Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2950 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

רציתי לבקש חוות דעת על 2 מוצרים האוטו סטור פירסמו.

ראיתי את הסרטון וזה עורר בי סקרנות.

 

2 המוצרים הם של scholl

האחד neo

והשני sw30

 

מה בעצם הם עושים?

את מי הם מחליפים?

והאם בכלל אתם ממליצים עליהם.

 

בגדול אני שוטף אחת לשבוע.

פרוווש עם מיסטר פינק.

כפפה 2 דליים.

ולסיום סונקס bsd.

 

בדרך כלל יש לי גם מנזרנה pl מיושם באופן קבוע אחת לחודשיים.

כרגע הרכב שברשותי חדש,ועוד לא מצאתי זמן ליישם,אבל השאיפה בקרוב.

 

תודה לעוזרים.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

AmpTw/Mid: genesis st60 AmpWoofer:celesrta fa 2150x AmpSub: jbl GTO 601.1

Tw: hybrid audio legatia l1v2 Mid: hybrid audio legatia L3 Woofer: focal k2p Sub: jbl GTO 2104bp

HU:Alpine CDA 9887 SQ

פורסם

סתם שאלה ,אם אתה מרוצה מהשילוב הזה אז למה לחפש תחליף?

 

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם (נערך)

את הbsd לא מחליפים, הוא כאן כדי להישאר :]

 

אחרי הפתיח הנ"ל אפשר להתייחס

neo אוטם צבע פולימרי, אם יש משהו שהיה מעניין אותי זה לבחון אחד על אחד את הנאו מול reload שלcarpro

הנאו יותר זול האומנם מקארפרו , הוא יכול לשמש אותך בתור אוטם צבע, היתרון שלו זה שהישום קל יותר כיוון שהוא נוזלי זה טוב אם אין לך זמן וכח למרוח אוטם צבע בצורה המסורתית.

 

לגבי הs30 לא הייתי מכניס אותם לאותו מבחן זה ווקס נוזלי זה דיטיילר (מעולה שבמעולים) השול מצריך גם הכנה לפני ואת האמת אין לי מושג איך הוא יגיב בישום רטוב אחרי כל שטיפה, וכמובן עניין המחיר השול פי 2, אם בא לך לנסות תוכל להשתמש בו מעל אוטם צבע כדי לקבל את האפקט שמניב ווקס במריחה

 

לי היה ניסיון עם הs40 של שול עם האחוז קרנובה היותר גבוה שזה הגירסא היותר טובה מהs30/20/10

כיום scholl concept הורידו את הs40 מהמדף כי יקר להם לייצר אותו, מניסיוני החזיק חודש על הפח, מבריק מצויין אם כי bsd נתן תוצאה אף יותר טובה וכמובן המחיר זול פי כמה.

עריכה אחרונה על ידי Tnc
פורסם
סתם שאלה ,אם אתה מרוצה מהשילוב הזה אז למה לחפש תחליף?

 

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

 

 

ניראה שקל יותר ליישם.

אני לא מכיר משהו אחר,זה הסאטפ הראשון שלי ושנתיים כמעט אני רץ איתו.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

AmpTw/Mid: genesis st60 AmpWoofer:celesrta fa 2150x AmpSub: jbl GTO 601.1

Tw: hybrid audio legatia l1v2 Mid: hybrid audio legatia L3 Woofer: focal k2p Sub: jbl GTO 2104bp

HU:Alpine CDA 9887 SQ

פורסם (נערך)

במחיר המצחיק שלו, אפשר להשיג אותו ב 35 שח ליחידה אפילו, ה בריליאנט שיין די משתלם. ראיתי איזו חנות שפירסמה 2 כאלה ב 70.

תיקון - אולי התבלבלתי עם מבצע אחר או שמה שדיברתי עליו נגמר, אבל יש אותו ב 40 שח פה.

 

http://www.apexparts.co.il/shop_product/%D7%9E%D7%95%D7%A6%D7%A8%D7%99%D7%9D-1/sonax-287-400

עריכה אחרונה על ידי ניסאן מיקרה
פורסם

אז למעשה הneo הוא בעצם המחליף שלי למנזרנה?

כי פשוט ניראה שיותר קל ליישם בסרטון.

 

מעניין איך העמידות שלו מול המנזרנה.

 

לגבי הדייטלר,אני מאוד מרוצה מהסנוקס אפילו שהוא קצת סמיך.

ולאחרונה גם שיפרו את השפריצרים שלהם.

אולי אעשה ניסיון להשוות.

 

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

AmpTw/Mid: genesis st60 AmpWoofer:celesrta fa 2150x AmpSub: jbl GTO 601.1

Tw: hybrid audio legatia l1v2 Mid: hybrid audio legatia L3 Woofer: focal k2p Sub: jbl GTO 2104bp

HU:Alpine CDA 9887 SQ

פורסם

עליו ראיתי שעוד מישהו המליץ כאן, הוא דווקא זול 50 שח ל750 מ"ל, ועובד על רטוב,

כמה זמן הוא מחזיק? מה יכולות ההגנה ? ודחיית מים?

פורסם
אז למעשה הneo הוא בעצם המחליף שלי למנזרנה?

כי פשוט ניראה שיותר קל ליישם בסרטון.

 

מעניין איך העמידות שלו מול המנזרנה.

 

לגבי הדייטלר,אני מאוד מרוצה מהסנוקס אפילו שהוא קצת סמיך.

ולאחרונה גם שיפרו את השפריצרים שלהם.

אולי אעשה ניסיון להשוות.

