Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אופל אסטרה ברלינה 1.4T


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2953 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אני מחפש לקנות את הרכב הזה אז הציעו לי לעשות ליסינג לאופל אסטרה ברלינה 2015 דגם enjoy 1.4T סדאן 140 כ"ס עם 101,000 ק"מ יד ראשונה מליסינג על בסיס מחיר של 54,200 ש"ח, לי זה נראה יקר מאוד.

האם בגלל הליסינג שהוא 800 ש"ח לחודש ל-3 שנים + מקדמה של 5400 צריך להיות שינוי במחיר? וגם מציעים לי אחריות שלהם לשנה.

אגב במקום אחר הציעו לי את האסטרה ברלינה 1.6T 2014 ב49,000 ש"ח, גרסא קצת יותר משודרגת עם 180 כ"ס עם קילומטרז' זהה וגם מליסינג.

אני חשבתי יותר בסביבות ה-40,000 ש"ח על הראשונה ואולי קצת יותר על הדגם המפואר יותר, מה לדעתכם השווי שלהם, וכמה אני צריך לבקש בערך כדי לסגור עסקה טובה ומשתלמת?

עריכה אחרונה על ידי idanhacm
פורסם

אתה מדבר על קנייה או חכירה של הרכב מהם?

לקבל פרופורציות למחירים, כנס ליד 2 ותראה כמה מבקשים על מכוניות כאלה.

×
×
  • תוכן חדש...