Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2950 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
Sent from my SM-G955F using Tapatalk

לכה של רכב זה סביב 20-30 מיקרון. אתה מהי כמות של לכה מרוססים כדי להגיע לזה? ליטרים ולא 20 מ"ל שרתה מקבל בבקבוקון. במקרה כזה אתה מקבל ביום טוב אולי 0.05 מיקרון. תפסיקו להטעות אנשים ללא ה ו כ ח ו ת.

אני מציע לך להשקיע כמוני במד מיקרונים איכותי (4500 שח') ואז תוכל להוכיח! וחוץ מזה מה הקטע של המיקרונים? ה PW מגן על הציפוי גם עם 0.05 מיקרון - אם ה 5 מפריע לך כל כך.

פורסם
איך PW יגיב על ציפויים/אוטמי צבע אחרים? בדקת את נושא הנ"ל?

 

אגב, ניסיתי ליצור קשר בפייסבוק לרכישת מוצרי KOCH + השארת פלאפון

ללא מענה.

כן, בדקנו במשך שנתיים וה PW נדבק לכל סוג חומר - ווקסים אוטמים ציפויים שונים צבע פלסטיקה מתכת מבריקה ועוד. החיבור הוא קוואלי (החלפת יונים) ולא מכני, לכן שחיקתו קשה יותר.

פורסם (נערך)

טוב עד שכבר תכננתי איך לשים את ידי על הווקס הזה של koch



צץ לי פתאום אוטם צבע חדש של סונקס, והקטע שיש עליו ביקורות טובות בחו"ל

 

ספריי אנד סיל SONAX XTREME, באתר של סונקס, בכמה מקומות הבנתי שהוא נכנס עכשיו לארץ.

https://www.sonax.co.il/mozrym/(loca...l-SONAX-XTREME

02434000-SONAX-XTREME-Spray-Seal-750ml.png

 

לא מצאתי שנתנו עליו הבטחות בשמים או תכשיר פלא שבונה מקרון ועוד מקרון וכו' וכו', לפחות ממה שכתוב על הנייר (שכידוע סופג הכל) מדובר כמו עוד המון מוצרים על אוטם צבע נוזלי שמאפשר ישום על משטח רטוב ומעניק עומק לצבע הרכב ומבריק"כמראה" דוחה את המים והלכלוך וזאת תוך שניות לאחר היישום. כלשון יבואני סונקס.



 

אבל רגע... זה צץ לי פתאום דווקא עכשיו באשכול שנפתח עם שאלה על תחליף לbsd (כרגע אני עדיין נחרץ שתחליף אין לו).

 

מה אומרים? הרי סילנטים נוזליים יש בשפע וגם מצויינים כמו reload וכו' וכמו bsd גם מוצר זה של סונקס, והרי יש להם שחקן חזק כמו bsd, אז אולי נקבל פה מוצר דומה לו על כל יתרונותיו רק עם יכולת הגנה חזקה (כמו bsd גם טוב) רק ליותר זמן ?

 

ואולי אני סתם מדמיין

עריכה אחרונה על ידי Tnc
פורסם
Car-Lab כתב:
כן, בדקנו במשך שנתיים וה PW נדבק לכל סוג חומר - ווקסים אוטמים ציפויים שונים צבע פלסטיקה מתכת מבריקה ועוד. החיבור הוא קוואלי (החלפת יונים) ולא מכני, לכן שחיקתו קשה יותר.

 

קפצתי היום לחנות/מחסן שלכם באיזור התעשיה ראש העין. יש שם מבחר מוצרים עשיר

מכל מיני סוגים כולל מטליות טובות. (כמובן לקחתי אחת על הדרך) מומלץ להגיע לשם לכל חובב דיטיילינג. (להכין צ'ק מכובד...)

 

 

2093.jpg

 

 

מה שמעניין שהתקשרתי אליכם הפלאפון שלי זיהה את המספר (שמור אצלי) מתברר

שאתם החבר'ה הנחמדים מרחוב שרון בתל אביב שקניתי מהם (לפני 6 שנים בערך) מזנרנה

ואת ONR הראשון שלי. כמובן קניתי KOCH PW - אנסה אותו בקרוב.

 

 

בכל אופן מקווה שתביאו במהרה גם את מוצרי אופטימום. (ONR)

 

בהצלחה.

פורסם
אני מציע לך להשקיע כמוני במד מיקרונים איכותי (4500 שח') ואז תוכל להוכיח! וחוץ מזה מה הקטע של המיקרונים? ה PW מגן על הציפוי גם עם 0.05 מיקרון - אם ה 5 מפריע לך כל כך.
אז למה לשקר ולהגיד שהוא בונה עד 5 מיקרון?

 

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם
אז למה לשקר ולהגיד שהוא בונה עד 5 מיקרון?

 

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

אתה צודק! שיוכיחו! אל תיגע בחומר לפני שיראו לך 5 מיקרון "פיקס על השעון" !!!

פורסם

מציע שיטה ביתית פשוטה לבדיקת פרמטר של כמות החומר הפעיל בתוך חומרי הגנה נוזליים - דיטיילר, ווקסים, רינסלס וכו...

שיפכו כמות מדודה שווה (נניח 30 מ"ג) מכמה חומרים מקבילים שיש לכם בארסנל לתוך כוסות שקופות דומות והניחו לחומרים להתאדות בשמש, אחרי יום או יומיים תבדקו את כמות החומר שנשארה בכוסות, לפי הכמות והסמיכות תוכלו לקבוע את תכולת המוצקים האמיתית של כל חומר וחומר.

פרמטר זה לא בא לקבוע את איכות החומר הפעיל, אלה את הכמות של הפולימרים הפעילים שבתוך החומר (כל השאר מים) מהנסיון 8 מקרים מתוך 10 פרמטר זה מעיד גם על הגנה יעילה יותר של המוצר, עקב עובי השכבה על פני הצבע.

פורסם
חנות דיטיילינג בראש העין? במה מדובר?

אני גר לא רחוק, אשמח לבקר ..

רק תתחשב במנהגים ובמסורת העתיקה של תושבי ראש העין ותביא מים מהבית.....!

פורסם (נערך)
חנות דיטיילינג בראש העין? במה מדובר?

אני גר לא רחוק, אשמח לבקר ..

 

 

לשאלך בפרטי אענה כאן כדי ששאר החברים ידעו על החנות.

 

המחסן/חנות נמצאת באזור תעשייה ראש העין. (המלאכה 20 -פלאפון מופיע בפייסבוק)

מה יש שם? מגוון עשיר של KOCH. מנזרנה (פולישים רבים) בעתיד הם מתכוונים להביא את אופטימום. (הלוואי)

 

לא הייתי שם הרבה זמן כי היו לי עוד כמה דברים לעשות אבל ממה שהצלחתי לראות יש מגוון ממש עשיר של חברות - כולל גלונים גדולים (לא שאלתי עבור מה) וכמה סוגים של מטליות (קניתי אחת) כולל מטלית גדולה לייבוש רכב שלטענתו (הבן של...) הן טובות מאובר המפורסמת.

 

גן עדן לחובבי דיטיילינג. לשאלתי מתי יהיה אתר מסודר באינטרנט? תשובה: עובדים על זה.

 

בהצלחה.

עריכה אחרונה על ידי yogev20
×
×
  • תוכן חדש...