Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3000 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש מוצר שאני שוקל לקנות מגרמניה דרך איביי, שיטות המשלוח הן:

Deutsche Post Brief International

Hermes Paket International

 

הראשונה עולה 41 יורו והשנייה 43.5 יורו.

המוצר שוקל כ-13 קילו.

 

מישהו כאן יודע מה כל סוג משלוח? האם זה אקספרס? דואר מקומי?

 

אם מישהו גם חווה שירות משלוח של אחד מהאפשרויות האלה, אשמח אם יפרט (נגיד אם לקחו מיסים, עמלות, אם זה עם שליח וכו').

 

תודה! :-D

פורסם

כן, לשלוח לישראל. זה מה שכתוב באיביי תחת המשלוח לישראל.

אם לא היה שולח לישראל לא היה כתוב לי את זה.

 

אז אם הרמס שולח רק באירופה מוזר שיש לי את זה כבחירה לארץ.

הראשון זה דואר רגיל שלהם?

פורסם

כנראה שהגדיר בטעות משלוח לישראל כמשלוח באירופה.

הראשון זה דואר רגיל שמוגבל לעד 2 ק"ג. מציע לשלוח למייל למוכר לבדוק את העלות האמיתית.

פורסם

דרך איביי אי אפשר ליצור קשר כי הם עמוסים מדי בהודעות אבל מצאתי את המייל שלהם ושלחתי אתמול.

ענה לי היום:

Both are not Express.Deutsche Post Brief is without tracking.

Hermes is with tracking. But it may be that we don't use Hermens but any

other service with tracking.

 

 

For further questions please do not hesitate to contact us.

We look forward to welcoming you soon in our shop.

 

אז כמו שאמרת, צדקת לגבי השני.

פשוט זה יהיה דואר עם מעקב במקרה שלי אך לא אקספרס שזה מה שחשוב.

תודה! :wink:

×
×
  • תוכן חדש...