Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2981 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב.

קניתי דייהטסו סיריון 2009, 1300 סמק, 130.000 קילומטר.

 

בבדיקה אמרו לי שני דברים עיקריים:

1. שמן גיר שחור מבלאי.

2. פיח בשמן מנוע וצריך לעשות פלאש מנוע.

אני לא רוצה לעשות פלאשינג כי קראתי בפורום שזאת פעולה אגרסיבית שעלולה לגרום לנזקים. לקחתי את האוטו למוסך והמכונאי אמר שבמקום לעשות פלאשינג אפשר להחליף שמן כל 1000 קילומטר, ואחרי פעמיים שלוש כאלה זה יפחית את הפיח.

חשוב לציין שאין כרגע סימנים מובהקים לפיח בשמן כגון רעשים או גמגומים, אבל אני לא רוצה לחכות עד שיתחילו הבעיות ומעדיף למנוע מראש נזק למנוע.

יכול להיות שבבדיקה אמרו שצריך פלאשינג רק כדי לכסות על עצמם?

האם יש קשר בין שמן גיר שרוף לפיח בשמן מנוע?

כרגע אני משתמש בשמן שבתמונה, זה נחשב שמן איכותי?

מה שהמכונאי אמר על החלפת שמנים כל 1000 קילומטר נשמע לי קצת מוזר. יש בזה אמת?

תודה רבה!

פורסם

חובה לטפל ולא להזניח- לבצע החלפת שמן גיר לפחות חלקית.

לגבי המנוע, תכנס למוסך ואם אכן יש בוצה,כדאי להוריד אגן שמן,לבצע פלאשינג ולהחליף לשמן ומסנן איכותיים.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

אנו לא רואים את הבוצה / שחור, אשר במנוע.

ולא דברנו עם המכונאי, אשר בדק והמליץ על ניקוי פלאשינג.

 

לכן - כדאי להתקשר או לגשת למוסך ולשאול את המכונאי, למה הוא התכוון.

האם יש בוצה, או רק סימני פיח שחור קל, אשר פלאשינג קל יכול להוריד.

ואפשר גם לגשת לבדיקה בעוד מוסך, לקבלת אבחון נוסף.

 

לא צריך לחשוש מפלאשינג - כן צריך לבדוק אם הוא יעזור.

או אולי עדיף לבצע ניקיון יותר יסודי.

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

×
×
  • תוכן חדש...