 

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

אם אתה רוצה למדוד עמידות של חומרים שונים, תעשה דבר פשוט, תמרח או תתיז את החומרים אחד לייד השני, תשיג לך ממיס שומנים APC כל שהוא ותדלל אותו ביחס של 10:1 עם מים (אל תדאג, לא פוגע בלכה) תתיז על החומרים, נגב עם מגבת וחכה 2 דקות. אחרי שתשטוף עם מים ותייבש תוכל להתיז שוב ולבדוק הידרופובייה, החומר שידחה מים חזק יותר , ניצח! אם תקבל תיקו, תעבור ליחס נמוך יותר של מיים , נניח 5:1 עד שאחד החומרים יתעלף!

פורסם
עליו ראיתי שעוד מישהו המליץ כאן, הוא דווקא זול 50 שח ל750 מ"ל, ועובד על רטוב,

כמה זמן הוא מחזיק? מה יכולות ההגנה ? ודחיית מים?

מבדיקות שעשינו בקייץ האחרון מצאנו שבשימוש חד פעמי על רכב מסחרי שנוסע יום יום ה PW החזיק כ 3 חודשים על הצבע והפלסטיקה וחודשיים על השמשה הקדמית. בשימוש קבוע (כל שטיפה שניה/שלישית) ה PW בונה שכבת הגנה של עד 5 מיקרון עם אפקט כמו של ננו קואטינג. למעשה KOCH פיתחו את ה PW לתחזוקה של הציפוי הפולימרי שלהם ה 1K NANO שמוגדר כציפוי עם עמידות של 12 חודש ובעזרת שימוש קבוע ב PW ניתן להגיע לעמידות של 36 חודשים!

פורסם
עליו ראיתי שעוד מישהו המליץ כאן, הוא דווקא זול 50 שח ל750 מ"ל, ועובד על רטוב,

כמה זמן הוא מחזיק? מה יכולות ההגנה ? ודחיית מים?

מבדיקות שעשינו בקייץ האחרון מצאנו שבשימוש חד פעמי על רכב מסחרי שנוסע יום יום ה PW החזיק כ 3 חודשים על הצבע והפלסטיקה וחודשיים על השמשה הקדמית. בשימוש קבוע (כל שטיפה שניה/שלישית) ה PW בונה שכבת הגנה של עד 5 מיקרון עם אפקט כמו של ננו קואטינג. למעשה KOCH פיתחו את ה PW לתחזוקה של הציפוי הפולימרי שלהם ה 1K NANO שמוגדר כציפוי עם עמידות של 12 חודש ובעזרת שימוש קבוע ב PW ניתן להגיע לעמידות של 36 חודשים!

פורסם

מתנצל מראש אבל מישהו חי בסרט שהוא חושב שניתן לבנות 5 מקרון עם ציפוי ננו כלשהו או pw.

 

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם
מתנצל מראש אבל מישהו חי בסרט שהוא חושב שניתן לבנות 5 מקרון עם ציפוי ננו כלשהו או pw.

 

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

שיעור קצר ורענון במידות - 1 מיקרון הכוונה ל1 ננומטר = מיליונית המטר, בעיין אתה לא רואה! שערה מראשך שווה 100 ננומטר! ציפוי קראמי איכותי מגיע ל 2/3 מיקרון לאחר יבוש (6/10) בזמן המריחה, ווקס משחתי מגיע ל 5 מיקרון, לכה מקורית מיצרן הרכב בין 45 ל 60 מיקרון תלוי ביצרן, רוצה עוד דוגמאות? הכל רשום בנתוני היצרן, אני לא כל כך חכם.

פורסם (נערך)
מבדיקות שעשינו בקייץ האחרון מצאנו שבשימוש חד פעמי על רכב מסחרי שנוסע יום יום ה PW החזיק כ 3 חודשים על הצבע והפלסטיקה וחודשיים על השמשה הקדמית. בשימוש קבוע (כל שטיפה שניה/שלישית) ה PW בונה שכבת הגנה של עד 5 מיקרון עם אפקט כמו של ננו קואטינג. למעשה KOCH פיתחו את ה PW לתחזוקה של הציפוי הפולימרי שלהם ה 1K NANO

 

איך PW יגיב על ציפויים/אוטמי צבע אחרים? בדקת את נושא הנ"ל?

 

אגב, ניסיתי ליצור קשר בפייסבוק לרכישת מוצרי KOCH + השארת פלאפון

ללא מענה.

עריכה אחרונה על ידי yogev20
פורסם (נערך)
שיעור קצר ורענון במידות - 1 מיקרון הכוונה ל1 ננומטר = מיליונית המטר, בעיין אתה לא רואה! שערה מראשך שווה 100 ננומטר! ציפוי קראמי איכותי מגיע ל 2/3 מיקרון לאחר יבוש (6/10) בזמן המריחה, ווקס משחתי מגיע ל 5 מיקרון, לכה מקורית מיצרן הרכב בין 45 ל 60 מיקרון תלוי ביצרן, רוצה עוד דוגמאות? הכל רשום בנתוני היצרן, אני לא כל כך חכם.

 

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

לכה של רכב זה סביב 20-30 מיקרון. אתה מהי כמות של לכה מרוססים כדי להגיע לזה? ליטרים ולא 20 מ"ל שרתה מקבל בבקבוקון. במקרה כזה אתה מקבל ביום טוב אולי 0.05 מיקרון. תפסיקו להטעות אנשים ללא ה ו כ ח ו ת.

עריכה אחרונה על ידי 98civic

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

×
×
  • תוכן חדש...