Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2954 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

יש לי מקרר רכב שהדרישות שלו זה 12V 50W

כמובן שהוא מחובר למצת והרכב מונע הכל טוב ויפה...

מדובר ברנו פלואנס 2016

אני רוצה לחבר לו חשמל קבוע כי בכל פעם שמכבים לוקח לו זמן לקרר מחדש וליום עבודה בחום הישראלי זה לא אפקטיבי.. המים נשארים חמים

השאלה שלי אם זה יפרוק את המצבר בלילה אחד ?

ואם יש דרך לחבר אולי בוסטר כסוללת גיבוי או אפילו מצבר יחסית קטן בדרך כלשהי ?

 

תודה

פורסם

השאלה שלי אם זה יפרוק את המצבר בלילה אחד ?

 

כן

 

 

ואם יש דרך לחבר אולי בוסטר כסוללת גיבוי או אפילו מצבר יחסית קטן בדרך כלשהי ?

 

לא ממליץ.

מה שאתה רוצה להחזיק בתוך המקרר, תשאיר בלילה במקרר הביתי ותעביר אותם לפני נסיעה.

בנוסף אתה יכול לשים גם בקבוק פלסטיק ממולא 75% מים כפוא.

פורסם

ואם יש דרך לחבר אולי בוסטר כסוללת גיבוי או אפילו מצבר יחסית קטן בדרך כלשהי ?

תודה

בכדי שהמקרר יעבוד כול הלילה תצטרך מצבר ג'ל או AGM בעל קיבולת של 50AH שעה לפחות ותצטרך גם לארגן מטען שיטעין את המצבר לאחר לילה של עבודה.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...