Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3031 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גם במסנן מזגן צריך להשקיע, לא חייב אולי פחם למי שלא רגיש לריחות, אבל בטח לא לשם סיני זול.

וזאת על מנת לשמור על יחידה פנימית מהצטברות אבק וחול שחודרים את המזנן הלא איכותי , בסופו של דבר יגרום סתימה של היחידה ודליפות שלה.

פורסם
מחליף לפילטרים מקוריים במעודים שקבע יצרן הרכב.

 

למה צריך להמציא את הגלגל מחדש?

 

תוואי הדרך הקבוע שלי כולל פקקים:באילון,בכביש 4 עד היציאה האחרונה של רשל"צ וליד גן יבנה.

 

היצרן אומר להלחליף כל 30 אלף או שנתיים אני בכל מקרה מגיע ל30 אלף בשנה הקיצור לשנה הוא בגלל תוואיי הדרך.

פורסם

תלוי גם איזה אחוז מהזמן אתה מפעיל את המזגן על סירקולציה פנימית.

 

במצב סירקולציה פנימית הפילטר מתלכלכך משמעותית יותר לאט.

 

 

פורסם
טעות בידך. נסיעה ללא פילטר מזגן בהחלט עלולה לגרום לכניסת לכלוך וגופים זרים לתעלות מיזוג האוויר, למפוח וגם להתפס על המאדה של מערכת המיזוג ולהוריד מיעילות מערכת המיזוג. לכלוך שעבר את המאדה עלול להתפס גם על הרדיאטור הפנימי.

 

שכבת אבק ולכלוך התעלות המיזוג עלולות לגרום לריח רע.

 

תשמע ,אתה צודק ואני מסכים עם מה שכתבת אבל עדיין לא פוסל פילטר תחליפי ולא מקורי וכמו שרשמתי מקודם עדיין גם זה לא פוסל(שאפשר גם בלי).

יש לי 2 מכוניות יפניות ללא פילטר מזגן ואין שום ריח ולא סתימות ואין שום בעיה שקשורה למעבה וזה כבר מעל 26 שנים.ברור שאתה יכול להגיד שזה יפני והיה פעם..אבל זה מה יש ,כתבתי מניסיון אמיתי ולא מתחושה או ניחוש.

פורסם

כתבתי פעם על זה, אחרי שהחליפו לי את הפילטר המקורי לחליפי, הרגשתי שנכנס לי הרבה סרחון. מה לעשות אני רגיש לריחות, וגם בדרך כלל אני נותן לאוויר לבוא מבחוץ (זה הדפולט בוואגיות) שהוצאתי אותו ראיתי את ההבדל בנייר ובמשקל, של שמיים וארץ.

בגלל שפילטר פחם עלה מאוד יקר במוסכים של צמפיון, אני קונה באיביי פילטרים ומחליף לבד כל שנה.

בזמנו קניתי מקורי, אבל כבר כמה שנים אני קונה פחם של valeo. יוצא פחות מ-100 שקל לפילטר.

בטח בחנויות חלפים עולה אותו מחיר, אבל יותר נוח להזמין מחול.

--------------------------

Škoda Fabia IV TSI&DSG

פורסם
תשמע ,אתה צודק ואני מסכים עם מה שכתבת אבל עדיין לא פוסל פילטר תחליפי ולא מקורי וכמו שרשמתי מקודם עדיין גם זה לא פוסל(שאפשר גם בלי).

יש לי 2 מכוניות יפניות ללא פילטר מזגן ואין שום ריח ולא סתימות ואין שום בעיה שקשורה למעבה וזה כבר מעל 26 שנים.ברור שאתה יכול להגיד שזה יפני והיה פעם..אבל זה מה יש ,כתבתי מניסיון אמיתי ולא מתחושה או ניחוש.

ברכבים ישנים מאוד ללא מסנן, המאדה תוכנן בצורה יותר עמידה ללכלוך, מה שמאדה מודרני של היום לא.

מעבר לזה יש ברבה מקרים שאני זוכר רקבונות ביחידות מאדה של רכבים ישנים ברמה כזאת שלא נתקלים בהם היום.

זה שברכבים שהיו ברשותך זה החזיק מעמד לטענתך, יכול להיות, אבל זה לא דוגמה על הכלל.

פורסם

בBMW הזקנות שלי:

בE30 המזגן ללא מסנן.

בE34 יש מסנן, לצערי לא ניתן להשיג עם פחם פעיל. אני משתמש בעיקר במצב אויר מבחוץ ולא הרבה בסירקולציה.

אני מחליף פילטר MANN כל שנה, עם נסועה של כ13000 ק"מ, למרות הטירחה הכרוכה בעבודת ההחלפה. במקרה הזה העבודה היא שיקול יותר מהותי מעלות המסנן.

מורגש הבדל מיידי בביצועי המזגן עם מסנן חדש.

 

בגולף פלוס מחליף פעם בשנתיים, הנסועה נמוכה יחסית.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

×
×
  • תוכן חדש...