Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3020 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם. רכשנו רכב בטרייד אין באלבר, קיה ריו 2015.

יום לאחר יציאת הרכב מהמגרש שלהם, נדלקה לי נורית של לחץ אוויר בגלגלים. שיערתי לעצמי שזה בגלל שהרכב נשאר כשבועיים במגרש אז פשוט הלכתי למלא אוויר, ולאחר המילוי הנורית נעלמה. כעבור יום נוסף, נסעתי עם הרכב כשעה ולאחר מכן שוב נדלקה לי הנורית. באמת שאין לי זמן ללכת למוסכים ולבדוק את הגלגלים, ואני באתי לכאן כדי להתייעץ ולדעת האם יש דרכים שאוכל לבדוק לבדי ולתקן לבדי, כל עוד באמת זה אפשרי.

פורסם

לא יודע איך זה בקיה ריו אבל תמלא אוויר כמו שצריך, ואז תאפס את החיישן, כדי שהוא ירשום במחשב הרכב שהלחץ הקיים הוא התקין. תחפש את הלחצן של החיישן אוויר ותלחץ עליו 5 שניות רצוף, ואז הלחץ החדש ירשם.

פורסם
לא יודע איך זה בקיה ריו אבל תמלא אוויר כמו שצריך, ואז תאפס את החיישן, כדי שהוא ירשום במחשב הרכב שהלחץ הקיים הוא התקין. תחפש את הלחצן של החיישן אוויר ותלחץ עליו 5 שניות רצוף, ואז הלחץ החדש ירשם.

 

פעם ראשונה שאני שומע על זה האמת. כפתור איפוס? איפה אני יכול למצוא את זה?

פורסם

מלא 36 בכל הצמיגים.

במידה ושוב תדלק מנורת לחץ האוויר - גש לפנצ'ריה לבדיקה.

אפשר ויש תקר קטן, או דליפת אוויר באחד הצמיגים.

זה דבר נורמלי ואפשרי, כל צמיג יכול לקבל פנצ'ר בהפתעה.

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

מערכת ניטור ל"א בקיה ריו מהשנתון הזה אינה מכילה כפתור איפוס למיטב ידיעתי. הנורה נדלקת אוטומטית ברגע שמזהה נפילה בלחץ האוויר באחד הצמיגים או יותר ונכבית לאחר שמבצעים נסיעה קצרה לאחר הניפוח. אם היא חוזרת לדלוק, או שיש תקלה במערכת, או פאנצ'ר קטן באחד הצמיגים.

פורסם
או שלא מילאת מספיק.

ב-I20 היא נדלקה לי - הלכתי מילאתי 32 בכולם והיא נשארה דולקת.

הלכתי למוסך. אמרו לי למלא 36 כמו שנאמר כאן.

לפי מה שכתוב על הדלת, אני אמור למלא 32. למלא 36? בטוח? אפשר לדעת את הסיבה מדוע?

מערכת ניטור ל"א בקיה ריו מהשנתון הזה אינה מכילה כפתור איפוס למיטב ידיעתי. הנורה נדלקת אוטומטית ברגע שמזהה נפילה בלחץ האוויר באחד הצמיגים או יותר ונכבית לאחר שמבצעים נסיעה קצרה לאחר הניפוח. אם היא חוזרת לדלוק, או שיש תקלה במערכת, או פאנצ'ר קטן באחד הצמיגים.

הבנתי, תודה.

את הספייר בדקת?

 

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk

האמת שלא.

מלא 36 בכל הצמיגים.

במידה ושוב תדלק מנורת לחץ האוויר - גש לפנצ'ריה לבדיקה.

אפשר ויש תקר קטן, או דליפת אוויר באחד הצמיגים.

זה דבר נורמלי ואפשרי, כל צמיג יכול לקבל פנצ'ר בהפתעה.

 

 

אייל.

היי אייל, תודה על התגובה. אפשר לדעת מדוע למלא 36 אם כתוב לי למלא 32?

תמלא 36 בכולם.

 

תתחדש.

היי מקס, אפשר לדעת מדוע למלא 36 אם כתוב לי 32?

פורסם (נערך)

36 גם מתאים (כמצב עמוס) וגם כי יש סטייה של כ 5-10% כאשר ממלאים בתחנה

או כאשר הצמיגים חמים.

 

במידה וירד אוויר מ 36 - יראה הבדל ברור לעין.

ובמידה והדליפה קטנה, ישאר עדיין אוויר בצמיג להגיע לפנצ'ריה הקרובה לבדיקה.

במידה והכל הסתדר, אח"כ אפשר למלא סביב ה 33-35, בד"כ זו סטיית התקן.

 

בגדול - לא צריך לדאוג, ואפילו עדיף להוסיף 1-2 לחץ אוויר.

ולפי ההרגשה אם הרכב לא קפיצי אפשר להמשיך כך.

מאחר ואם לא משתמשים במודד לחץ מכוייל, יש בד"כ סטיית לחץ עקב מזג- האוויר החם

והמשאבות בתחנות.

לכן כדאי להיות על הצד הקצת יותר גבוה.

 

 

 

אייל.

עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם (נערך)

גם אני ראיתי שצריך 32. וככה מילאתי. לא נכבה. או נכבה ונדלק קצת אחרי.

נסעתי למוסך - מילא לי 36 והסביר שזה מה שצריך. ובאמת הנורה לא נדלקת עד שהלחץ מגיע לאיזור ה-30.

מאז כל כמה חודשים שהיא נדלקת - ממלא 36 והכל בסדר.

 

מכיוון שאמרת שלא ממש בא לך לנסוע למוסך - תנסה את זה- אם זה פותר את הבעיה והיא לא חוזרת מהר (חודש זה מהר) אז סימן שהכל תקין.

 

אם היא חזרה מהר - אז או שיש לך בריחת אוויר (גש לתחנת דלק לבדוק) או שיש תקלה בחיישן ואז אין לך ברירה ותצטרך לנסוע למוסך.

עריכה אחרונה על ידי Nakamichi
×
×
  • תוכן חדש...