Jump to content

rami1960

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של rami1960

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. אכן, קראתי את חוק העזר העירוני, אבל יש בו משהו לא סביר. לא יכול להיות שכל מי שעוצר על מנת לחנות גם לשניה עובר עבירה. אני בטוח שיש באיזה שהוא מקום החרגה של עצירה לצד רכב לצורך חניה. מישהו מצא את זה?
×
×
  • תוכן חדש...