Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3057 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פיג'ו ערכה מחקר שתפקידו היה להראות שסביבת הנהג של הרכבים שלה גורמת לאנשים להשאיר את העיניים על הכביש. המטרה נחמדה, ובגדול אפילו סוג-של הושגה, אבל הנתונים שעלו מהמחקר השאירו אותנו עם פה פעור מרוב בעתה. לפני שאתם נכנסים לקרוא את הכתבה - רוצים לנחש כמה קילומטרים הנהג הממוצע עובר בשנה בלי להסתכל על הכביש?

 

פיגו-משקפיים.jpg

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

דווקא פיג'ו ערכו את המחקר הזה?

אותה פיג'ו עם גישת "עזבו אתכם מפקדים של מזגן, מששו את המסך"?

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

מניח שסלולר אחראי ללא מעט אחוזים של הורדת עיניים.

למה דווקא בפיגו המצב טוב יותר?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לכמת את האחוזים למרחק כולל זו צורת הסתכלות שגויה. אולי המרחק הכולל הוא אכן כמה קילומטרים, אבל בפועל בכל הסטת מבט הרכב נסע כמה מטרים/עשרות מטרים בודדים. לא מושלם, אבל לא כ"כ מפחיד.

אגב, האם אותם 7% כוללים הבטה במראות? אם כן, אמנם לא מסתכלים על הכביש אך הסטת המבט נדרשת לצורך נהיגה בטוחה.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

  • אחראי פורום
פורסם
דווקא פיג'ו ערכו את המחקר הזה?

אותה פיג'ו עם גישת "עזבו אתכם מפקדים של מזגן, מששו את המסך"?

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 

בדיוק. לכל פעולה פשוטה נוספו 2-3 פעולות. שלא לדבר על פעולות שווא כי זזה בדיוק האצבע.

הלוואי וייעצר הגל הגרוע והמסוכן הזה של הסתמכות בלעדית על מסכים.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

שיתחילו לטפל בדגמים שלהם.

למשל - הקקטוס האהוב בפורום - לוח בקרה עם רמת סיבוך של תפריטי אקסל.

אחת הסיבות שאני אוהב את הסוזוקי הפשוטה שלי - הרדיו הוא רדיו, לא הרבה יותר מסובך לתפעול מרדיו תדיראן מלפני 40 שנה. מערכת בקרת אקלים שניתן להפעיל במישוש. ובלי "מולטימדיה" שכל התעסקות בה גורמת לאבדן ריכוז.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מריח כמו פייק ניוז. אם הנהג מזיז את המבט לשניה מדי עשר שניות, הרי שלא נגרמה פגיעה משמעותית בבטיחות. עכשיו ניקח את התוצאה (10%), נכפיל בנסועה שנתית והנה - נתון מפחיד אך חסר משמעות ברובו.

כמובן שנהגים שמסתכלים ב-WhatsApp בזמן נהיגה הם אידיוטים וצריכים להענש, אבל קשה לי להאמין שזה מה שמדדו בניסוי.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם
שיתחילו לטפל בדגמים שלהם.

למשל - הקקטוס האהוב בפורום - לוח בקרה עם רמת סיבוך של תפריטי אקסל.

אחת הסיבות שאני אוהב את הסוזוקי הפשוטה שלי - הרדיו הוא רדיו, לא הרבה יותר מסובך לתפעול מרדיו תדיראן מלפני 40 שנה. מערכת בקרת אקלים שניתן להפעיל במישוש. ובלי "מולטימדיה" שכל התעסקות בה גורמת לאבדן ריכוז.

 

או שאתה לא יודע מה זה אקסל, או שלא החזקת קקטוס (נהיגה חד פעמית לא נחשבת), או גם וגם.

 

מחזיק אותו כבר 11,500 ק''מ, המסך כ''כ פשוט ואינטואיטיבי, נורא ברור מה עושה כל דבר גם מבלי לפתוח את ספר הרכב, ואחרי שמתרגלים (ומתרגלים מאוד מהר) אין פה שום התעסקות יותר מברכב בעל בורר מכני.

 

אצלי קבוע המסך בתצוגת המזגן, שליטה ברדיו מההגה אז אין צורך לעבור ביניהם.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

עזוב אקסל, בוא נערוך ניסוי:

נסה לשנות מעלה אחת במזגן של הקקטוס תו"כ נהיגה בלי להוריד את העיניים מהכביש וחזור אלינו עם מסקנות.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם (נערך)

אברג'ל - אני יודע מה זה אקסל למרות שאני לא משתמש בו.

