Jump to content

rami1960

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי rami1960

  1. אכן, קראתי את חוק העזר העירוני, אבל יש בו משהו לא סביר. לא יכול להיות שכל מי שעוצר על מנת לחנות גם לשניה עובר עבירה. אני בטוח שיש באיזה שהוא מקום החרגה של עצירה לצד רכב לצורך חניה. מישהו מצא את זה?
×
×
  • תוכן חדש...