Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2899 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

קבלתי דו"ח תנועה מאגף החנייה של עיריית ת"א-יפו. בדו"ח נטען ש"העמדת/החנית את הרכב בצד רכב אחר העומד או חונה בצידו של הרחוב".

מה שקרה בפועל הוא כדלהלן:

1. במרכז שוסטר (רמת אביב ג') יש מספר מוגבל של חניות ברחוב. (חצי מהחניות באתר מושבתות כי הן לא עמדו בדרישות מכבי האש ובעלי המקום אינם מעוניינים להשקיע את המשאבים הנדרשים להכשרתו).

2. לכן, מקובל במקום שנהגים עוצרים מאחורי שורת המכוניות החונות ומעמיסים את הקניות או אוספים נוסעים.

3. חלק מהנהגים עוזבים את מכוניותיהם "לדקה-שתיים" ותוקעים את הרכבים החונים אם נהגים מעוניינים לצאת. אחרים, שוהים דקה-שתיים ברכב ומחכים לבן/בת זוגם שיעלו לרכב.

4. אני צולמתי כשאני יושב במושב הנהג ומחכה לאשתי, שהודיעה לי על סיום קניותיה. חכיתי שתגיע למכונית,תעלה את הקניות וניסע. הייתי זמין באותן דקות ספורות לכל צורך מתעורר.

 

האם ניתן להגדיר את התנהגותי כעברת חנייה כפולה, או שמדובר בעצירה בלבד?

פורסם

אני לא משפטן, אבל חיפוש זריז בגוגל העלה את התוצאות הבאות:

- האם רכב העומד כאשר מנועו פועל ונהג יושב בו יכול להיחשב כרכב "חונה"? (קישור)

- דו"ח חניה כאשר הנהג ברכב (קישור)

 

לפי התשובות שקראתי שם, אכן ביצעת עבירת חנייה.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם
אני לא משפטן, אבל חיפוש זריז בגוגל העלה את התוצאות הבאות:

- האם רכב העומד כאשר מנועו פועל ונהג יושב בו יכול להיחשב כרכב "חונה"? (קישור)

- דו"ח חניה כאשר הנהג ברכב (קישור)

 

לפי התשובות שקראתי שם, אכן ביצעת עבירת חנייה.

 

תודה hugiflex.

ובכל זאת, למרות התקדימים, האם מצויה במקום כלשהו הגדרה משפטית של המונח "חנייה כפולה"?

פורסם

[TABLE]

[TR]

[TD][TABLE=width: 100%]

[TR]

[TD]מקומות אסורים בעצירה, בהעמדה ובחניה

 

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

72. (א) לא יעצור אדם רכב, לא יעמידנו, לא יחנהו ולא ישאירנו עומד, כולו או חלק ממנו, באחד המקומות המנויים להלן,

 

(10) בצד רכב אחר העומד או חונה בצדו של הדרך;

 

וכך מוגדרים המושגים בחנ"א

 

עצירה – עצירת רכב לזמן כלשהו.

העמדה – עצירת רכב למספר דקות, כאשר הנהג נמצא ברכב או בקרבתו.

חנייה – העמדת רכב למשך 10 דקות, כאשר הנהג איננו במכונית ואינו עוסק, ברציפות, בטעינה או בפריקה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
[TABLE]

[TR]

[TD][TABLE=width: 100%]

[TR]

[TD]מקומות אסורים בעצירה, בהעמדה ובחניה

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

72. (א) לא יעצור אדם רכב, לא יעמידנו, לא יחנהו ולא ישאירנו עומד, כולו או חלק ממנו, באחד המקומות המנויים להלן,

 

(10) בצד רכב אחר העומד או חונה בצדו של הדרך;

 

וכך מוגדרים המושגים בחנ"א

 

עצירה – עצירת רכב לזמן כלשהו.

העמדה – עצירת רכב למספר דקות, כאשר הנהג נמצא ברכב או בקרבתו.

חנייה – העמדת רכב למשך 10 דקות, כאשר הנהג איננו במכונית ואינו עוסק, ברציפות, בטעינה או בפריקה.

 

תודה, ישה. מסתבר שמבחינת החוק אין הבדל בין עצירה, העמדה והחנייה במה שנוגע לחנייה כפולה. מסתבר שלמרות שרק העמדתי את המכונית, ההתייחסות למעשיי היא שהן אסורות ממש כמו החנייה.

לא נעים, אבל...

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
תודה, ישה. מסתבר שמבחינת החוק אין הבדל בין עצירה, העמדה והחנייה במה שנוגע לחנייה כפולה. מסתבר שלמרות שרק העמדתי את המכונית, ההתייחסות למעשיי היא שהן אסורות ממש כמו החנייה.

לא נעים, אבל...

 

אכן, קראתי את חוק העזר העירוני, אבל יש בו משהו לא סביר. לא יכול להיות שכל מי שעוצר על מנת לחנות גם לשניה עובר עבירה.

אני בטוח שיש באיזה שהוא מקום החרגה של עצירה לצד רכב לצורך חניה.

מישהו מצא את זה?

×
×
  • תוכן חדש...