באמפר הזה או לרכוש אמפר גבוה יותר?

פורסם

מה שחשוב הוא המתח והגודל הפיזי. ככל שהקיבולת (מיליאמפרXשעה, לא מיליאמפר\שעה, ובקיצור mAh) יותר גדולה כך הסוללות יחזיקו יותר זמן בין טעינות. שים לב שסוללות שאינן איכותיות עשויות לשאת ערכי קיבולת מופרכים. אני מצטרף להמלצה על eneloop, סוללות מצויינות ולמיטב זכרוני אפילו ניתן להשיגן בארץ במחיר טוב. שקול רכישת ערכה הכוללת גם מטען ייעודי.

בפעם האחרונה שקניתי (לפני כשנתיים) זה היה מאתר sfo.co.il. חוץ מזה, סוללות שאינן AA או AAA פרימארות אני מזמין בדרך כלל באיביי מאיזה אתר בליטא. זולים ואמינים מאד.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...