Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3059 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים.

רציתי לשאול האם יש חימום בשמשה האחורית ? כשאני מפעיל מזגן השמשה מאחורה לא מושפעת ונשאר המון אדים שמקשים על הראייה.

 

שאלה שניה ניקוי מצערת לרכב הזה הוא עניין מסובך ?

 

ואיך אפשר לעשות משהו עם העניין של צריכת הדלק נוסעים ברכב אני ואמא שלי ואנחנו שומרים עליו מבחינת טיפולים בזמן ועל נסיעה רגועה...

פורסם

בשמשה האחורית קיים מפשיר אדים ואין שום קשר למערכת החימום/מיזוג אוויר.

 

ניסית להפעיל את מפשיר האדים האחורי?

 

למה אתה חושב שצריך לבצע ניקוי מצערת ?

איזה כייף לי :)

פורסם
בשמשה האחורית קיים מפשיר אדים ואין שום קשר ישיר למערכת החימום/מיזוג אוויר.

 

ניסית להפעיל את מפשיר האדים האחורי?

 

למה אתה חושב שצריך לבצע ניקוי מצערת ?

 

לגבי השמשה האחורית לחצתי על הכפתור ושום דבר לא קורה אני חושב שהחליפו שמשה ולא חיברו משהו וזה לא עובד.

לגבי המצערת אני שואל גם בשביל לעשות את זה בעתיד ולשמור שיהיה נקי כי אמרו לי שזה גם משפר צריכת דלק וגם מסקרן אותי אם זה מסובך הפירוק של המצערת

פורסם

תצלם את השמשה האחורית בכדי שנראה האם קיימים פסי חימום ולאחר מכן נמשיך באיבחון דרך מסך המחשב.

 

הכול פשוט אם יודעים איך לבצע ניקוי מצערת בצורה נכונה והאם בכלל צריך. חפש סרטונים ביוטיוב עם הסבר מפורט.

איזה כייף לי :)

פורסם

לבצע ניקוי מצערת זה ממש פשוט אם יש את הידע והכלים הבסיסיים אך אם המנוע עובד תקין לחלוטין אל תיגע במצערת ואל תעשה שום פעולת מנע עליה. במצערת נוגעים שהיא דורשת ניקוי על סמך סממנים ותופעות שהיא מייצרת ולא מעבר לכך. לגבי מפשיר האדים שאתה לוחץ עליו אתה שומע מעין "טיק" כלשהו מלוח המחוונים?

פורסם
לבצע ניקוי מצערת זה ממש פשוט אם יש את הידע והכלים הבסיסיים אך אם המנוע עובד תקין לחלוטין אל תיגע במצערת ואל תעשה שום פעולת מנע עליה. במצערת נוגעים שהיא דורשת ניקוי על סמך סממנים ותופעות שהיא מייצרת ולא מעבר לכך. לגבי מפשיר האדים שאתה לוחץ עליו אתה שומע מעין "טיק" כלשהו מלוח המחוונים?

לא אני לא שומע כלום חבר שלי אמר שיכול להיות שהחליפו שמשה לפני שקניתי את הרכב ולא חיברו את החימום הזה שלה

×
×
  • תוכן חדש...