Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3103 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

לאחרונה קניתי ניסאן גוק מודל 2012

אחרי יומיים התחילו רעשים מוזרים בסל"ד נמוך

עוד כמה ימים עברו הסחיבה ירדה ואני יסביר אני עומד ברמזור מתחלף לירוק לוחץ על הגז חצי דוושה רק אחרי 5 שניות האוטו מתחיל להאיץ

 

ותקלה חדשה שהאוטו קר ברגע שמשלבים לD הוא מקרטע ונכבה רק אחרי שהוא חם זה מסתדר

 

אשמח לתשובות תודה מראש

פורסם

הדגם הזה מצויד בתיבת הילוכים הידועה בעייתית. מהתאור המאד כללי שלך, נראה שיש להחליף את התיבה.

אם הרכב טופל רק במוסכי רשת היבואן תנסה לקבל השתתפות בעלות התיקון.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

אתה מודע לכך שברכבים אלו מותקן גיר רציף? כי ההרגשה שתארת זה בדיוק הרגשה של גיר רציף וזה נורמאלי!

מי שלא נשם אבק דרכים.. לא ישאף אוויר פסגות

פורסם

בוקר טוב

 

מהיכרות אישית עם רכב זהה במשפחה אותה שנה אותה בעיה בדיוק

 

הוחלף גיר לחדש בתיאום מול שירות לקוחות קרסו אחרי התדיינויות בהשתתפות עצמית נמוכה

פורסם
אתה מודע לכך שברכבים אלו מותקן גיר רציף? כי ההרגשה שתארת זה בדיוק הרגשה של גיר רציף וזה נורמאלי!

 

בגיר רציף לא צריכים להיות רעשים ולא השהיה של 5 שניות.

לא כך רציף עובד.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אם לרכב היסטוריית טיפולים מסודרת והוא טופל רק ברשת מוסכי היבואן, אז בהחלט שווה לנסות לקבל השתתפות חלקית. הבעיה בגיר היא בעייה ידועה, לא מדובר במכלול נטול בעיות שדווקא אצלך עושה בעיות.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
קודם כל תודה על התשובות

עכשיו יש מצב שאני הילך לחברה והם התייחסו אליי בכלל??

 

אביאור אשמח לדעת האם קיבלת השתתפות - הפייס שלי sharon blum אשמח לתגובה

פורסם

היה לי ג'וק 2011 עם בעיית גיר. הבעיה צצה קצת אחרי השנה הראשונה של הרכב בכ-10,000 ק"מ.

חייב לציין שלא הרגשתי תקלה או שינוי בהתנהגות הרכב רק תיקתוקים מתחתית הרכב בזמן הנסיעה.

הגיר הוחלף לחדש במסגרת אחריות והבעיה לא חזרה במשך שנתיים נוספות שרכב היה ברשותי.

אחרי החלפת הגיר נוספו אין ספור בעיות שאחרי בדיקה התגלה כתוצאה של עבודה לא נכונה על הרכב במוסך.

שנה של כניסות למוסך בגלל בקר מזגן שחדל לעבוד-שברו את צמת החיבור, מחשב דרך מרצד, תאורת ידית ההילוכים חדלה לעבוד ועוד המון בעיות שהמאיסו עליי את רכב.

×
×
  • תוכן חדש...