 

על הקקטוס נהגתי רק כמה ימים בדנמרק - והחויה, איך לומר, לא היתה מרנינה. והתפעול המסורבל היה חלק מהעניין (לזה צריך לצרף לוח מחוונים בלתי קריא, תיבת הילוכים עם בורות רציניים ותא מטען שהיה קטן לצרכים).

 

דרך אגב, שנה אחר כך סבלתי מתופעות דומות גם ברנו אספאס. ההבדל היה שבכל זאת חל קמהפונקציות - למשל המזגן - הופעלו בכפתורים פיזיים, וכמובן העובדה שהבן שלי ישב לידי ותפעל את העסק.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

היתרון שאי אפשר לקחת לכפתורים פיזיים זה שאפשר לתפעל אותם אך ורק עפ"י חוש המישוש, בלי להוריד את העיניים מהוואטסאפ בכלל.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

כמה פעמים במהלך הנסיעה אתם משנים את המעלות?

וכמה פעמים עוצרים ממילא ברמזורים / פקקים?

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

אקסל, לוח מחוונים בלתי קריא? אתה בטוח שנהגת בקקטוס?

בסופ"ש נהגתי 200 ק"מ, תיבה נפלאה ומגיבה נהדר ומשולבת מצוין עם המנוע.

מולטימדיה פשוטה מאוד לתפעול.

זה בסדר גמור, יש מי שעדיין משתמש בנוקיה 3100 ובטוחים שמקנטוש זאת חברת מעילים.

קרדיט ל- misterb על התמונה

פורסם
לכמת את האחוזים למרחק כולל זו צורת הסתכלות שגויה.

אגב, האם אותם 7% כוללים הבטה במראות? אם כן, אמנם לא מסתכלים על הכביש אך הסטת המבט נדרשת לצורך נהיגה בטוחה.

 

זו לא צורת הסתכלות שגויה, אלא צורה אחרת, בעלת אימפקט יותר רציני שממחיש את הבעיה.

לגבי הסתכלות במראות, לא צוין. אכן נקודה מעניינת.

 

 

מריח כמו פייק ניוז. אם הנהג מזיז את המבט לשניה מדי עשר שניות, הרי שלא נגרמה פגיעה משמעותית בבטיחות. עכשיו ניקח את התוצאה (10%), נכפיל בנסועה שנתית והנה - נתון מפחיד אך חסר משמעות ברובו.

כמובן שנהגים שמסתכלים ב-WhatsApp בזמן נהיגה הם אידיוטים וצריכים להענש, אבל קשה לי להאמין שזה מה שמדדו בניסוי.

 

אם הנהג מזיז את המבט לשניה מדי עשר שניה, ושומר מרחק של שניה מהרכב שלפני, בכל עשר שניות יש סיכוי שהוא יסיים בתוך תא המטען של הרכב שנוסע לפניו אם הוא יבלום בלימת חירום. זה מפחיד מספיק גם ללא צורך להתחיל לחשב קילומטרים.

 

והנקודה של הוואטסאפ עוד יותר מפחידה, כי אתה צודק. הנהגים שהשתתפו בניסוי ידעו שהם משתתפים בניסוי, לכן אני מאמין שהם התנהגו הכי יפה שהם יכולים. תאר לעצמך איך היה נראה ניסוי כזה על אנשים שלא יודעים שעוקבים אחרי כל מבט שלהם - תרתי משמע.

 

ורק למען הדיוק ההיסטורי - השימוש במינוח "פייק ניוז" אינו מדויק. אין שום דבר שגוי או מזויף בידיעה הזו...

 

פבל.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

כמה פעמים במהלך הנסיעה אתם משנים את המעלות?

וכמה פעמים עוצרים ממילא ברמזורים / פקקים?

 

יכול להיות מצב שאתה זקוק להפעיל באותו רגע מפשיר אדים.

ברכב עם כפתורים: למצב מפשיר אדים לרוב מסובבים את כל הכפתורים עד הסוף (ימינה).

ברכב עם בקרת אקלים יש כפתור ייעודי שמפעיל בלחיצה אחת מצב הפשרת אדים.

 

לשחק בטמפרטורה פחות קריטי, אבל גם את זה עושים לא פעם לאורך כביש כמו 6 בלי לעצור.


×
×
  • תוכן חדש...