Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3015 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום וערב טוב לכולם!

 

לאחרונה אני בהתלבטות קשה האם לרכוש מערכת מולטימדיה של פייוניר או לנסות מערכת 2דין של אנדרואיד.

למי שלא מכיר מדובר במה שמפורסם בלינק הבא:

https://www.aliexpress.com/af/headunit.html?site=glo&g=y&origin=n&blanktest=0&filterCat=200215580&jump=afs&groupsort=1&SearchText=headunit&SortType=total_tranpro_desc&initiative_id=SB_20180318085052

 

*הלינק הוא חיפוש בלבד ולא מציג מוצר כלשהו, אין לי שום מטרה לפרסם פה כלום.*

 

אני הייתי רוצה לדעת מה אתם חושבים על המערכות האלו,

האם כדאי להשקיע בהן כסף [ יש גם אנשים שמוכרים כאלה בארץ פשוט לא רוצה לפרסם משהו ספציפי ]

התכנון הוא גם לחבר מערכת עם שני מגברים ( 4 רמקולים, סאב וקבל.)

והאם המערכות האלה נותנות את אותה תפוקה לפחות מבחינת איכות השמע שהיא מעבירה למגברים?

 

 

 

אנשים שכותבים את התגובות שלהם על בסיס דברים שקראו באינטרנט או מידע ממקור שלישי כלשהו:

בבקשה תשמרו את התגובות האלו לעצמכם, אשמח לשמוע דעות ממקור ראשון [ אנשים שקנו ו\או השתמשו].

 

סליחה ותודה

פורסם

היה לי דאבל דין אנדרואיד של חברה בשם פרמייר שזה מותג מדבקה, לא ממליץ בכלל, איכות על הפנים כל הזמן היה נתקע, שדרגתי למערכת די בסיסית של פיוניר וזו פשוט כמה רמות מעל.

פורסם

לדעתי, עד 300$ מערכות משתלמות. לא הייתי קונה את המערכות שמתומחרות גבוה יותר.

השאלה היא מה אתה מחפש במערכת?

אם אתה מחפש איכות שמע אז לדעתי זה לא הכיוון.

 

לכל השאר (דיבורית, waze, מצלמת רוורס וכו׳) אחלה מערכת.

מוזמן לקרוא כאן על מערכת שקניתי:

אומנם מלפני שנתיים, אבל העיקרון זהה.

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?649611-%D7%94%D7%9E%D7%9C%D7%A6%D7%94-%D7%9C%D7%9E%D7%AA%D7%90%D7%9D-OBD2-%D7%9E%D7%95%D7%A6%D7%9C%D7%97-%D7%9C%D7%9E%D7%93%D7%99-%D7%A9%D7%A7%D7%A0%D7%99%D7%AA%D7%99-%D7%94%D7%9E%D7%9C%D7%A6%D7%94-%D7%9C%D7%90%D7%A4%D7%9C%D7%99%D7%A7%D7%A6%D7%99%D7%99%D7%AA-FAP

 

 

פורסם
התכנון הוא לחבר מערכת עם שני מגברים, 4 רמקולים, סאב וקבל

הכחול מיותר אבל אפשרי אם זה עונה לטעם/צרכים שלך.

האדום מיותר באופן כללי ואין צורך.

פורסם
הכחול מיותר אבל אפשרי אם זה עונה לטעם/צרכים שלך.

האדום מיותר באופן כללי ואין צורך.

 

תודה רבה על היעוץ רק שזה לא באמת עונה לי על השאלחה ששאלתי.

×
×
  • תוכן חדש...