שלום,
קבלתי דו"ח תנועה מאגף החנייה של עיריית ת"א-יפו. בדו"ח נטען ש"העמדת/החנית את הרכב בצד רכב אחר העומד או חונה בצידו של הרחוב".
מה שקרה בפועל הוא כדלהלן:
1. במרכז שוסטר (רמת אביב ג') יש מספר מוגבל של חניות ברחוב. (חצי מהחניות באתר מושבתות כי הן לא עמדו בדרישות מכבי האש ובעלי המקום אינם מעוניינים להשקיע את המשאבים הנדרשים להכשרתו).
2. לכן, מקובל במקום שנהגים עוצרים מאחורי שורת המכוניות החונות ומעמיסים את הקניות או אוספים נוסעים.
3. חלק מהנהגים עוזבים את מכוניותיהם "לדקה-שתיים" ותוקעים את הרכבים החונים אם נהגים מעוניינים לצאת. אחרים, שוהים דקה-שתיים ברכב ומחכים לבן/בת זוגם שיעלו לרכב.
4. אני צולמתי כשאני יושב במושב הנהג ומחכה לאשתי, שהודיעה לי על סיום קניותיה. חכיתי שתגיע למכונית,תעלה את הקניות וניסע. הייתי זמין באותן דקות ספורות לכל צורך מתעורר.
האם ניתן להגדיר את התנהגותי כעברת חנייה כפולה, או שמדובר בעצירה בלבד?